AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Del Skrevet 7. juni 2024 Inntrykket mitt er at mange menn ikke får muligheter (i form av damer) før rundt 30-årene. De har tidligere ikke vært særlig populære og har ikke fått "rast fra seg" slik mange av deres jevnaldrende kvinner gjorde i starten eller midten av tyveårene. Er det da rart at disse mennene gjerne føler et sterkere behov for å ligge rundt enn kvinner på samme alder? Jeg kjenner flere slike menn og føler slike får mye tyn her inne på forumet, men jeg forstår dem egentlig godt. Anonymkode: 94d69...788 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Gjør det du vil ,men være ærlig med damene. Du finne jo samme Ulla uansett, så kan man ha god samvittighet på at man har samme behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 Det må de for all del gjøre hvis de ønsker det. Problemet kommer først i 40-årene, når de da har NULL erfaring med forhold og kvinner. Noen ligg på byen gir ikke mye erfaring, og de av disse mennene som da ønsker barn og familie vil nok ha store problemer med å finne seg det. I tillegg gjør alderen seg gjeldende. De fleste jeg kjenner i 30-årene ønsker seg ikke en gubbe i 40-åra som aldri har vært i et voksent og stabilt forhold. Men dersom man kun ønsker å leve som ungkar er det jo bare å kose seg. Men det er ingen magisk endring som skjer i 30-åra hvor alle menn plutselig får draget og kan ligge så mye de vil. Anonymkode: 7eb3e...1c5 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Inntrykket mitt er at mange menn ikke får muligheter (i form av damer) før rundt 30-årene. De har tidligere ikke vært særlig populære og har ikke fått "rast fra seg" slik mange av deres jevnaldrende kvinner gjorde i starten eller midten av tyveårene. Er det da rart at disse mennene gjerne føler et sterkere behov for å ligge rundt enn kvinner på samme alder? Jeg kjenner flere slike menn og føler slike får mye tyn her inne på forumet, men jeg forstår dem egentlig godt. Anonymkode: 94d69...788 Veldig interessant at du ikke helt ser svaret på eget spm. Anonymkode: ff77b...24b 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 7. juni 2024 #5 Del Skrevet 7. juni 2024 "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil." 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Del Skrevet 7. juni 2024 Når "grunnen" til at de ikke får damer i tyveårende er at "damene" de vil ha er såpass mye yngre at de ikke er lovlige, kan jeg ikke si at jeg har særlig sympati. Damer i tyveårende vil også ofte ligge, men det er bare menn på 30+ som er interessert. Jevnaldrende menn synes at kvinner på 28 er for gamle. Anonymkode: 6bda4...622 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Del Skrevet 7. juni 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Inntrykket mitt er at mange menn ikke får muligheter (i form av damer) før rundt 30-årene. De har tidligere ikke vært særlig populære og har ikke fått "rast fra seg" slik mange av deres jevnaldrende kvinner gjorde i starten eller midten av tyveårene. Er det da rart at disse mennene gjerne føler et sterkere behov for å ligge rundt enn kvinner på samme alder? Jeg kjenner flere slike menn og føler slike får mye tyn her inne på forumet, men jeg forstår dem egentlig godt. Anonymkode: 94d69...788 Mitt personlig problem med det er at det er veldig sinne som kommer når jeg sier at det ikke er aktuelt for meg, og at jeg ønsker noe seriøst. Jeg har blitt skjelt ut, kjeftet huden full, kalt så mye stygge ting. Forsøkt presset til sex, forsøkt tvunget til sex. Menn som tror at fordi vi har tatt en kaffe sammen og tilbragt to timer sammen så er det sex, for å så mase, presse og trakassere meg. Gjør hva du vil, men vær ærlig og ikke bli sint av et nei. Man må finne mennesker som ønsker det samme som en selv. Anonymkode: ab6a9...915 7 6 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #8 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det må de for all del gjøre hvis de ønsker det. Problemet kommer først i 40-årene, når de da har NULL erfaring med forhold og kvinner. Noen ligg på byen gir ikke mye erfaring, og de av disse mennene som da ønsker barn og familie vil nok ha store problemer med å finne seg det. I tillegg gjør alderen seg gjeldende. De fleste jeg kjenner i 30-årene ønsker seg ikke en gubbe i 40-åra som aldri har vært i et voksent og stabilt forhold. Men dersom man kun ønsker å leve som ungkar er det jo bare å kose seg. Men det er ingen magisk endring som skjer i 30-åra hvor alle menn plutselig får draget og kan ligge så mye de vil. Anonymkode: 7eb3e...1c5 Dette. Det de har å tilby kvinner, er dårlig sex og null forholdserfaring. I tillegg vil de jo gjerne ha yngre damer, og gjerne pene damer. De skal jo ha familie og barn plutselig. Og da går det ikke. Da står de der og klager på at "ingen kvinner vil ha dem". Vel, gutter. Alt i sin tid. Velger dere å pule bort hele den attraktive perioden deres, så må dere ta til takke med jevnaldrende kvinner med samme fortid og på samme attraktivitetsnivå, eller forbli single. De færreste av dere er attraktive for seriøse, jomfruelige 25-åringer når dere er 40, egoistiske og gjennompulte. 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #9 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt personlig problem med det er at det er veldig sinne som kommer når jeg sier at det ikke er aktuelt for meg, og at jeg ønsker noe seriøst. Jeg har blitt skjelt ut, kjeftet huden full, kalt så mye stygge ting. Forsøkt presset til sex, forsøkt tvunget til sex. Menn som tror at fordi vi har tatt en kaffe sammen og tilbragt to timer sammen så er det sex, for å så mase, presse og trakassere meg. Gjør hva du vil, men vær ærlig og ikke bli sint av et nei. Man må finne mennesker som ønsker det samme som en selv. Anonymkode: ab6a9...915 Det hjelper å ha høy grad i karate Da presser de plutselig ikke, men er mer forsiktige og respektfulle. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Del Skrevet 7. juni 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det må de for all del gjøre hvis de ønsker det. Problemet kommer først i 40-årene, når de da har NULL erfaring med forhold og kvinner. Noen ligg på byen gir ikke mye erfaring, og de av disse mennene som da ønsker barn og familie vil nok ha store problemer med å finne seg det. I tillegg gjør alderen seg gjeldende. De fleste jeg kjenner i 30-årene ønsker seg ikke en gubbe i 40-åra som aldri har vært i et voksent og stabilt forhold. Men dersom man kun ønsker å leve som ungkar er det jo bare å kose seg. Men det er ingen magisk endring som skjer i 30-åra hvor alle menn plutselig får draget og kan ligge så mye de vil. Anonymkode: 7eb3e...1c5 Jeg har vært innom Tinder i Oslo og det er utrolig mange menn i 40-årene som ønsker seg barn eller vet ikke helt ennå om de ønsker barn. Og jeg må si at jeg lurer på hva de har drevet med så lenge at de har ikke klart å bestemme seg ennå for hva de ønsker. Anonymkode: ab6a9...915 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #11 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært innom Tinder i Oslo og det er utrolig mange menn i 40-årene som ønsker seg barn eller vet ikke helt ennå om de ønsker barn. Og jeg må si at jeg lurer på hva de har drevet med så lenge at de har ikke klart å bestemme seg ennå for hva de ønsker. Anonymkode: ab6a9...915 Statistikken viser også at over halvparten av dem som ikke har fått barn før fylte 40, får aldri barn. Det er jo ikke noe rart. Puler du bort 20 år av ditt liv, når jevnaldrende kvinner er fruktbare, så er dette konsekvensen. Det er ikke nok 25-åringer (pene, vel å merke) til alle menn fra 20 til 60. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Del Skrevet 7. juni 2024 9 minutter siden, Rosalilje84 said: Det hjelper å ha høy grad i karate Da presser de plutselig ikke, men er mer forsiktige og respektfulle. Kanskje det er det man skal vurdere? Det er derimot synd at det skal være sånn. At man må trene karate for å få menn til å oppfordre seg anstendig. Anonymkode: ab6a9...915 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Del Skrevet 7. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Kanskje det er det man skal vurdere? Det er derimot synd at det skal være sånn. At man må trene karate for å få menn til å oppføre seg anstendig. Anonymkode: ab6a9...915 En liten en der 🤣 Anonymkode: ab6a9...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Del Skrevet 7. juni 2024 1 minutt siden, Rosalilje84 said: Statistikken viser også at over halvparten av dem som ikke har fått barn før fylte 40, får aldri barn. Det er jo ikke noe rart. Puler du bort 20 år av ditt liv, når jevnaldrende kvinner er fruktbare, så er dette konsekvensen. Det er ikke nok 25-åringer (pene, vel å merke) til alle menn fra 20 til 60. Jepp. På mange måter så kan den "male loneliness crisis" som snakkes som mye om, bare skyldes på dem selv. Anonymkode: ab6a9...915 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg følte det litt sånn, i hvert fall. Ingen damer så i min retning engang før jeg var sånn 28-29. Hvorfor vet jeg ikke helt, men tipper det var at jeg ikke var godt nok etablert enda. Brukte lang tid på studier av ulike årsaker. Hadde ikke penger før jeg var nesten 30. Rakk ikke å "rase det fra meg" noe særlig, heller. Møtte hun jeg til slutt giftet meg med ganske raskt. Anonymkode: 8e8cf...ec1 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #16 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. På mange måter så kan den "male loneliness crisis" som snakkes som mye om, bare skyldes på dem selv. Anonymkode: ab6a9...915 Bare se hvordan single menn på KG snakker. Kvinner som har opplevd overgrep, er dealbreaker. Altså, bort med 1 av 5 kvinner. Overvektige kvinner (da snakker vi om alt over 25 i BMI) er dealbreaker. 60 prosent av kvinner skrelt av der. Hun skal også være pen. Ca. 70 prosent av kvinner borte der. Hun skal ha tradisjonelle verdier. Ca. 90 prosent vekk der. Hun skal også helst ha ingen eller 1-2 tidligere partnere, og selvfølgelig høy sexlyst i forhold. Altså, pene damer med høy sexlyst holder seg ikke jomfruelige for en mann som har lekt seg gjennom 20- og 30-årene, og nå ønsker å "settle down". I tillegg vil jomfruelige damer med tradisjonelle verdier selvfølgelig ikke ha fuckboys. Altså, DERFOR. 20 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Del Skrevet 7. juni 2024 Ja, det er litt rart. Hvorfor tror de at kvantitet er noe å trakte etter? Hvorfor skal ungdomstida vare til man er 40? Anonymkode: 857d5...1d5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, det er litt rart. Hvorfor tror de at kvantitet er noe å trakte etter? Hvorfor skal ungdomstida vare til man er 40? Anonymkode: 857d5...1d5 Fordi mange av oss ikke fikk en ungdomstid overhode. Selv har jeg bare hatt sex 2 ganger og aldri hatt kjæreste i en alder av snart 29. Første gang som 25-åring, mot betaling, vel å merke. Skal jeg da hoppe inn i et forhold med en jevnaldrende alenemor som har hatt sex tusenvis av ganger med et titalls partnere? Ei som har kjørt inn seksualiteten sin grundig, og som slett ikke kommer til å ha like intense følelser som meg i et parforhold, da det har blitt noe hverdagslig? "Sex er ikke så viktig", erkjenner hun, i det hun slår seg til ro med meg. Er det summen av sexlivet du unner meg? Anonymkode: 00297...7b6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #19 Del Skrevet 7. juni 2024 Helt ok, om man er ærlig om intensjonene. Men er enig i at de ikke kan komme som 40 åringer og forvente at damene vil «lære» de om forhold. Det er heller ikke ideelt å få barn i 40 årene, mann som dame Anonymkode: c6307...b86 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #20 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi mange av oss ikke fikk en ungdomstid overhode. Selv har jeg bare hatt sex 2 ganger og aldri hatt kjæreste i en alder av snart 29. Første gang som 25-åring, mot betaling, vel å merke. Skal jeg da hoppe inn i et forhold med en jevnaldrende alenemor som har hatt sex tusenvis av ganger med et titalls partnere? Ei som har kjørt inn seksualiteten sin grundig, og som slett ikke kommer til å ha like intense følelser som meg i et parforhold, da det har blitt noe hverdagslig? "Sex er ikke så viktig", erkjenner hun, i det hun slår seg til ro med meg. Er det summen av sexlivet du unner meg? Anonymkode: 00297...7b6 Nei, men du trenger vel ikke å finne ei dame som har hatt sex med flere titalls partnere. Hvorfor TRENGER du å pule rundt i flere år, i stedet for å finne ei dame som har hatt få partnere før deg? Jeg har heller ikke hatt utsvevende ungdomstid. Ikke har jeg pult, ikke har jeg festet og ikke har jeg drukket. Jeg savner ingenting, og har aldri vurdert å "ta igjen det tapte" i voksen alder. Jeg er ei som har hatt få. Men siden jeg er lite pen, så var jeg svært så uaktuell for de fleste menn i min omgangskrets. Så klaget de på at damer som alle menn vil ha, har hatt mange menn - og egnet seg derfor ikke til forhold. Meg gikk de rett forbi. Og bare så du vet - når du har pult gjennom halve byen og fylt 40, er du ikke attraktiv for ordentlige kvinner i fruktbar alder. De foretrekker ordentlige, jevnaldrende menn. 16 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå