Gå til innhold

Dermalogica


Gjest Cleopatra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min favoritt er Dermalogica!! Helt topp til alle hudtyper. Har du spesielle problemområder så er det faktisk ikke noe problem å kombinere produktene med MD Formulations. Du kan f.eks bruke Glycare Lotion eller Facial Lotion under kremen fra Dermalogica. Begge seriene er av høy kvalitet så jeg tror nok du vil få ett meget bra resultat. Av rens så kan du bruke Anti Bac Skin Wash(Dermalogica), den bruker jeg i perioder med fet hud og acne-problemer, etterfulgt av Facial Lotion(MD) og Active Moist(Dermalogica) tilslutt.

Nedenfor står det litt om Dermalogicas produkter som jeg fant "ett" sted.

Lykke til ihvertfall!

Ingen mineraloljer - Dermalogica bruker kun lette, naturlige vegetabilske oljer i stedet for mineraloljer som er et biprodukt av råolje. Mineralolje etterlater en fet film på huden og er et dødt produkt som egentlig er totalt unyttig for huden.

Ikke lanolin - Dermalogica bruker i stedet aromatiske, essensielle planteoljer og silkeproteiner som fuktighetsgivende elementer. Lanolin kommer fra saueull og forårsake allergier og komedoner.

Ingen kunstige fargestoffer - Dermalogica bruker aldri kunstige fargestoffer som kan irritere huden og forårsake utbrudd. Utseende på Dermalogicas produkter avgjøres av de naturlige ingrediensene produktet er sammensatt av. Selv Treatment Foundation-kremene er farget av naturlige mineralpigmenter.

Ingen kunstige duftstoffer - De kunstige duft-stoffene - parfymene - mange produsenter tilsetter sine produkter for å forbedre eller maskere lukter kan forårsake allergiske reaksjoner og hudsensititvitet. Hvert av Dermalogicas produkter har sin unike duft som avgjøres kun av urteekstraktene og de aromatiske planteoljene i produktene.

Ingen S.D. Alcohol - Spesielt Denaturert Alkohol brukes i mange produkter for å kunstig tørre ut hudoverflaten. Dermed fjernes hudens meget nødvendige naturlige fuktighet og dette kan føre til uttørring. For å kontrollere for høyt oljeinnhold i huden bruker Dermalogica i stedet naturlige astringerende planteekstrakter og fettabsorberende leire.

Ikke komedonfremkallende - Mange produkter inneholder komedon-fremkallende ingredienser, som forårsaker utbrudd og acne. Dermalogica er spesielt utviklet for å være ikke-komedonfremkallende, og er særlig egnet for hud som lett rammes av acne. Derfor er også Dermalogica anbefalt av leger og er i bruk i deres medisinske praksis.

«Forurensingsfri» pakninger - Produkter som er pakket i krukker blir lett infisert av bakterier fra hender og miljøet rundt i løpet av ca tre ukers bruk. Dermalogica pakker alle sine produkter i de mest hygieniske pakninger som tuber, flasker med flip-top-korker og farmasøytiske «droppers», slik at man unngår direkte kontakt med innholdet under bruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hudpleiesalong.

Jeg bruker MD formulation og er foreløbig fornøyd med det, har ikke brukt det så altfor lenge, men har gode resultat foreløbig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Dermalogica lukter vondt jeg, men produktene gjør underverker på uren og sensitiv hud. Selv liker jeg Guinot, men de har ikke så gode produkter til acne/fet hud, de er flinkest med produktene for sensitiv hud synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Alle skryter sånn av Dermalogicas produkter er de virkelig såå bra? Hvor mye koster de? Går det an å kjøpe produkter hos hudpleier uten å ha time der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...