Gå til innhold

Besøke homofil venn i USA, sexpress

Mayer

Anbefalte innlegg

Skal besøke en kamerat i USA snart. Vi er begge homofile og hatt kontakt i mange år. Jeg vil ikke ha sex med ham, men i en tekstmelding for litt siden, hintet han om at han ville prøve seg, og da fikk jeg litt kalde føtter om hele turen. Han er veldig snill og lar meg bo hos ham de to ukene, men jeg er redd det blir dårlig stemning hvis han vil ha sex og jeg avviser ham. Han er følsom og kan samtidig noen ganger bli ganske sint hvis han føler seg dårlig behandlet. Er det en dårlig idé for meg å dra? Hva skal jeg si til ham? 

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han beskjed før du drar at du ikke kan ha sex med han fordi du ikke vil ødelegge det gode vennskapet. 

Et alternativ er å fake en forelskelse her hjemme, og at du ikke vil gå bak ryggen til din kommende kjæreste. 

Anonymkode: 4019c...005

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gi han beskjed før du drar at du ikke kan ha sex med han fordi du ikke vil ødelegge det gode vennskapet. 

Et alternativ er å fake en forelskelse her hjemme, og at du ikke vil gå bak ryggen til din kommende kjæreste. 

Anonymkode: 4019c...005

Jeg tenkte faktisk på det siste, si at jeg dater noen. Da har det ikke på noen måte med kameraten min å gjøre og han kan ikke ta det ille opp. Eneste jeg ikke liker med det er jo at det er en hvit løgn.

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres virkelig ikke trygt ut. Jeg mener du bør holde deg hjemme. Bedre han blir sint alene enn med deg i samme rom/hus. Du er helt alene der borte om det skulle skjære seg, og det er ikke bare bare å komme seg hjem i hast.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (2 minutter siden):

Dette høres virkelig ikke trygt ut. Jeg mener du bør holde deg hjemme. Bedre han blir sint alene enn med deg i samme rom/hus. Du er helt alene der borte om det skulle skjære seg, og det er ikke bare bare å komme seg hjem i hast.

Han er ikke farlig. Så jeg løper ingen risiko sånn sett. Eneste er at jeg spontant må finne et annet sted å bo 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (1 minutt siden):

Han er ikke farlig. Så jeg løper ingen risiko sånn sett. Eneste er at jeg spontant må finne et annet sted å bo 😅

Sjekk ut alternativer i forkant ihvertfall, og sørg for at du har nok penger til å kjøpe deg igjennom det som måtte komme av utfordringer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...