AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #61 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 10.50): Eh. 18-åringer er jo fysisk overlegen en 40-åring rent attraktivitetsmessig. Det kommer du faktisk ikke unna. Sånn er det bare. Jeg er selv 38 og ligger utelukkende med jenter i starten av tjueårene. Fordi jeg kan. Og fordi det er der de mest attraktive finnes. Ikke fordi jeg er en gris eller har problemer med damer på egen alder. Det er nok av tilbud der også, men jeg velger heller noen som ser bedre ut. Det er ganske enkelt. Jeg vil ha sex og velger noen som er sprudlende og attraktiv istedet for noen som er gammel og litt kjedelig. Anonymkode: 4d739...cd8 Og så har du oss som får en glow up og ser 100x bedre ut når vi nærmer oss 30 : finere/sunnere hud, spenstigere og slankere kropp, sunnere og finere hår, finere og bedre sminkeferdigheter Anonymkode: 0b3f5...f4e 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #62 Skrevet 7. juni 2024 Nå er du 30 og vil ha de på 18 år. Hva ville du ha da du var 25? De på 12-13 år? Du er jo ganske gammel i forhold til desse unge jentene, ser du på deg selv som ung fortsatt? Det kan virke som om du har et forvrengt bilde av deg selv, noen mentale vansker kanskje? Anonymkode: 59a98...e2c 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #63 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En 18-åring er fullt utviklet kroppslig. Og er fysisk attraktiv. Faktisk det nærmeste du kommer fysisk perfeksjon dersom de også har gode gener og tar vare på seg selv. At de ikke ser ut som en forfalt 40-åring det er helt riktig. Anonymkode: 4d739...cd8 En 18 åring er kanskje fullt utviklet, kanskje ikke. Det er først omkring den alderen den blir ferdig utviklet. Perfeksjon er ikke en 18 åring. En 18 åring er kanskje/kanskje ikke ferdig utviklet, men enda ikke nådd selvsikkerheten og bevisstheten rundt egen utvikling. Du vil altså ha sex med en person som enda ikke har innsett at hun har en voksen kropp. En 18 åring er ikke klar for et voksent sexliv. De er fremdeles i utforskningsfasen, og bør utforske med jevnaldrende - ikke mer erfarne 30+ åringer. Perfeksjon er den tida en kvinne er mest fruktbar, faktisk mellom 25-35 år gamle! Det er DA man biologisk sett skal være "perfekt" i menns øyne. Viker menn fra dette, har de feilet et sted. En 40 åring er ikke nødvendigvis forfalt, ærlig talt. Anonymkode: 3d559...f28 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #64 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): En 18 åring er ikke klar for et voksent sexliv. De er fremdeles i utforskningsfasen, og bør utforske med jevnaldrende - Anonymkode: 3d559...f28 Det kan godt hende du har rett, men sånn for ordens skyld kan du forklare hvorfor det er best å ha sex med jevnaldrende. Anonymkode: 8da53...32e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #65 Skrevet 7. juni 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Og så har du oss som får en glow up og ser 100x bedre ut når vi nærmer oss 30 : finere/sunnere hud, spenstigere og slankere kropp, sunnere og finere hår, finere og bedre sminkeferdigheter Anonymkode: 0b3f5...f4e «Nærmer deg 30» ja da er du fortsatt i tjueårene. Og du er langt fra 40 som er poenget. 46 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er du 30 og vil ha de på 18 år. Hva ville du ha da du var 25? De på 12-13 år? Du er jo ganske gammel i forhold til desse unge jentene, ser du på deg selv som ung fortsatt? Det kan virke som om du har et forvrengt bilde av deg selv, noen mentale vansker kanskje? Anonymkode: 59a98...e2c Det finnes research på dette. Menn i alle andre som blir satt til å plukke ut bilder av kvinner de anser som mest attraktiv uten å vite alderen plukker i snitt ut alle som en kvinner på 18år. Menn har ingen problemer med å akseptere ting som de er. At høyde teller, størrelse teller, hårfarge teller, altså genetikk. Hvorfor er det så innmari tung for kvinner å bare akseptere at det ikke er i 40-årene kvinner ser best ut jevnt over? Anonymkode: 4d739...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #66 Skrevet 7. juni 2024 Viss 18 åringen vil ha sex med 30 åringen er det jo egentlig ikke noe problem sann sett. men om de har så mye til felles 🤷♀️ er selv 34 og samboer med en på 46. Han har selv sagt at om vi møttes når jeg var mye yngre hadde det nok ikke blitt oss😂 heldigvis møttes vi når vi var på samme stadie i livet hvor begge hadde barn osv. hadde vi møttes når jeg var 20 og han var 32 hadde vi nok ikke falt for hverandre, da hadde vi vært på to vidt forskjellige plasser. Anonymkode: b7246...78d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #67 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oooooh, gammel og kjedelig? 🤭😅 Tipper det er lettere å "tilfredsstille" ei jente på 18-20 med lite seksuell erfaring, og langt fra ferdig utviklet sin egen identitet eller blitt trygg/godt kjent med sin egen seksualitet. De fleste på den alderen har vansker for å sette grenser eller kommunisere egne ønsker og behov uavhengig av hva du vil (i tillegg til maktubalansen i alder og at du er det sterkeste kjønn). Dermed kan du dure på, med svær få krav og forventninger til deg som elsker. Med en kvinne som meg på 39 år som har hatt myyyyye sex, vet hva jeg liker/ikke liker, forventer gjensidig respekt og engasjement, at begge bidrar, så hadde du nok kommet til kort. Du hadde ikke giddet. Rett og slett 🤭 Anonymkode: d1a89...75d Greit det, men mange menn er mer opptatt av det visuelle. Du på 39, når ikke akkurat opp til en kvinne på 18 som tar vare på seg selv. Ikke vondt ment, men jeg hadde heller ikke giddet å tilfredsstille deg. En ung deilig dame på 18 derimot, kan jeg godt tilfredsstille hver eneste millimeter av den lekre kroppen hennes i timevis. Det ene er lystbetont, det andre høres mer ut som en jobb. Sånn er det bare 😉 Anonymkode: f6ea8...144
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #68 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Perfeksjon er den tida en kvinne er mest fruktbar, faktisk mellom 25-35 år gamle! Det er DA man biologisk sett skal være "perfekt" i menns øyne. Viker menn fra dette, har de feilet et sted. Sorry, men det nytter ikke å påføre oss løgnhistorier som du håper ingen skal sjekke ut: Sitat Når er man mest fertil alder? Vi kvinner er i vår mest fertile alder når vi er mellom 20 og 25 år. Etter dette synker fertiliteten gradvis. Er du rundt 30 år har man omtrent 20% sjanse for å bli gravid. Etter fylte 35 vil sjansene for graviditet være 10% og når vi har passert 40 er det omtrent 5% sjanse for å oppnå graviditet hver mnd. Anonymkode: f6ea8...144 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #69 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det kan godt hende du har rett, men sånn for ordens skyld kan du forklare hvorfor det er best å ha sex med jevnaldrende. Anonymkode: 8da53...32e Fordi jevnaldrende er i samme utforskende fase. Da blir man ikke "overkjørt" av en mer voksen/erfaren seksualitet enn ungdommen enda ikke er klar for. Anonymkode: 3d559...f28 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #70 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): «Nærmer deg 30» ja da er du fortsatt i tjueårene. Og du er langt fra 40 som er poenget. Det finnes research på dette. Menn i alle andre som blir satt til å plukke ut bilder av kvinner de anser som mest attraktiv uten å vite alderen plukker i snitt ut alle som en kvinner på 18år. Menn har ingen problemer med å akseptere ting som de er. At høyde teller, størrelse teller, hårfarge teller, altså genetikk. Hvorfor er det så innmari tung for kvinner å bare akseptere at det ikke er i 40-årene kvinner ser best ut jevnt over? Anonymkode: 4d739...cd8 Med andre ord, det er egentlig ingenting som heter ufrivillig singel blant menn. For om det bare er jentunger i tenårene som duger, så har dere valgt singellivet deres helt selv. Da må dere slutte å sutre over ensomhet, at dere blir valgt bort, at dere ikke får egen familie, og alt det der som dere maser verre om i dag. For dere, som elsker å skryte av at dere er så logiske og rasjonelle, skjønner vel at det ikke er nok jentunger i alderen 15-20 til alle menn i hele verden, ikke sant? Anonymkode: 2a9f4...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #71 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry, men det nytter ikke å påføre oss løgnhistorier som du håper ingen skal sjekke ut: Anonymkode: f6ea8...144 Beklager, jeg har annen kilde. Avtar kvinnens sjanse for å bli gravid med økende alder? – Medicus En kvinne mellom 25-35 år er i sin mest fruktbare alder. Deretter faller fruktbarheten gradvis fram mot 40-årsalder, og deretter faller den raskt. Anonymkode: 3d559...f28 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #72 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Greit det, men mange menn er mer opptatt av det visuelle. Du på 39, når ikke akkurat opp til en kvinne på 18 som tar vare på seg selv. Ikke vondt ment, men jeg hadde heller ikke giddet å tilfredsstille deg. En ung deilig dame på 18 derimot, kan jeg godt tilfredsstille hver eneste millimeter av den lekre kroppen hennes i timevis. Det ene er lystbetont, det andre høres mer ut som en jobb. Sånn er det bare 😉 Anonymkode: f6ea8...144 Det stemmer nok at menn flest er visuelle. Men hva som er ansett som attraktivt er høyst individuelt. Svært mange menn 30+ anser en 18-åring for et barn å være. De aller aller fleste menn vil ikke ha sex med barn. De aller aller fleste menn tenker ikke på sex når de ser barn. Din definisjon på perfekt kropp eller attraksjon eller vakker er ikke lik sidemannen sin definisjon. Og det er ikke slik at man kun blir tiltrukket av det man har sjanse på, man blir tiltrukket av det man finner pent/vakkert/sexy/nydelig/uimotståelig osv. Jeg og en venninne som var singel samtidig i overgangen til voksenlivet hadde det veldig gøy sammen på byen. Begge pene, men jeg godt trent, timeglassfigur, langt blondt hår, girl next door. Hun noe lavere, store sexy bryst, mye, men pent sminket, mye utringning, sexy klær, negler, vipper og slikt. Ikke bare tiltrakk vi oss to ulike typer menn, vi likte også helt ulike menn. Jeg likte jordnære nord-europeere, til nøds amerikanere, fotballspillere, 190 ish, glad i øl, sport, brettspill, fjellturer, gjerne blonde, skjegg. Hun likte syd-europeere. Mørkt hår, tanned, muskler, gjerne litt sololje, typisk drink-gutter i halvåpen skjorte med bleikede tenner. Hun hadde aldri ville hatt mine, jeg ville aldri hatt hennes. Vi var begge pene, populære, attraktive, sexy, nuuuuull problem med tilbud eller interesse. Hun ville gjerne ligge litt rundt og utforske den biten. Jeg nøyde meg med klining på byen, men tok aldri med meg noen hjem. Jeg ville ha en fast partner om jeg skulle ha sex. Det jeg prøver å få frem er at du ikke definerer hva som er perfekt for andre enn deg selv. Beauty lies in the eyes of the beholder.... er det noe som heter 😇 Anonymkode: d1a89...75d 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #73 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordi jevnaldrende er i samme utforskende fase. Da blir man ikke "overkjørt" av en mer voksen/erfaren seksualitet enn ungdommen enda ikke er klar for. Anonymkode: 3d559...f28 Det ble diffust. Hvorfor må man være i samme "utforskende fase"? Hvorfor gjør det noe om den ene er mer erfaren? Og hva slags seksualitet mener du yngre i relasjonen ikke er klar for? Det kan da like gjerne skje når begge er like gamle. I en seksuell relasjon så er uansett samspill viktig. Anonymkode: 8da53...32e 1
Gorgonzola Skrevet 7. juni 2024 #74 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 8.57): Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres Anonymkode: 27010...37d Alltid gøy når noen starter en tøysetråd for å øke temperaturen her 👍 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 9.05): Dette har samboeren min sakt at: han kunne ha knulla ei på 18 år for utsende, men ikke atferd. Kompisen og samboeren min hadde gutteprat og det var der temaet kom opp jeg er selv 22 og sammen med 30 åringen. Kjente jeg ble kvalm og lei meg Anonymkode: 27010...37d Lite taktisk av han å melde det, selv om du er nærmere en 18 åring enn samboerens alder. AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 9.48): Ja, det er ekkelt. Du er en typisk gammel gris AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja det er crepy. Hata alle 30,40,50,60 og 70 åringer som prøvde seg når jeg var 18. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ekkelt. Klassiske KG svar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Merkelig hvordan en kvinne stilte samme spørsmål for en ukes tid siden da var det "kjør på, du lever bare en gang" Gjør hva du vil ts, det er innenfor lovverket, men jeg ser ikke helt vitsen når du samtidig misliker adferden til mange av dem. Anonymkode: 455c0...7a9 Eksempel på hvordan vi alle ser på kjønn, og behandler dem deretter. What else is new 🤷♂️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #75 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 9.05): Dette har samboeren min sakt at: han kunne ha knulla ei på 18 år for utsende, men ikke atferd. Kompisen og samboeren min hadde gutteprat og det var der temaet kom opp jeg er selv 22 og sammen med 30 åringen. Kjente jeg ble kvalm og lei meg Anonymkode: 27010...37d Ikke sant. Sånne godt voksne kvinner som du er mye modnere enn disse babyene på 18 😂🤣😆 Anonymkode: b27f6...a4e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #76 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Merkelig hvordan en kvinne stilte samme spørsmål for en ukes tid siden da var det "kjør på, du lever bare en gang" Anonymkode: 455c0...7a9 Kvinnelige hykleri vet du. Anonymkode: b6efe...e9e 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #77 Skrevet 7. juni 2024 For meg blir dette helt feil. Selv om jeg ikke ligger med noen, har jeg mange ganger vært til erotisk massasje. Tantra med body-to-body og lingam. Jeg er 56 og liker det ikke hvis massøsene er helt nede i begynnelsen av 20-årene. Men nesten ingen er 30+ og 22-24 er vanligere enn 28-29, for å si det sånn. Aldersforskjellen er én ting, men de som er litt eldre er vanligvis flinkere også. Anonymkode: e91e7...bfa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #78 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Et råd: dersom du klarer å være mer prinsipiell i din tenkning og svar, så framstår du litt mer edruelig enn nå når du virker følelsesstyrt og argumentene dine vingler som en full sjømann. Anonymkode: 8e1e5...dd7 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva snakker du om? Det er helt normalt at et menneske prøver seg på et annet menneske. Det er slik folk blir i lag, og relasjoner oppstår. Det er hvordan du gjør det som avgjør om det er creepy eller ikke. Om du var 18, og noen spurte deg høflig at de var interessert, så er det helt innenfor. Det er du som er creepy om du ikke ser det. Anonymkode: 8e1e5...dd7 Hva er det egentlig som gjør at du mener anonym bruker ikke har rett til å danne sin egen mening, men i stedet må bli fortalt, av en mann, hva hun skal få lov til å mene? Er det hennes kjønn? Det at hun er kvinne? Er det hennes alder? Det at hun var for ung den gang hun dannet meningen? Jeg antar at du benytter et kategorisk imperativ, slik du pålegger andre, og er motivert til å fortelle hvordan du i din hverdag jobber systematisk og strategisk for å få gjennomført prinsippet på alle plan av samfunnet Anonymkode: 1ebdc...2e9 1
AnonymBruger Skrevet 7. juni 2024 #79 Skrevet 7. juni 2024 On 6/6/2024 at 8:57 AM, AnonymBruker said: Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. Anonymkode: 27010...37d Forståelig. On 6/6/2024 at 8:57 AM, AnonymBruker said: er dette ekkelt. Anonymkode: 27010...37d Nei. Det er helt innenfor normalen at menn på din alder og eldre tenner seksuelt på 18 åringer.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #80 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 8.57): Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres Anonymkode: 27010...37d 🐷🐖🐽 Anonymkode: b3a0a...26d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå