Gå til innhold

Ligge med 18 åring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (7 minutter siden):

Hva i alle dager da😅😅

Akkurat nå høres du like moden ut som en 12-åring.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er crepy. Hata alle 30,40,50,60 og 70 åringer som prøvde seg når jeg var 18. Og jeg glemmer ikke hvem de er. Så man høster det man sår, også iht crepy adferd. Og syntes ikke mindre crepy om de 30 år etterpå.

Anonymkode: 69425...079

Hva snakker du om? Det er helt normalt at et menneske prøver seg på et annet menneske. Det er slik folk blir i lag, og relasjoner oppstår. Det er hvordan du gjør det som avgjør om det er creepy eller ikke. Om du var 18, og noen spurte deg høflig at de var interessert, så er det helt innenfor. Det er du som er creepy om du ikke ser det. 

Anonymkode: 8e1e5...dd7

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva snakker du om? Det er helt normalt at et menneske prøver seg på et annet menneske. Det er slik folk blir i lag, og relasjoner oppstår. Det er hvordan du gjør det som avgjør om det er creepy eller ikke. Om du var 18, og noen spurte deg høflig at de var interessert, så er det helt innenfor. Det er du som er creepy om du ikke ser det. 

Du har jo ikke annet en hersketeknikker.

AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig den aldereren, 18 og 30, var min kone og jeg da vi traff hverandre.

Synes ikke akuratt det var "ekkelt" å ha sex med henne.

Anonymkode: b2421...86a

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (4 minutter siden):

Du har jo ikke annet en hersketeknikker.

Dette er ikke vanskelig i det hele tatt. Dersom du ser på 18-åringer som umodne små barn, noe du har bekreftet. Hvordan kan du da mene at det er en god ide at de samme 18-åringene har stemme rett, kan sitte på Stortinget, være i forsvaret, at de er myndig og så videre?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dette har samboeren min sakt at: han kunne ha knulla ei på 18 år for utsende, men ikke atferd. 

Kompisen og samboeren min hadde gutteprat og det var der temaet kom opp

jeg er selv 22 og sammen med 30 åringen. 
Kjente jeg ble kvalm og lei meg 

Anonymkode: 27010...37d

Trodde du han var en moden oppegående kar?? Han er jo allerede sammen et barn

• Liker 3
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ikke vanskelig i det hele tatt. Dersom du ser på 18-åringer som umodne små barn, noe du har bekreftet. Hvordan kan du da mene at det er en god ide at de samme 18-åringene har stemme rett, kan sitte på Stortinget, være i forsvaret, at de er myndig og så videre?

her antar man mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er liksom grenseløst i øynene til menn som deg. Over seksuell lavalder så er det bare å kjøre på? Og de som finner på å kritisere den typen holdning er creepy selv? Jeg var selv spart for at menn på 40+ la seg etter meg når jeg fremdeles gikk på videregående, men vi tenkte på ingen måte høyt om slike menn. Vi var vell en gjeng med "creepy" tenåringsjenter, som ikke var åpne for å bli langt ann på av menn som kunne vært faren vår. Ordentlig ekskluderende rett og slett.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Slapp av, de finnes ikke interesserte i deg lengre nå så 😉

Anonymkode: e7ba9...f3e

De fleste av dem har jo dævva eller mista potensen for lenge siden, heldigvis👏

Anonymkode: 0571b...862

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Anonymbruker*** said:

Det er liksom grenseløst i øynene til menn som deg. Over seksuell lavalder så er det bare å kjøre på? Og de som finner på å kritisere den typen holdning er creepy selv? Jeg var selv spart for at menn på 40+ la seg etter meg når jeg fremdeles gikk på videregående, men vi tenkte på ingen måte høyt om slike menn. Vi var vell en gjeng med "creepy" tenåringsjenter, som ikke var åpne for å bli langt ann på av menn som kunne vært faren vår. Ordentlig ekskluderende rett og slett.

Vel, tingen er at om kjekke menn prøvde seg på deg så hadde du kjørt på, men dette var nok forbeholdt andre jenter på din alder som var mer attraktive enn deg. 

At en halvskalla dadbod prøver seg er jo creepy uansett så poenget ditt er helt dust. 

Anonymkode: 4d739...cd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt. 

Jeg er selv 31, og synes 18 åringer ser ut som tenåringer - noe de er. Tenåringer er fremdeles barn i mine øyne nå som jeg er eldre. Sex eller tiltrekning til tenåringer er ikke ok. Ser du ikke selv hvor barnlige de ser ut? Er det det som tenner, kanskje? Ikke svar på det, jeg vil ikke vite svaret.  

Anonymkode: 3d559...f28

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er ekkelt. 

Jeg er selv 31, og synes 18 åringer ser ut som tenåringer - noe de er. Tenåringer er fremdeles barn i mine øyne nå som jeg er eldre. Sex eller tiltrekning til tenåringer er ikke ok. Ser du ikke selv hvor barnlige de ser ut? Er det det som tenner, kanskje? Ikke svar på det, jeg vil ikke vite svaret.  

Anonymkode: 3d559...f28

En 18-åring er fullt utviklet kroppslig. Og er fysisk attraktiv. Faktisk det nærmeste du kommer fysisk perfeksjon dersom de også har gode gener og tar vare på seg selv. At de ikke ser ut som en forfalt 40-åring det er helt riktig. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En 18-åring er fullt utviklet kroppslig. Og er fysisk attraktiv. Faktisk det nærmeste du kommer fysisk perfeksjon dersom de også har gode gener og tar vare på seg selv. At de ikke ser ut som en forfalt 40-åring det er helt riktig. 

Må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, legg på 6-10 år

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (26 minutter siden):

Sliter du med lesevansker? Sier klart og tydelig at dersom folk er høflige i måten de spør, og høflig i forhold til det svaret de får, så er det helt okay at et voksent spør et annet voksent menneske om de er interessert. Dersom du ikke mener at en 18-åring eller 20-åring er voksen, så er minimumskravet at du fronter at myndighetsalder, alder for stemmerett, være i militæret og så videre ØKES til den alderen du mener de kan anses som voksne. 

Blåmonster skrev (44 minutter siden):

her antar man mye. 

Ja, du. Andre vil hevde at når du påstår at 18-åringer er små barn, så mener du at 18-åringer er små barn. At du ikke er helt enig med deg selv, eller usikker på dine standpunkt, det må du nesten arbeide med på egen hånd. Vi andre må forholde oss til det du skriver. Enkle spørsmål om du derfor mener at små barn (som 18-åringer er i følge deg) ikke kan ha sertifikat, stemme, bestemme, ikke kan være myndig og så videre ble tydeligvis for mye for deg. Takk til deg så langt, og så kan du jo komme tilbake når du er blitt mer moden.

• Liker 2
Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sliter du med lesevansker? Sier klart og tydelig at dersom folk er høflige i måten de spør, og høflig i forhold til det svaret de får, så er det helt okay at et voksent spør et annet voksent menneske om de er interessert. Dersom du ikke mener at en 18-åring eller 20-åring er voksen, så er minimumskravet at du fronter at myndighetsalder, alder for stemmerett, være i militæret og så videre ØKES til den alderen du mener de kan anses som voksne. 

Ja, du. Andre vil hevde at når du påstår at 18-åringer er små barn, så mener du at 18-åringer er små barn. At du ikke er helt enig med deg selv, eller usikker på dine standpunkt, det må du nesten arbeide med på egen hånd. Vi andre må forholde oss til det du skriver. Enkle spørsmål om du derfor mener at små barn (som 18-åringer er i følge deg) ikke kan ha sertifikat, stemme, bestemme, ikke kan være myndig og så videre ble tydeligvis for mye for deg. Takk til deg så langt, og så kan du jo komme tilbake når du er blitt mer moden.

Igjen du antar.. jeg har ikke nevnt noe om stemme alder.. har jeg det?  Vil du bytte tema? Lag gjerne en tråd om det så svarer jeg på det også🙂

Endret av Blåmonster
AnonymBruker
Skrevet

Til alle tiden har folk har ligget med hverandre selv om det har vært forskjell i alder. Før var det ikke en gang aldersgrense nedover! Jeg er litt enig med andre her som poengterer alt hva en 18-åring kan gjøre. Så det er greit at han/hun kan stemme, kjøre bil, drikke alkohol, etc etc etc. Det eneste vedkommende ikke får lov til er altså å bestemme hvem hun skal ligge med. 

Så... hvor gammel  må en person være før hun/han kan selv bestemme sexpartner uten at du går ut over en av dem?

Anonymkode: 8da53...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så... hvor gammel  må en person være før hun/han kan selv bestemme sexpartner uten at du går ut over en av dem?

At det ikke går ut over en av de to er én ting, men folk på KG virker å tru det er viktig at det også ikke skal gå ut over andre som synes det er "ekkelt". At begge parter går inn i noe frivillig er ikke godt nok.

Anonymkode: b2421...86a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen på 60 år kommer ikke unna med å fremstå ekkel for de rundt om de viser seksuell interesse for en 18 åring uansett hvor "høflig" de måtte være. Nå har jeg ikke lesevansker, men hadde heller hatt det enn vansker med å fatte virkelighetens realiteter...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 10.50):

Eh. 18-åringer er jo fysisk overlegen en 40-åring rent attraktivitetsmessig. Det kommer du faktisk ikke unna. Sånn er det bare. 

Jeg er selv 38 og ligger utelukkende med jenter i starten av tjueårene. Fordi jeg kan. Og fordi det er der de mest attraktive finnes. Ikke fordi jeg er en gris eller har problemer med damer på egen alder. Det er nok av tilbud der også, men jeg velger heller noen som ser bedre ut. Det er ganske enkelt. Jeg vil ha sex og velger noen som er sprudlende og attraktiv istedet for noen som er gammel og litt kjedelig.

Oooooh, gammel og kjedelig? 🤭😅 

Tipper det er lettere å "tilfredsstille" ei jente på 18-20 med lite seksuell erfaring, og langt fra ferdig utviklet sin egen identitet eller blitt trygg/godt kjent med sin egen seksualitet. 

De fleste på den alderen har vansker for å sette grenser eller kommunisere egne ønsker og behov uavhengig av hva du vil (i tillegg til maktubalansen i alder og at du er det sterkeste kjønn).

Dermed kan du dure på, med svær få krav og forventninger til deg som elsker.

Med en kvinne som meg på 39 år som har hatt myyyyye sex, vet hva jeg liker/ikke liker, forventer gjensidig respekt og engasjement, at begge bidrar, så hadde du nok kommet til kort. 

Du hadde ikke giddet. Rett og slett 🤭 

Anonymkode: d1a89...75d

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan en kvinne stilte samme spørsmål for en ukes tid siden da var det "kjør på, du lever bare en gang"

Gjør hva du vil ts, det er innenfor lovverket, men jeg ser ikke helt vitsen når du samtidig misliker adferden til mange av dem.

Anonymkode: 455c0...7a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, tingen er at om kjekke menn prøvde seg på deg så hadde du kjørt på, men dette var nok forbeholdt andre jenter på din alder som var mer attraktive enn deg. 

At en halvskalla dadbod prøver seg er jo creepy uansett så poenget ditt er helt dust. 

Dette er så latterlig som du får det. Det er virkelig ingen bragd for tenåringsjenter å få oppmerksomhet fra godt voksne menn.  Unge menn opp mot midten av tyveårene kunne være av interesse for meg selv og jevnaldrende, men også den aldersforskjellen var det en del som reagerte negativt på. Menn på over 40 var fullstendig uaktuelt.

Ikke bugner en attraktiv tenåringsjentes hverdag over av kjekke, rike middelaldrene menn som vil innlede forhold med henne heller. Det er like fort livets tapere som går etter slike forhold. Eller helt gjennomsnittlige menn som er halvskalla og litt overvektig. Og selvfølgelig er det ikke creepy om en halvskalla "dadbod" som du skriver prøver seg på en innenfor sosialt akseptabel alder. Hvorfor skulle det være det?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...