AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg ble nødt til å avslutte kontakt med ei tidligere kollega pga hun gikk inn for å ødelegge mine relasjoner med venner og familie. Vil det oppstå flere problemer fra henne rettet mot meg? Takk for svar! Anonymkode: f076f...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadeus89 Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Umulig å si uten mer spesifikke detaljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Det kan jo ingen her vite. Det må du jo spørre henne om. Anonymkode: 054ad...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 Får ikke opp noe relevandt jeg. Fokuser på deg selv, innover. Anonymkode: 010e7...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 5 sverd, det såre seier kortet. Du vant, du hører ikke mer. Anonymkode: 97f8f...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får ikke opp noe relevandt jeg. Fokuser på deg selv, innover. Anonymkode: 010e7...1aa AnonymBruker skrev (2 timer siden): 5 sverd, det såre seier kortet. Du vant, du hører ikke mer. Anonymkode: 97f8f...159 Takk for svar! Anonymkode: f076f...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! Anonymkode: f076f...523 Hvorfor takker du kun for disse svarene? Anonymkode: 8c592...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor takker du kun for disse svarene? Anonymkode: 8c592...e9f Fordi ingen av de andre var relevante eller hadde noe som helst sammenheng med spørsmålet mitt og den aktuelle situasjonen. Ha en fin kveld! Anonymkode: f076f...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juni 2024 #9 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du var hovedproblemet får jeg opp. Derfor lagde hu problemer pga relasjonen til deg. Du har deg selv å takke for angrep fra henne. Du vet selv hvorfor om du har selvinnsikt. Får opp hun ikke kaster bort tida på deg og ditt liv lenger. Anonymkode: 1d485...a7c Dette kan også ha med sjalusi å gjøre ts. Eller at hun mente at du var problemet fordi hun var koko i hue. Noen folk er helt ute å kjører og tror de har rett på å trakkasere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Del Skrevet 6. juni 2024 lillevill skrev (28 minutter siden): Dette kan også ha med sjalusi å gjøre ts. Eller at hun mente at du var problemet fordi hun var koko i hue. Noen folk er helt ute å kjører og tror de har rett på å trakkasere andre. Du traff godt! Hun lagde seg et bilde av meg som ikke stemte med virkeligheten, noe flere andre påpekte til meg etter å ha opplevd henne selv. Disse kjenner meg veldig godt etter mange år med sorg og glede. Takk for svar! Anonymkode: f076f...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. juni 2024 #11 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du traff godt! Hun lagde seg et bilde av meg som ikke stemte med virkeligheten, noe flere andre påpekte til meg etter å ha opplevd henne selv. Disse kjenner meg veldig godt etter mange år med sorg og glede. Takk for svar! Anonymkode: f076f...523 Ja jeg tenkte vedkommede tolket kortene litt feil når de sa at "det var du" Virket som de glemte å se på helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå