AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 hva er ditt tips? Anonymkode: 5375f...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg bruker alltid Dr. Greve eller Depend sin. Har prøvd en del andre i samme prisklasser, og synes de er alt for svake... Anonymkode: ab7c3...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Depend Snabb remover. Billeg og bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 Liker zoya sin. Drøy i bruk og effektiv, i tillegg til at jeg opplever den mindre uttørrende. Anonymkode: e9eda...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 Det kommer kanskje an på hvor ofte du bruker det. Jeg bruker det relativt sjeldent så jeg kjøper hvilken som helst MED aceton. Kraftige saker..mulig uttørkende med mye bruk? Anonymkode: 2642e...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 Bruker Diors neglelakk. Litt dyr, men jeg synes den passer meget godt til å fjerne neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 Aco fra apoteket MED aceton. Gidder ikke gnikke og gnu, den tar alt kjapt. Anonymkode: 7f44a...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå