AnonymBruker Skrevet 6. juni #41 Del Skrevet 6. juni Connie, Leyla, Malin, Thea, Julia, Sara, Vera, Hilde, Jenny, Kine, Selma Aron, Mike, Thomas, Terje, Kasper, Ben, Charlie, Tobias, Viljar, Steffen Anonymkode: 4c6dd...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenrir Skrevet 6. juni #42 Del Skrevet 6. juni tore hund er ett kult navn på hannhund synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 6. juni #43 Del Skrevet 6. juni Jeg vet om en hund som heter Kjell Bjarne😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #44 Del Skrevet 6. juni Jeg hadde en bullmastiff som het Jonny og en presa canario som het Ulf. Anonymkode: 158e6...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #45 Del Skrevet 7. juni Alex Anonymkode: 4c6dd...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juni #46 Del Skrevet 7. juni Katten Pål Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #47 Del Skrevet 7. juni Min hund har ikke menneskenavn men hun leker med Trym, Pelle, Noah, Herman, Theo, Alvin og Bjørn. Tydelig mest guttenavn i vår omkrets 😅 Anonymkode: c0709...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #48 Del Skrevet 8. juni Terje, Rolf, Carlos, Bernad, Leon, Lucas, Marco, Marvin, Karl, Jonas, Tim, Willy Michelle, Hanne, Ina, Bianca, Siri, Heidi, Sara, Pia, Emilie, Ronja, Malin, Beate Anonymkode: 27598...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 8. juni #49 Del Skrevet 8. juni Klaus, fordi han fikk Klaus i div situasjoner 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #50 Del Skrevet 8. juni Har 2 hunder selv, de har ikke menneske navn men, de har endel venner rundt her med menneske navn. De heter: Ronja, Zita, Hilma, Sara, Tyra, Cindy, Selma, Billie, Pia Lukas, Max, Georg, Nils, Rasmus, Børre, Bob, Noah, Ulf, Anton, Timmy, Loke, Balder Anonymkode: 31f9b...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #51 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 23.00): Jeg liker menneske navn på hunder. Hvilke er fine men samtidig ikke populære? Anonymkode: 44423...33c Lui, Coco, Patty, Vicky, Marlon, Milo, Mindy, Mina, Minnie, Sean, Iver, og Cindy er navnene jeg kom på i farta. Anonymkode: 7e8b4...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #52 Del Skrevet 8. juni Vet om både Wilma, Hedda, Gorm, Rakel og Mattis. Anonymkode: dedb6...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 8. juni #53 Del Skrevet 8. juni Kjenner flere som heter Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #54 Del Skrevet 8. juni På 80-tallet hadde jeg gleden av å kjenne to Cocker Spaniels, den ene het Helmer og den andre Christian (ikke samme eier). 😊 Anonymkode: 364e5...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. juni #55 Del Skrevet 8. juni Kommer an på hunderasen En terrier kan feks hete Terje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 8. juni #56 Del Skrevet 8. juni (endret) Husker jeg traff to brødre, ung-hunder av rasen bokser. De het Harry og Bunter, og de var super-turbo og fullstendig ute av kontroll innendørs når vi kom som gjester. Det var bare å holde godt på kopper, glass og tallerkner på stuebordet..😱 Dette var på visning hos en oppdretter. Vi satt på toget hjem og lurte fælt på om vi skulle se oss om etter en annen rase..😂 Endret 8. juni av PITTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #57 Del Skrevet 9. juni Jørgen og Reidar Anonymkode: 91664...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #58 Del Skrevet 9. juni Lost little girl skrev (På 6.6.2024 den 21.04): Jeg vet om en hund som heter Kjell Bjarne😂 Haha, jeg vurderte å kalle hunden min Kjell Bjarne. Heter Ellen selv, så tenkte at det ville vært litt kult med "Ellen og Kjell Bjarne". Men stolte ikke på at alle ville ta referansen 🤪 Anonymkode: ac5b1...cb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #59 Del Skrevet 9. juni Kim, Pelle, Henry, Tom Annie, Molly, Silje, Line Anonymkode: 4c6dd...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 9. juni #60 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Haha, jeg vurderte å kalle hunden min Kjell Bjarne. Heter Ellen selv, så tenkte at det ville vært litt kult med "Ellen og Kjell Bjarne". Men stolte ikke på at alle ville ta referansen 🤪 Anonymkode: ac5b1...cb3 Det hadde vært morsomt!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå