AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #21 Del Skrevet 6. juni 2024 Det er uvanlig å ikke ha menneskenavn på hundene. Er vel bare løvenes konge-navn her som ikke er menneskenavn (hvis ikke de også faktisk er det i Afrikanske f.eks land) https://www.agria.no/hund/artikkel/om-hund/hvilke-hundenavn-var-mest-populare-i-2023-her-far-du-svaret/ (Teddy er jo også et relativt vanlig kallenavn for Theodor på mennesker) Anonymkode: 0c591...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #22 Del Skrevet 6. juni 2024 Bruk tostavelsenavn på hunder. Det er den beste innlæring på at de skal høre på deg, komme til deg osv. Anonymkode: 6497d...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #23 Del Skrevet 6. juni 2024 Delte navn med en hund som kom inn i familien,den het "Hilde" før den ble kjøpt.Gjorde ikke meg noe å hete det samme som nabohunden.😁 Anonymkode: eac95...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 6. juni 2024 #24 Del Skrevet 6. juni 2024 Foreldrene mine har hatt Morten, Mette, Maria og Mats Torvald 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #25 Del Skrevet 6. juni 2024 Vet om flere hunder med menneskenavn; Wilma, Einar, Nils og Gustav. Anonymkode: 247ad...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #26 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg kjenner en hundeflokk, de heter Roy, Ronny og Frøya (Hvis eieren ser dette: jeg forguder hundene dine!), og så noen som ikke har menneskenavn. Mine hunder heter Laika og Maia. Anonymkode: eaf76...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 6. juni 2024 #27 Del Skrevet 6. juni 2024 Det skriker jo ufrivillig barnløs å ha en hund med menneskenavn og kalle seg «mamma». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #28 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg syns disse hadde vært kule: Hilde, Geir, Frøydis, Gunnhild, Gunnar, Kåre Anonymkode: f5196...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. juni 2024 #29 Del Skrevet 6. juni 2024 1 hour ago, Bokormsen said: Det skriker jo ufrivillig barnløs å ha en hund med menneskenavn og kalle seg «mamma». Dummeste jeg har hørt. Ikke alle vil ha barn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 6. juni 2024 #30 Del Skrevet 6. juni 2024 Bokormsen skrev (1 time siden): Det skriker jo ufrivillig barnløs å ha en hund med menneskenavn og kalle seg «mamma». Det er ekstremt vanlig å referere til hundeeier som hundens mamma/pappa. Personlig er det ikke helt min greie, men det virker som alle utenom meg selv kaller meg mamma til hunden min. Og om noen som er ufrivillig barnløs finner trøst i hunden sin, er det noe man skal se ned på synes du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #31 Del Skrevet 6. juni 2024 Kjenner en Emma, en Carina og en Stella. Synes det er koselig med sånne navn på hunder. Anonymkode: cf1ff...dea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #32 Del Skrevet 6. juni 2024 Bokormsen skrev (2 timer siden): Det skriker jo ufrivillig barnløs å ha en hund med menneskenavn og kalle seg «mamma». Ok? Det står ingen plass at de kaller seg mamma, og jeg kjenner flere som har menneskenavn til hunden uten at de er barnløse. Hva så om det var tilfelle? Det hadde jo bare vært fint om de da fant glede i hunden, og hadde noen de kunne gi omsorg i hverdagen. Er det liksom noe negativt? Anonymkode: f5196...3c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #33 Del Skrevet 6. juni 2024 Helga Vanja Ylva Kine Camilla Anonymkode: 4c6dd...709 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melinnna Skrevet 6. juni 2024 #34 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ronny, helst fordi mennesker som heter Ronny er undermennesker, de er liksom på dyrenivå. Ronny er navnet du assosierer med en kjeltring, gjerne som er bruktbilselger. Anonymkode: 6be99...db9 For en grufulle personlighet med MEGET lav selvtillit som lyser igjennom dette innlegget. Snakk om å røpe seg!😆 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #35 Del Skrevet 6. juni 2024 Kjente en Thorbjørn og Bjarne Anonymkode: c25cb...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #36 Del Skrevet 6. juni 2024 Katten min har menneske navn, men det er et navn jeg synes er søtt på katter og liker det ikke på mennesker. Anonymkode: ca9ab...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 6. juni 2024 #37 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg liker menneske navn på hunder. Hvilke er fine men samtidig ikke populære? Anonymkode: 44423...33c Bjarne, Nils, Oscar har jeg møtt. Bare hannhunder. Ikke møtt noen tisper med kvinne-menneskenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #38 Del Skrevet 6. juni 2024 Gudrun ❤️ Anonymkode: 72923...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #39 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke gjør det. Anonymkode: 531de...24c Ah, så fordi du ikke liker så skal alle gjøre som du vil 😅 Anonymkode: b4404...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #40 Del Skrevet 6. juni 2024 Oskar, Aron, Terje, Trygve, Gustav, Alfred, Selma og Frøydis har jeg hørt om. Anonymkode: b85ff...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå