Gnå Skrevet 9. juni #61 Del Skrevet 9. juni Jeg kan like litt sånne gammeldagse, trauste navn på dyr, så her er noen forslag i den kategorien: - Hjerterud, Hjørdis, Magda - Arnulf, Halvdan, Kjell BONUS for den internasjonale: Svetlana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #62 Del Skrevet 9. juni Det er gøy med menneskenavn på dyr☺️ alle dyr fortjener et «skikkelig» navn synes jeg. Min hund heter Frøya, men det navnet er ganske vanlig blant hunder også. Anonymkode: b049b...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #63 Del Skrevet 9. juni Svett.svele skrev (På 6.6.2024 den 10.50): Jeg syns Wenche, May Britt og Harald er gøyale navn på hunder og Jeg har noen veldig yndige katter som heter to av de navnene der 😂 Anonymkode: da2bc...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 9. juni #64 Del Skrevet 9. juni Hvis det er litt sånn barske hunderaser som Rottweiler, staffer, osv. ville jeg gått for Ronny, Cato eller Roger. Gode gamle kjeltringnavn fra 80 og 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. juni #65 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 23.17): I oppveksten hadde naboen en hund som het Roy. Anonymkode: d800b...2b8 En barndomsvenn hadde en hund med navn Boy. Vennen likte også å lese Tarzan……. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #66 Del Skrevet 9. juni Vår heter Bodil. Anonymkode: 16826...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #67 Del Skrevet 10. juni Katten vår heter Frida. Jeg tror også at det hadde gjort seg som hunde-navn. Anonymkode: 2bcb2...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #68 Del Skrevet 13. juni Bokormsen skrev (På 6.6.2024 den 13.14): Det skriker jo ufrivillig barnløs å ha en hund med menneskenavn og kalle seg «mamma». Rasen vi har, er populær blandt menn også. Og menn er også flinke til å ha menneskenavn på sine. Og han ene som poster innlegg om hunden, passer hunden for søsken mye. Og han kaller seg "onkel" når jentehundene kommer på besøk ❤️ Anonymkode: 3dc93...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå