Gå til innhold

Ligge med 18 åring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. 
er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres 

Anonymkode: 27010...37d

Kjøp deg ei silikondukke. De klager ikke, har ikke dårlig atferd, krangler ikke og er evig unge og spretne.

Anonymkode: 3e39c...72b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble du kvalm og lei deg av dette?

Anonymkode: c32c3...dc2

Fordi det vitner om emosjonell umodenhet. Hadde ikke tatt i en fyr med ildtang om han hadde sagt sånt. Yuk.

Anonymkode: 10bdf...a8c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dersom du mener de er små unger og uskyldige....Fortell i detalj hvordan du jobber for å øke myndighetsalderen og stemmerett til 25 år.

Anonymkode: 8e1e5...dd7

Det er latterlig å mene at folk på 18 og 30 er likt. Hvis man selv mener man er lik den man var som 18åring, så har man stagnert i utviklingen. Alle husker seg selv som 18.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det er veldig ekkelt. Spesielt når du sier at du ikke liker personligheten til personen, og bare utseende. Det gjør hele greia bare enda mer usmakelig.

Blir jo i grunn som å si "jeg liker egentlig ikke denne personen fordi hun er så mye yngre enn meg at personligheten og adferden hennes er helt annerledes enn min, men jeg vil gjerne knulle henne allikevel fordi jeg liker at hun fysisk er ung" 

Anonymkode: a2a3f...a02

Eh. 18-åringer er jo fysisk overlegen en 40-åring rent attraktivitetsmessig. Det kommer du faktisk ikke unna. Sånn er det bare. 

Jeg er selv 38 og ligger utelukkende med jenter i starten av tjueårene. Fordi jeg kan. Og fordi det er der de mest attraktive finnes. Ikke fordi jeg er en gris eller har problemer med damer på egen alder. Det er nok av tilbud der også, men jeg velger heller noen som ser bedre ut. Det er ganske enkelt. Jeg vil ha sex og velger noen som er sprudlende og attraktiv istedet for noen som er gammel og litt kjedelig.

Anonymkode: 4d739...cd8

• Liker 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dersom du mener de er små unger og uskyldige....Fortell i detalj hvordan du jobber for å øke myndighetsalderen og stemmerett til 25 år.

Hm…. Gjør ikke noe annet en å styre egen adferd. Om man skal engasjer seg politisk for en hver mening så får man ikke mye gjort her i livet. Håper virkelig folk skjønner at en på 30 ikke har noe å gjør mer en på18🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette har samboeren min sakt at: han kunne ha knulla ei på 18 år for utsende, men ikke atferd. 

Kompisen og samboeren min hadde gutteprat og det var der temaet kom opp

jeg er selv 22 og sammen med 30 åringen. 
Kjente jeg ble kvalm og lei meg 

Off du henger med white-trash-menn kjære deg. Hvis du bor i en bygd, så kom deg inn til byen. Få en utdannelse, møt ekte kule menn😊

Anonymkode: 429e2...7a7

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh. 18-åringer er jo fysisk overlegen en 40-åring rent attraktivitetsmessig. Det kommer du faktisk ikke unna. Sånn er det bare. 

Jeg er selv 38 og ligger utelukkende med jenter i starten av tjueårene. Fordi jeg kan. Og fordi det er der de mest attraktive finnes. Ikke fordi jeg er en gris eller har problemer med damer på egen alder. Det er nok av tilbud der også, men jeg velger heller noen som ser bedre ut. Det er ganske enkelt. Jeg vil ha sex og velger noen som er sprudlende og attraktiv istedet for noen som er gammel og litt kjedelig.

Man ser på hele måten du ordlegger deg, at du ikke en bra fyr.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå sier TS at han ikke liker personligheten til 18-åringer, han vil m.a.o. bare bruke dem som puledukker. Det er faktisk ikke greit å objektivisere unge jenter/kvinner på den måten. Jeg har inntrykk av at du i det minste liker personligheten til ungjentene du ligger med, det er tross alt noe. Det er også en viss forskjell i modenhetsgrad mellom en 18-åring og en noen-og-tjueåring. 

Anonymkode: 806bb...d74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke en 30 åring burde ha sex med en 18 åring, men enn 18 åring er voksen så det blir feil og framstille det som at det er galt.

Anonymkode: b6efe...e9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lite spørsmål: vil du også ligge med jenter på 16 og 17 år? 

Tenker ofte på det om dem som vil ligge med 18åringer. De ser jo omtrent like ut som resten av ungdommene som også er i vgs-alder. Hvor går grensa di liksom?

Personlig syntes jeg 18 åringer ser aaaaltfor unge ut, og jeg er 28. Nettopp det at de er så sped mentalt gjør at de ikke er attraktive. 

Anonymkode: 734a3...c30

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, hadde det vært min datter så hadde du lagt tynt an .. 

Anonymkode: 9c35b...543

Hvordan da? Beskriv.

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er veldig ekkelt. Spesielt når du sier at du ikke liker personligheten til personen, og bare utseende. Det gjør hele greia bare enda mer usmakelig.

Blir jo i grunn som å si "jeg liker egentlig ikke denne personen fordi hun er så mye yngre enn meg at personligheten og adferden hennes er helt annerledes enn min, men jeg vil gjerne knulle henne allikevel fordi jeg liker at hun fysisk er ung" 

Anonymkode: a2a3f...a02

Folk har knulla hverandre for langt enklere grunner.
Hver helg er det en hel haug som går til sengs bare fordi det er et høl eller pikk der. Eller folk som har en kink på en spesiell egenskap/utseende ... være seg store pupper, uniform, penger, makt, etnisitet, svart pikk, eller gudene vet hva.

En 18-åring er tross alt myndig, ansvarlig for egne handlinger OG kapabel til å si nei til enhver 30-åring som kommer hennes vei. Bare fordi TS har lyst til å ligge med en 18-åring, er det ikke sikkert 18-åringen vil ligge med han ... og om hun vil det; hvilken rett har vi til å skulle overprøve det? Å være myndig kommer med alle rettigheter OG alle plikter... på godt og vondt.

Så lenge det er frivillig og ønsket fra begge parter, ser jeg ikke noe galt i dette. Og det er i hvert fall ikke noe verre (eller bedre) enn alle andre grunner folk har til å ligge med (relativt) ukjente. Bruk kondom og forsøk å være en god elsker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke dette er ekkelt. Faktisk er dette en fantasi som svært mange menn har, men ikke helt vil erkjenne. Det er verken ulovlig eller umoralsk. Så lenge det er gjensidig og frivillig, så sier jeg kjør på!

Til deg over som har vært på festival og misliker det du ser - du har blitt for gammel i hodet ditt. Det er så sykt mye flott å se på av tipsy ungjenter på festival. Det er en fest for øyet og fantasien 🙂 Vi går en herlig tid i møte!

Mulig jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde hatt døtre selv...

Anonymkode: 835d5...9e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 30 år og vil ligge med ei på 18 år. 
er dette ekkelt. Liker utsende, men ikke personligheten/ astferden deres 

Jeg er på samme alder som deg, og jeg synes det er ekkelt. Men det har med min erfaring av yngre å gjøre. Jeg er tho kvinne, og menn (gutter) på 18 tror det bare handler om å pese på som en duracell kanin..... Det er usexy.

Anonymkode: 247c0...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er latterlig å mene at folk på 18 og 30 er likt. Hvis man selv mener man er lik den man var som 18åring, så har man stagnert i utviklingen. Alle husker seg selv som 18.

Det var ikke det jeg skrev, så svaret ditt er fullstendig irrelevant.

Jeg skrev: Dersom du mener de er små unger og uskyldige....Fortell i detalj hvordan du jobber for å øke myndighetsalderen og stemmerett til 25 år.

Svar på det du.

Blåmonster skrev (20 timer siden):

Hm…. Gjør ikke noe annet en å styre egen adferd. Om man skal engasjer seg politisk for en hver mening så får man ikke mye gjort her i livet. Håper virkelig folk skjønner at en på 30 ikke har noe å gjør mer en på18🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

Ulogisk. Du engasjerer deg for at 18-åringer er barn, uskyldige. Du sier A, men vil ikke si B. 

Et råd: dersom du klarer å være mer prinsipiell i din tenkning og svar, så framstår du litt mer edruelig enn nå når du virker følelsesstyrt og argumentene dine vingler som en full sjømann.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange politisk korrekte 😅

Anonymkode: e7ba9...f3e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, Blåmonster said:

Så en del 18-19 åringer når jeg var på festival nå.., jeg er selv 32. De er små unger , uskyldige å burte være i fred. Hvorfor andre menn er gira på noen som er  barn i hodet vil jeg aldri forstå. 

går du opp noen år, damer 25-26 så er den noe annet.

Fun fact, de er like lite oppegående i den alderen også😂😂

Kjør på ts, du lever bare en gang.

Anonymkode: dfdf0...978

Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det var ikke det jeg skrev, så svaret ditt er fullstendig irrelevant.

Jeg skrev: Dersom du mener de er små unger og uskyldige....Fortell i detalj hvordan du jobber for å øke myndighetsalderen og stemmerett til 25 år.

Svar på det du.

Ulogisk. Du engasjerer deg for at 18-åringer er barn, uskyldige. Du sier A, men vil ikke si B. 

Et råd: dersom du klarer å være mer prinsipiell i din tenkning og svar, så framstår du litt mer edruelig enn nå når du virker følelsesstyrt og argumentene dine vingler som en full sjømann.

Hva i alle dager da😂

Endret av Blåmonster
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er crepy. Hata alle 30,40,50,60 og 70 åringer som prøvde seg når jeg var 18. Og jeg glemmer ikke hvem de er. Så man høster det man sår, også iht crepy adferd. Og syntes ikke mindre crepy om de 30 år etterpå.

Anonymkode: 69425...079

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er crepy. Hata alle 30,40,50,60 og 70 åringer som prøvde seg når jeg var 18. Og jeg glemmer ikke hvem de er. Så man høster det man sår, også iht crepy adferd. Og syntes ikke mindre crepy om de 30 år etterpå.

Anonymkode: 69425...079

Slapp av, de finnes ikke interesserte i deg lengre nå så 😉

Anonymkode: e7ba9...f3e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...