Harikkepeiling Skrevet 26. august #41 Del Skrevet 26. august Fant80 skrev (15 timer siden): Ok,nei har ikke forhørt meg hva det spesifikt er jeg. Er det noe feil med øynene hans da? Synes han ser ålreit ut jeg,men mulig jeg er påvirket siden det ligner litt.🤣 Er ikke rollefiguren i IT jeg mener. Det er personen =P Just kidding a bit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #42 Del Skrevet 26. august Jeg har hørt en gang at jeg likner på Mette Marit, jeg synes selv at jeg er snarlik henne. Anonymkode: 35b57...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. august #43 Del Skrevet 26. august Før jeg ble 40-45, var jeg skikkelig tynn. Vi snakker radmager. Da var det flere som sa jeg lignet Celine Dion. Hun er jo skikkelig tynn og har et magert ansikt. Nå ligner jeg absolutt ikke lenger, for jeg er ikke lenger radmager, er normalvektig og ansiktet har blitt rundere. Da forsvant likheten. Synes jeg. Og sikkert andre også, for ingen har sagt jeg ligner lenger på noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #44 Del Skrevet 26. august Samboeren min syns jeg ligner på Anna Faris. Ser det ikke selv da 😛 Anonymkode: 2450a...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. august #45 Del Skrevet 26. august For ca 20 år siden trodde barnet mitt det var jeg som var på forsiden av et blad… det var Wenche Myhre 🤣 I ungdommen sa folk jeg lignet på Carola…. 🙄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryMouse Skrevet 27. august #46 Del Skrevet 27. august En periode fikk jeg veldig ofte høre at jeg lignet på Jenny Skavland 😅 var nok noe med hvordan jeg hadde håret og at jeg var litt slankere… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #47 Del Skrevet 27. august Da jeg var ung fikk jeg høre at jeg lignet på Mariah Carey. Jeg har høye kinnbein (av kvensk avstamming, visstnok) og hadde langt hår i samme farge og form som henne. Men... Det er mange kilo og grå hår siden 😅 Anonymkode: 755f2...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #48 Del Skrevet 27. august Sandra Lyng Haugen. Jeg er høyere enn henne, men vi er like ja. Såpass at hun kom bort til meg for en selfie på flyplassen for noen år siden. Anonymkode: fb125...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #49 Del Skrevet 27. august Hørt flere ganger jeg ligner på Seth Rogan, men ser det ikke helt selv 😅 har kanskje noe med væremåte å gjøre også Anonymkode: 868bd...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 31. august #50 Del Skrevet 31. august Jeg har hørt at jeg ligner på Keanu Reeves og Harrison Ford. De ligner ikke på hverandre og jeg ligner ikke på dem, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 31. august #51 Del Skrevet 31. august Gary Sinise. Har fått høre det et par ganger, men en fyr på et leiebilbyrå var overbevist om at jeg hadde booket på et alias. Hvordan jeg hadde førerkort i et annet navn vet jeg ikke om han hadde tenkt igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #52 Del Skrevet 4. oktober Michelle Rodriguez, men jeg er ikke enig, kanskje litt men bare dersom du er litt full eller trenger briller 😄 Anonymkode: 7673b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #53 Del Skrevet 4. oktober Gwyneth Paltrow. I ansiktet. Uten sminke. Anonymkode: 594dd...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #54 Del Skrevet 8. oktober Hører ofte at jeg ligner på Cate Blanchett. Har ikke noe imot det😁 Anonymkode: d53f5...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #55 Del Skrevet 10. oktober Pink, Marilyn Monroe og Nicole Kidman. Anonymkode: 51424...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #56 Del Skrevet 10. oktober Gaute Grøtta Grav Anonymkode: ebf9d...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #57 Del Skrevet 10. oktober Får ofte høre at jeg ser ut som en blanding av Odd Nordstoga og Brad Pitt. Anonymkode: eb705...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #58 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får ofte høre at jeg ser ut som en blanding av Odd Nordstoga og Brad Pitt. Anonymkode: eb705...4f2 Kul blanding Anonymkode: ebf9d...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #59 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kul blanding Anonymkode: ebf9d...2f3 Den Odde Pittstoga Anonymkode: fd9fb...1e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #60 Del Skrevet 10. oktober Emma Roberts blir jeg fortalt. Anonymkode: f7def...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå