Grüner Skrevet 7. juni 2024 #81 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 9.01): Klarer du å møte foreldrene og fortelle at du gjorde dattera gravid? Anonymkode: a3242...ed4 Å ha sex er ikke ensbetydende med å bli gravid. F.Y.I. finnes det noe som heter prevensjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 7. juni 2024 #82 Del Skrevet 7. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: 🐷🐖🐽 Anonymkode: b3a0a...26d Om du er feminist. Smekk på fingrene. Likestilling handler om å akseptere begge kjønns seksualitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. juni 2024 #83 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 8.57): Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres Anonymkode: 27010...37d Når du er 30 er 12 år yngre litt ungt. Men hun er jo både over den seksuelle lavalder og myndig, så det er ikke noe ekkelt sånn sett. Men det som er ekkelt, er at du høres ut som en overfladisk fuckboy som bare går etter utseende og sex. Når du er 30 år, er det på tide å vokse fra den fjortismentaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 7. juni 2024 #84 Del Skrevet 7. juni 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Nøyaktig den aldereren, 18 og 30, var min kone og jeg da vi traff hverandre. Synes ikke akuratt det var "ekkelt" å ha sex med henne. Anonymkode: b2421...86a Forståelig. Tenker sexen var så lite "ekkel" som den kan bli. 14 hours ago, AnonymBruker said: En 18-åring er fullt utviklet kroppslig. Og er fysisk attraktiv. Faktisk det nærmeste du kommer fysisk perfeksjon dersom de også har gode gener og tar vare på seg selv. Anonymkode: 4d739...cd8 💯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 7. juni 2024 #85 Del Skrevet 7. juni 2024 (endret) Det tok mange år før jeg forsto hvor feil det var at en 28-åring ville ha meg da jeg var 18. Jeg følte meg spesiell, og tenkte at det var fordi jeg var voksen for alderen (naiv og dum, som 18-åringer er). Jeg ble gravid, og beholdt barnet. Var sammen med bf i 4 år, men så gikk jeg fra ham pga vold og rus, etter å ha forsøkt alt for å hjelpe ham. Da jeg selv ble 28, reflekterte jeg mye rundt det med alderen. Tanken på å skulle ha sex med en 18-åring, var for meg direkte ekkelt. Jeg har 100 % omsorg for barnet, og han har ikke samvær. Han har mistet alt, og jeg lever drømmelivet mitt. Jeg har ingen kontakt med ham, men hører jo stadig ting - blant annet at han som 40-åring sitter og drikker med 16-åringer ... Noe er feil i hjernen om man vil ha en tenåring når man selv er i slutten av 20-årene eller eldre. Utviklingen har stoppet opp en plass. Om man vil ha noen som er ung - hvorfor ikke noen på 25? Tenåringer har fortsatt utseendemessig preg av å være et barn, og har som regel en meget umoden oppførsel og tankegang. En på 25 er mer voksen, samtidig som hun er ung. Det kan fortsatt være sært med veldig stor aldersforskjell, men det blir ikke feil på samme måte. Endret 8. juni 2024 av MariaIsabel 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #86 Del Skrevet 7. juni 2024 Hvor sårende er det for denne 18 åringen å ha sex med noen allerede nå i livet som ikke liker dem? Kan du plis slutte å gi folk livsproblemer? Så viktig er ikke sexlivet ditt. Hun kan ha en fin tenåringstid, slutt å ødelegg den. Anonymkode: 63ce0...eed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #87 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruger skrev (13 minutter siden): Om du er feminist. Smekk på fingrene. Likestilling handler om å akseptere begge kjønns seksualitet. Det handler ikke om likestilling. Det handler om å unne noen et godt liv påfra et omsorgs perspektiv, å han er ikke the good deal for henne. Kunne ikke ha hatt meg med en 18 åring, de er i en fin fase jeg ikke er her for å forstyrre med "gammel" dame livet mitt og mitt eldre perspektiv. Har sånn omsorg for at tenåringer skal beholde sjarmen og det nye uten det trasig som kommer. Å de får alltid de mennene vi voksne ikke vil ha også, det er trist og en dårlig deal. Nei fysj. Anonymkode: 63ce0...eed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 7. juni 2024 #88 Del Skrevet 7. juni 2024 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Det handler ikke om likestilling. Det handler om å unne noen et godt liv påfra et omsorgs perspektiv, å han er ikke the good deal for henne. Kunne ikke ha hatt meg med en 18 åring, de er i en fin fase jeg ikke er her for å forstyrre med "gammel" dame livet mitt og mitt eldre perspektiv. Har sånn omsorg for at tenåringer skal beholde sjarmen og det nye uten det trasig som kommer. Å de får alltid de mennene vi voksne ikke vil ha også, det er trist og en dårlig deal. Nei fysj. Anonymkode: 63ce0...eed Å akseptere og respektere begge kjønns seksualitet handler om likestilling. Når kvinner sier slikt som at JEG kunne aldri hatt meg med en på 18. Slike menn er xxxxx. *sett inn noe nedsettende*. Så handler jo dette om manglel på evne og forståelse til å sette seg inn i menns seksualitet. En god feminist tar hensyn til menn også. Om ei på 18 ønsker å ligge med en på 30, så bør ikke det være noe issue. Endret 8. juni 2024 av AnonymBruger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #89 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 8.57): Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres Anonymkode: 27010...37d Bare kjør på, det er lovlig så da kan folk holde meningene dine for seg selv. Anonymkode: 6d96a...80f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #90 Del Skrevet 8. juni 2024 Grüner skrev (8 timer siden): Når du er 30 er 12 år yngre litt ungt. Men hun er jo både over den seksuelle lavalder og myndig, så det er ikke noe ekkelt sånn sett. Men det som er ekkelt, er at du høres ut som en overfladisk fuckboy som bare går etter utseende og sex. Når du er 30 år, er det på tide å vokse fra den fjortismentaliteten. Du bestemmer ikke hvordan andre skal leve, hva de liker eller hva de gjør. Karen ass Anonymkode: e7ba9...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #91 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bestemmer ikke hvordan andre skal leve, hva de liker eller hva de gjør. Karen ass Anonymkode: e7ba9...f3e Dette, en 18-åring er voksen og har lov til å både røyke, drikke, kjøre bil, stemme, og være i militæret, og da er også voksne nok til å velge om de vil ha sex med en på 30 år også. Anonymkode: 6d96a...80f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #92 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette, en 18-åring er voksen og har lov til å både røyke, drikke, kjøre bil, stemme, og være i militæret, og da er også voksne nok til å velge om de vil ha sex med en på 30 år også. Anonymkode: 6d96a...80f Riktig. De er også voksne nok til å være med på å avgjøre om en slik mann er en taper eller en vinner. Det er jo ikke til å komme forbi at det er en helt spesiell type mann som er 30 og som legger an på en 18-åring. Alle kvinner vet dette fra de er små. Som 18-åringer er de omsider med på å bestemme hva som skal skje med slike menn, politisk, medisinsk, juridisk, etc. Anonymkode: 1ebdc...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 8. juni 2024 #93 Del Skrevet 8. juni 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke til å komme forbi at det er en helt spesiell type mann som er 30 og som legger an på en 18-åring. Anonymkode: 1ebdc...2e9 Når ble medianmannen på 30 år en helt spesiell type mann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #94 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruger skrev (Akkurat nå): Når ble medianmannen på 30 år en helt spesiell type mann? Dette er ikke medianmannen. Du tenker på lyst på, ikke prøve seg på. Anonymkode: 1ebdc...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 8. juni 2024 #95 Del Skrevet 8. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er ikke medianmannen. Du tenker på lyst på, ikke prøve seg på. Anonymkode: 1ebdc...2e9 Nei, jeg tenker på å prøve seg på. Ikke nødvendigvis bare sex, men til og med forhold. OKcupid hadde mange hundretusen mannlige brukere og har avslørt hvilke aldersgrupper medianmannen på 30 prøver seg på. Quote A 2010 study by OKCupid found that “the median 30-year-old man spends as much time messaging teenage girls as he does women his own age”. https://www.theguardian.com/world/2018/aug/18/mens-fixation-on-young-women-is-another-sign-of-masculinity-in-crisis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #96 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg er 30 år og lærer på videregående, og jeg blir utrolig kvalm av tanken på et seksuelt forhold med en 18-åring. De er akkurat kommet ut av barndommen, fortsatt hjemme hos mamma og pappa, akkurat fått en liten smak av å være myndig. De burde få være i fred, og få muligheten til å utforske starten av voksenlivet med sine jevnaldrende. Dere som har en helt annen livserfaring, seksuell erfaring, forutsetninger og forståelse av mellommenneskelige forhold, burde holde dere langt unna! Når jeg hører andre voksne menn ytre et ønske om seksuelle forhold med tenåringer, er det et vanvittig rødt flagg! Styr unna, her er det underliggende mentale problemer. Anonymkode: 4cd5a...123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #97 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruger skrev (Akkurat nå): Nei, jeg tenker på å prøve seg på. Ikke nødvendigvis bare sex, men til og med forhold. OKcupid hadde mange hundretusen mannlige brukere og har avslørt hvilke aldersgrupper medianmannen på 30 prøver seg på. https://www.theguardian.com/world/2018/aug/18/mens-fixation-on-young-women-is-another-sign-of-masculinity-in-crisis Beklager, jeg er kvinne så har kjent dette på kroppen. Har også snakket med andre kvinner om det. Skal jeg diskutere det på vitenskapelig nivå, så skal det være seriøs vitenskap, ikke bare mix og match fra Kondomeriet og OK cupid. Eller for den saks skyld, hva menn rapporterer selv. Som sagt, kvinner over 18, er nå selv med på å avgjøre. Vi behøver ikke lengre å forholde oss til hva dere vil, vi kan takke nei til sex og vi kan være med å bestemme om slik adferd skal føre til galehus eller fengsel Anonymkode: 1ebdc...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 8. juni 2024 #98 Del Skrevet 8. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager, jeg er kvinne så har kjent dette på kroppen. Har også snakket med andre kvinner om det. Skal jeg diskutere det på vitenskapelig nivå, så skal det være seriøs vitenskap, ikke bare mix og match fra Kondomeriet og OK cupid. Eller for den saks skyld, hva menn rapporterer selv. Som sagt, kvinner over 18, er nå selv med på å avgjøre. Vi behøver ikke lengre å forholde oss til hva dere vil, vi kan takke nei til sex og vi kan være med å bestemme om slik adferd skal føre til galehus eller fengsel Anonymkode: 1ebdc...2e9 Men er jo det som er så flott med den omtalte studien. Den tar ikke utgangspunkt i hva menn selvrapporterer. Den tar utgangspunkt i hva menn faktisk gjør. Ikke hva menn faktisk innrømmer eller ønsker å gi inntrykk av. Ifølge medianmannen på 30 så var minstealder på aktuelle kvinner 22 år gamle. Til tross for det så sendte medianmannen like mye meldinger til tenåringsjenter, som til damer på egen alder. Du kan ikke stole på menn. De går lavere enn de liker å innrømme. Her er litt vitenskap til deg. Litt på sidelinjen kanskje, men relavant nok til å nevnes i denne sammenheng. Tråden hander jo i grunn om sexualitet. Quote Overall, these data suggest that men find pubescent girls identified as being under the age of consent sexually attractive, but inhibit their willingness to report this; the greater the attraction, the greater the inhibition. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24132774/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 8. juni 2024 #99 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 30 år og lærer på videregående, og jeg blir utrolig kvalm av tanken på et seksuelt forhold med en 18-åring. Anonymkode: 4cd5a...123 Menn på 30 blir alt annet en kvalm av tanken på sex med ei på 18. Just saying. Helt normalt. Endret 8. juni 2024 av AnonymBruger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #100 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruger skrev (12 timer siden): Å akseptere og respektere begge kjønns seksualitet handler om likestilling. Når kvinner sier slikt som at JEG kunne aldri hatt meg med en på 18. Slike menn er xxxxx. *sett inn noe nedsettende*. Så handler jo dette om manglel på evne og forståelse til å sette seg inn i menns seksualitet. En god feminist tar hensyn til menn også. Om ei på 18 ønsker å ligge med en på 30, så bør ikke det være noe issue. Problemet er at man har helt andre forutsetninger og forståelse av situasjonen enn en tenåring. Mange unge kvinner melder i etterkant at de manglet erfaringen, evne til konsekvenstenking og nok utviklet kognitiv funksjon for å takle et seksuelt forhold med en eldre partner. De vet ikke hvordan de skal si nei, mange føler seg brukt og korrumpert, og de sitter igjen forsvarsløse uten et sikkerhetsnett fordi dette er ikke noe de tør å gå til mamma og pappa med. Anonymkode: 4cd5a...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå