AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Hva er det beste produktet mot frizzy hår? Hva er det beste du har testet? Jeg har alltid så frizzy hår, blir irritert hver gang jeg skal ha håret løst, utenom når jeg retter det, da blir det litt bedre men er der fortsatt. Ser der er så mange forskjellige produkter å velge mellom, så håper noen her inne har god erfaring med en av de! Og gjerne en som kan kjøpes i fysisk butikk! Slik at jeg kan få tak i den med en gang. Anonymkode: 0f75e...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) Jeg har frizzy hår akkurat som deg. Det som har hjulpet meg, og som jeg tar i etter dusj er, Eleven Smooth Shine Anti-frizz Serum. Kjøper den i frisør salong eller på nettet. Endret 6. juni 2024 av JaVel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Bruker Biosilk olje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg bruker cantu curl creme eller curl company curl creme etter dusj, og deretter enten wella sp eller curly company hårolje når håret begynner bli tørt. Tar eventuelt i mer olje om det fortsatt er frizzy når det blir helt tørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 JaVel skrev (7 timer siden): Jeg har frizzy hår akkurat som deg. Det som har hjulpet meg, og som jeg tar i etter dusj er, Eleven Smooth Shine Anti-frizz Serum. Kjøper den i frisør salong eller på nettet. Takk for tips🤩 tar du den i vått eller tørt hår? Før eller etter føning Anonymkode: 0f75e...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Del Skrevet 6. juni 2024 Taluno skrev (7 timer siden): Jeg bruker cantu curl creme eller curl company curl creme etter dusj, og deretter enten wella sp eller curly company hårolje når håret begynner bli tørt. Tar eventuelt i mer olje om det fortsatt er frizzy når det blir helt tørt. Takk for tips 🤩😊 Anonymkode: 0f75e...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Del Skrevet 6. juni 2024 kaiturid skrev (7 timer siden): Bruker Biosilk olje Takk for tips🤩 den hørtes bra ut når jeg leste om den. Så at vita har den, så kanskje jeg skal ta turen! Anonymkode: 0f75e...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Del Skrevet 6. juni 2024 JaVel skrev (7 timer siden): Jeg har frizzy hår akkurat som deg. Det som har hjulpet meg, og som jeg tar i etter dusj er, Eleven Smooth Shine Anti-frizz Serum. Kjøper den i frisør salong eller på nettet. Har du den på hele hodet ved røttene også? Anonymkode: 7ebd4...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 6. juni 2024 #9 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Del Skrevet 6. juni 2024 LanoAltforstor skrev (Akkurat nå): Enkelt: Hår ansikt og ører, armhuler, røven og snabben og føttene, resten vasker seg selv når blandingen renner nedover kroppen. Kvinner bruker ørten produkter og fremdels er det bare trøbbel Ja for den der hadde ikke tørka ut huet mitt 😁 Anonymkode: 7ebd4...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Del Skrevet 6. juni 2024 Olaplex. Anonymkode: 56a5d...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Olaplex. Anonymkode: 56a5d...472 Hvilken type olaplex? Er så mye forskjellig Anonymkode: 0f75e...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå