AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Jeg liker menneske navn på hunder. Hvilke er fine men samtidig ikke populære? Anonymkode: 44423...33c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Ikke gjør det. Anonymkode: 531de...24c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Del Skrevet 5. juni Min hund har lekt med Oscar i dag. Og vi kjenner en Freddy, Mikkel, Ada, Anna, Emil, Nils og Hermine. Men vi kjenner en Gismo og Frodo også. Anonymkode: 3dc93...820 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Del Skrevet 5. juni I oppveksten hadde naboen en hund som het Roy. Anonymkode: d800b...2b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Del Skrevet 5. juni Jeg synes det er kult Anonymkode: 840e0...5bf 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Del Skrevet 5. juni Ronny, helst fordi mennesker som heter Ronny er undermennesker, de er liksom på dyrenivå. Ronny er navnet du assosierer med en kjeltring, gjerne som er bruktbilselger. Anonymkode: 6be99...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Del Skrevet 5. juni Vi har en liten Oliver på 4 bein 🥰 Planlegger en til, en borzoi som skal hete Boris 😄 Anonymkode: a9f0e...e17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 5. juni #8 Del Skrevet 5. juni Jeg har også en hund med menneske navn. Liker det best slik 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Del Skrevet 5. juni Jeg syns det er kult. Hva slags navn jeg ville valgt kommer an på rasen og utseendet tror jeg. Ser for meg en puddel som heter Ulla, schnauzer som heter Frank, eller en eurasier som heter Nelly Anonymkode: cdb5a...95e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Del Skrevet 5. juni Jeg syns det er litt kult. Jeg har forslått Svein, Olaf, Jens, Jonas for mine håpfulle i dag. Jeg kjenner en hund som heter Ole og en som heter Frank. Anonymkode: 45ed0...8ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gjør det. Anonymkode: 531de...24c Ja for det var jo svar på ts sitt spørsmål. Anonymkode: cb500...5aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #12 Del Skrevet 6. juni ikke kødd med Ronny. Anonymkode: 6497d...64c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Del Skrevet 6. juni Jeg vet om en hund som heter Oddvar. Anonymkode: 4fa2c...afd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #14 Del Skrevet 6. juni Mine besteforeldre fikk en hund på 70 tallet. Han het Gustav. Bestemor nektet å rope Gustav, så de byttet navn etter et par mnd. De byttet til det originalet navnet "Bonzo" Anonymkode: a72e6...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 6. juni #15 Del Skrevet 6. juni Jeg syns Wenche, May Britt og Harald er gøyale navn på hunder og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #16 Del Skrevet 6. juni Jeg liker ikke menneskenavn på dyr 😛 Mest fordi vi lot være å "kalle barnet opp" etter hunden til ene besteforelderen, selv om vi planla navnet før hunden. Men nå ser det ut til at minstebarnet får seg en onkel som har en hund med samme navn. Anonymkode: ebd01...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. juni #17 Del Skrevet 6. juni Svett.svele skrev (1 minutt siden): Jeg syns Wenche, May Britt og Harald er gøyale navn på hunder og Fantastisk 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Del Skrevet 6. juni Har møtt følgende: Malamute som het Ari (Bein) (oppkalt etter Ari Behn 😂) Dachs som het Reidar En Alaska husky som het Åge En Pomeranian som het Finn Jack Russel som het Diana Dansk svenske gårdshunder som het Anton og Jostein Anonymkode: c405f...74b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #19 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ronny, helst fordi mennesker som heter Ronny er undermennesker, de er liksom på dyrenivå. Ronny er navnet du assosierer med en kjeltring, gjerne som er bruktbilselger. Anonymkode: 6be99...db9 Undermennesker faktisk 😳 Shit, for en holdning til andre mennesker. Du vet at det ofte ligger veldig triste historier bak hvorfor folk ender opp i dårlige miljøer og/eller som kriminelle. Ingen er bare det du ser. Anonymkode: 25b89...1b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Del Skrevet 6. juni Atle, Bjarne, Johnny, Jon, Sara, Hilde Anonymkode: c9260...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå