AnonymBruker Skrevet 7. juni #41 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men TS, hva gjør HAN for å skaffe seg tid med deg? Du sier du må booke tid. Kommer han deg aldri i forkjøpet? Ønsker han å være mer sammen med deg? Hva ser han for seg av løsninger? Anonymkode: 88ca5...7b3 Det var en måte å skrive på om jeg ser mange biter seg merke i. Jeg føler jeg må booke tid lenge i forkjøpet, men han tenker jo også på dette, og har sagt flere ganger at vi gjerne skulle hatt mer tid sammen, men at det akkurat nå er litt vanskelig å få til siden de og de planene som han ikke kan si nei til, skjer. Han har også sagt at han trodde det skulle bli bedre, men så dukker det opp nye invitasjoner og lignende han ikke kan si nei til, pluss egne forpliktelser som også må prioriteres. Han vil jo sees mer, han også, men aner ikke helt hvordan. Så det er vanskelig for oss begge. Anonymkode: 64d0a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #42 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en måte å skrive på om jeg ser mange biter seg merke i. Jeg føler jeg må booke tid lenge i forkjøpet, men han tenker jo også på dette, og har sagt flere ganger at vi gjerne skulle hatt mer tid sammen, men at det akkurat nå er litt vanskelig å få til siden de og de planene som han ikke kan si nei til, skjer. Han har også sagt at han trodde det skulle bli bedre, men så dukker det opp nye invitasjoner og lignende han ikke kan si nei til, pluss egne forpliktelser som også må prioriteres. Han vil jo sees mer, han også, men aner ikke helt hvordan. Så det er vanskelig for oss begge. Anonymkode: 64d0a...44d Han kan jo inkludere deg i planene sine da, verre er det jo ikke. Anonymkode: 92a32...e59 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #43 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var en måte å skrive på om jeg ser mange biter seg merke i. Jeg føler jeg må booke tid lenge i forkjøpet, men han tenker jo også på dette, og har sagt flere ganger at vi gjerne skulle hatt mer tid sammen, men at det akkurat nå er litt vanskelig å få til siden de og de planene som han ikke kan si nei til, skjer. Han har også sagt at han trodde det skulle bli bedre, men så dukker det opp nye invitasjoner og lignende han ikke kan si nei til, pluss egne forpliktelser som også må prioriteres. Han vil jo sees mer, han også, men aner ikke helt hvordan. Så det er vanskelig for oss begge. Anonymkode: 64d0a...44d Høres ut som han bare sier det du vil høre, og gjør det han selv vil. Anonymkode: f7286...ac1 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #44 Del Skrevet 7. juni Til alle; dere kan ikke sitte og si at han ikke har sterke nok følelser, ikke elsker meg nok osv, det vet dere jo ingenting om. Pass på hvordan dere skriver til folk som spør om lignende temaer, for det kan potensielt ødelegge forhold, hvis folk velger å tro på det dere sier. Jeg skriver her for å få hjelp til å løse et problem, ikke for at forholdet skal bli dumpet ned i søla og for å få anbefalt å avslutte forholdet. Det er veldig mye bra i forholdet, og alt annet enn mer tid sammen, er veldig bra. Jeg tviler ikke på hans følelser. Anonymkode: 64d0a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #45 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kan jo inkludere deg i planene sine da, verre er det jo ikke. Anonymkode: 92a32...e59 Han gjør det når det er mulig. Anonymkode: 64d0a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #46 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som han bare sier det du vil høre, og gjør det han selv vil. Anonymkode: f7286...ac1 Det aner du ingenting om. Dette er ikke et svar som er til hjelp. Anonymkode: 64d0a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #47 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han gjør det når det er mulig. Anonymkode: 64d0a...44d Isåfall ser jeg ikke problemet. Sannheten her er jo at han er nødt til å prioritere deg i hverdagen sin.. det må dere jo snakke sammen om å finne en løsning på Anonymkode: 92a32...e59 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #48 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til alle; dere kan ikke sitte og si at han ikke har sterke nok følelser, ikke elsker meg nok osv, det vet dere jo ingenting om. Pass på hvordan dere skriver til folk som spør om lignende temaer, for det kan potensielt ødelegge forhold, hvis folk velger å tro på det dere sier. Jeg skriver her for å få hjelp til å løse et problem, ikke for at forholdet skal bli dumpet ned i søla og for å få anbefalt å avslutte forholdet. Det er veldig mye bra i forholdet, og alt annet enn mer tid sammen, er veldig bra. Jeg tviler ikke på hans følelser. Anonymkode: 64d0a...44d Alt annet enn mer tid sammen? Hva er det da? Jeg skjønner at det er kjipt å høre, men mange av oss har vært sammen med utilgjengelige menn som alltid hadde noe annet på tapeten, men ga oss akkurat nok smuler til at vi ikke dro. Og vi snakker ut fra erfaringer vi har skaffet oss. Anonymkode: f7286...ac1 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #49 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det aner du ingenting om. Dette er ikke et svar som er til hjelp. Anonymkode: 64d0a...44d Nei vel! Hva kaller du det når noen sier det samme uten at noe endres? Anonymkode: f7286...ac1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #50 Del Skrevet 7. juni Det høres ut som om dere ønsker vidt forskjellige ting. Han koser seg med livet sitt, med ulike hobbyer og jobbreiser og opplevelser/happenings med venner og datter, og trives med å ha ei dame innimellom for kos og sex. Mens du ønsker en livspartner å oppleve ting sammen med, skape minner sammen med og å bo sammen med. Ingen av dere gjør feil. Men det virker ikke som om dere er ute etter det samme. Anonymkode: b2b96...d0e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #51 Del Skrevet 7. juni Jeg synes det er rart du ikke blir inkludert i helger og ferier. At han ikke blir invitert med + 1 er jo ikke noe han bestemmer så da lurer jeg på hvor åpen han er til alle om at dere er seriøse for det normale er å invitere kjæresten om brudeparet vet dere er et seriøst par👀 Her er jeg inkludert i absolutt alt med kjæresten. Var til og med invitert i konfirmasjon og møtte hele familien og sommerferien skal vi være sammen mest mulig 🤷🏻♀️ Anonymkode: 93220...c1d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #52 Del Skrevet 7. juni Tusen takk for alle svar. Men nå avslutter vi tråden, dette var mer ødeleggende enn til hjelp, følelsen er verre nå enn når jeg startet tråden. Jeg forsvinner fra tråden nå. Anonymkode: 64d0a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #53 Del Skrevet 7. juni 35 minutter siden, AnonymBruker said: Til alle; dere kan ikke sitte og si at han ikke har sterke nok følelser, ikke elsker meg nok osv, det vet dere jo ingenting om. Pass på hvordan dere skriver til folk som spør om lignende temaer, for det kan potensielt ødelegge forhold, hvis folk velger å tro på det dere sier. Jeg skriver her for å få hjelp til å løse et problem, ikke for at forholdet skal bli dumpet ned i søla og for å få anbefalt å avslutte forholdet. Det er veldig mye bra i forholdet, og alt annet enn mer tid sammen, er veldig bra. Jeg tviler ikke på hans følelser. Anonymkode: 64d0a...44d Hvorfor prioriterer han ikke deg mer da? Kjæresten min har sagt at etter barna er jeg hans viktigste prioritering. Han vil ha meg med på ALT fordi vi også er bestevenner. Anonymkode: 93220...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #54 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Til alle; dere kan ikke sitte og si at han ikke har sterke nok følelser, ikke elsker meg nok osv, det vet dere jo ingenting om. Pass på hvordan dere skriver til folk som spør om lignende temaer, for det kan potensielt ødelegge forhold, hvis folk velger å tro på det dere sier. Jeg skriver her for å få hjelp til å løse et problem, ikke for at forholdet skal bli dumpet ned i søla og for å få anbefalt å avslutte forholdet. Det er veldig mye bra i forholdet, og alt annet enn mer tid sammen, er veldig bra. Jeg tviler ikke på hans følelser. Anonymkode: 64d0a...44d Men TS, hva er det egentlig du lurer på her da? Det er ingen her som har en magisk løsning til deg, det vil jo bli råd fra andre som har erfart det samme? Du må velge om du aksepterer å leve som dette eller ikke. Jeg har også datet en slik mann, han endret seg ikke, og det funket ikke for meg. Beklager å måtte si det, men de gjør somregel ikke det. Anonymkode: ddb4e...dc8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #55 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for alle svar. Men nå avslutter vi tråden, dette var mer ødeleggende enn til hjelp, følelsen er verre nå enn når jeg startet tråden. Jeg forsvinner fra tråden nå. Anonymkode: 64d0a...44d Men altså, hva slags følelse, magefølelsen som fikk deg til å starte denne tråden? Innså du blant alt dettr at det faktisk kanskje bare er du som kjemper for at dette skal være et forhold, og ikke han? Er det så farlig å innse hvordan ting egentlig er? Anonymkode: f7286...ac1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #56 Del Skrevet 7. juni Det er som å lese om min kjæreste. Han har tusen prosjekter, så jeg ser han som regel bare 2 dager i uken. Ofte så kommer han sent og er utslitt av prosjektene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har snakket med han om det men det blir ikke bedre. Jeg ønsker ikke en slik relasjon, så vi får se hva som skjer. Jeg føler meg jo lite viktig i livet hans. Anonymkode: 800de...c4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #57 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er som å lese om min kjæreste. Han har tusen prosjekter, så jeg ser han som regel bare 2 dager i uken. Ofte så kommer han sent og er utslitt av prosjektene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har snakket med han om det men det blir ikke bedre. Jeg ønsker ikke en slik relasjon, så vi får se hva som skjer. Jeg føler meg jo lite viktig i livet hans. Anonymkode: 800de...c4d Men hva vil du med en sånn kjæreste? Det høres jo ut som han aldri har ro og energi til å sette seg ned med deg, de 2 dagene som du sier er han bare utslitt og kan ikke gi deg noe da heller. Nå har du snakket med ham og ingen resultater, skal du la oppførselen hans få deg til å føle deg mer uviktig og liten? For i lange slike relasjoner så er det det en ender opp med, å føle at en er ikke viktig nok, når ikke en gang ens partner kan vise det. Jeg ville spurt meg selv hvorfor jeg prøver å løpe etter det utilgjengelige, hvis jeg var deg. Anonymkode: f7286...ac1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #58 Del Skrevet 8. juni Er det pga dattera at han ikke kan endre jobbtider? Anonymkode: 330c5...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #59 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 11.43): Takk for alle svar. Jeg må påpeke at jeg selvsagt her klager over det som ikke fungerer og som gjør meg lei meg, men jeg har ikke fortalt om alt som fungerer bra og gjør meg glad. Sånn er det jo litt i disse trådene, man trenger å få ut frustrasjon, ikke skryte av det som faktisk fungerer. Hovedårsaken til at jeg startet tråden, var et håp om å få tips og råd som kan hjelpe. Jeg kommer ikke til å avslutte forholdet pga dette, iallefall ikke foreløpig. Jeg ønsker å få det til. Tenkte kanskje noen hadde vært i en lignende situasjon? Anonymkode: 64d0a...44d Men ønsker han å få det til? Jeg mener, ønsker han det så mye at han er villig til å gjøre omprioriteringer i sitt liv for å skape plass til deg og dere? Har han en spesifikk plan han har presentert til deg om når og hvordan han skal sørge for å få mer tid til deg og dere? Om han ikke har spesifikke tanker og planer, og vilje til å gjennomføre disse, for å prioritere forholdet deres mer, så kommer det ikke til å skje. Hva skjer om du uteblir noen uker, gjør deg for opptatt, alltid travel om han tar kontakt, alltid en avtale du skal rekke, alltid noen andre som du prioriterer foran ham...? Det hjelper ikke hvor enn mye du ønsker å få dette til, hvis han ikke er villig til å endre på det som må til for å få det til... Anonymkode: 8e3ae...bfb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #60 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 18.19): Tusen takk for alle svar. Men nå avslutter vi tråden, dette var mer ødeleggende enn til hjelp, følelsen er verre nå enn når jeg startet tråden. Jeg forsvinner fra tråden nå. Anonymkode: 64d0a...44d Jeg leste ikke dette før jeg svarte nettopp. Jeg forstår at det ble verre for deg å lese svarene i tråden. Men kanskje er det fordi så veldig mange av svarene pirker borti det du selv vet, Ts - at hvis det skal skje endring så er det kjæresten din som må skape endring? Og at han ikke har vist særlig vilje eller evne til det, selv om dere nå har vært sammen i et år? Ingen av oss som har stilt legitime spørsmål har gjort det for å få deg til å føle deg verre, det er jeg sikker på! Men du spurte om råd, og som andre har påpekt, det er flere som har erfaring med menn som oppfører seg slik som din kjæreste gjør. Kanskje er din ett unntak og kommer til å endre seg - jeg håper det for din del, for du fortjener å slippe å være sisteprioritet hos han som burde være din nærmeste, for det er så ødeleggende og vondt ❤️ Du har unnlatt å svare på flere spørsmål som er stilt i tråden, Ts, og de spørsmålene er spørsmål som du i stor grad bør stille deg selv. En annen ting er hvordan denne mannen fungerte før du ble sammen med ham, altså i tidligere forhold? Har han alltid vært så opptatt at partner har kommet sist? Eller var det noe som kom etter at forholdet til hun han har barn med tok slutt? En del menn rømmer jo unna egne følelser også, det er tryggere å ikke involvere seg for mye, for da risikerer de å bli såret - og en måte å slippe dette er å ikke gå fullt og helt inn i forholdet, men alltid holde litt tilbake, holde sin tid og oppmerksomhet tilbake. Disse gjør ofte ikke dette bevisst, men som en beskyttelsesmekanisme for ting som har såret dem før, og som de ikke har bearbeidet nok til å fungere i nye forhold. Jeg tror at du må tørre å stille deg selv en del av de spørsmålene som har kommet i tråden - og også spørre ham flere av spørsmålene. Dere har vært sammen i et år. En opplagt løsning da ville ha vært at dere offisielt ble kjærester, ble et par utad - for da ville det også vært naturlig at hans familie og venner og andre han omgås også inkluderte deg i veldig mange av de sammenkomstene han nå drar alene til. Vet begges familier og venner at dere er et par, at dere er kjærester? Hvis ikke bør du kanskje spørre deg selv om hvorfor? Og om dere egentlig er det, men at hans omgangskrets likevel har oppfattet det som at du ikke er en så seriøs partner for ham, da bør vel han og dere se på hvorfor de rundt ham ikke har fått med seg at dere er et fast par? Grunnen til at det ble så vondt for deg å lese svarene, Ts, er nok fordi du svart på hvitt leser de spørsmålene jeg er helt sikker på at du allerede har spurt deg selv, de tankene du selv har tenkt, den samme tvilen du selv har følt. Jeg kan bare svare for min egen del, men tror jeg snakker for de fleste i tråden, og det er at jeg ikke har skrevet noe for å såre deg eller gjøre ting verre for deg - tvert imot! Mange svarer fordi vi vet hvor vondt det er å være der du er nå, og at eneste løsningen, om det skal få et lykkelig resultat, det er å kommunisere på et dypere plan enn dere har gjort til nå. Det er ikke nok at han sier at han også vil være mer sammen med deg, hvis han samtidig hele tiden skylder på ytre årsaker til at han ikke kan det. Skal dere lykkes og holde sammen og at begge to skal ha det godt sammen, da må dere finne måter hvor begge to prioriterer forholdet så mye at begge to har det godt i forholdet. Og nå har du det dessverre ikke godt, for nå blir du usikker, føler deg bortprioritert, det får deg til å miste troen på deg selv og forholdet, tvile på ham. Og slik skal man ikke ha det i et godt forhold. Om han mener alvor med at han ønsker å ha mer tid sammen med deg - da sørger han for å åpne rom og arenaer hvor han inkluderer deg i sitt liv. Jeg håper, som sagt, at det ordner seg for dere - men da må du også ta din plass i dette forholdet, og tørre å ta de dypere samtalene ❤️ Anonymkode: 8e3ae...bfb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå