AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg har tjukt hår. Jeg klippet meg for eimn liten stund siden, men nå har håret blitt tykt igjen. Jeg trenger å tynne det ut. Hva koster det til frisøren? Samme som klipp? Har ikke så lyst å betale 800 kr bare for det Anonymkode: 490ca...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Hvorfor vil du tynne håret til frisøren? Anonymkode: 4bc3c...1d2 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Hva sier frisøren til at du vil tynne ut håren hennes/hans? Anonymkode: 82008...068 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor vil du tynne håret til frisøren? Anonymkode: 4bc3c...1d2 Hos frisøren Anonymkode: 490ca...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hos frisøren Anonymkode: 490ca...b6e Mange har en lugg/nakke pris finpuss pris om det er en fast frisør så kan de finne på å gjøre det gratis for da vet de at du kommer igjen Anonymkode: 4bc3c...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Del Skrevet 6. juni 2024 Hva har frisøren gjort deg siden du vil tynne ut håret hennes/hans? Fått grønt hår eller noe og vil ta hevn? Anonymkode: a542a...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå