AnonymBruker Skrevet 25. august #21 Del Skrevet 25. august Blanding Cathrine Sørland og Jodie Foster har jeg fått høre. Anonymkode: d236c...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. august #22 Del Skrevet 25. august On 6/11/2024 at 12:23 AM, AnonymBruker said: Da jeg var mye yngre fikk jeg høre at jeg lignet på hun lyse søsteren i Step by step. Husker ikke hva hun heter, hverken på ekte eller i rollen..😄 Anonymkode: e3dd2...d3f Den irriterende flinkisen "Dana Foster" spillt av Stacy keanan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #23 Del Skrevet 25. august Jeg lignet visst på Carola i mine yngre dager (tenåring/ung voksen) Anonymkode: d10b2...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harikkepeiling Skrevet 25. august #24 Del Skrevet 25. august Fant80 skrev (9 timer siden): Hørt endel ganger at jeg har mange trekk som er lik Bill Skarsgård. Om det er øynene, er det ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #25 Del Skrevet 25. august Nola som var med i The voice! 3-4 stykker som har sagt at vi må være i familie! haha. Men det er vi ikke Anonymkode: 11401...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. august #26 Del Skrevet 25. august 1 hour ago, Harikkepeiling said: Om det er øynene, er det ikke bra Ok,nei har ikke forhørt meg hva det spesifikt er jeg. Er det noe feil med øynene hans da? Synes han ser ålreit ut jeg,men mulig jeg er påvirket siden det ligner litt.🤣 Er ikke rollefiguren i IT jeg mener. Det er personen =P 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #27 Del Skrevet 25. august Har hørt at jeg ligner på en eldre Ingrid Alexandra. Anonymkode: 08816...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #28 Del Skrevet 25. august Flere som sier Atle Antonsen, og også på hvordan han fremstår. Alt i en noe slankere forpakning riktignok.. Anonymkode: ca2d0...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #29 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere som sier Atle Antonsen, og også på hvordan han fremstår. Alt i en noe slankere forpakning riktignok.. Anonymkode: ca2d0...728 Og dama mi på Kathrine Heigl. Ganske lyst hår, brune øyne og veldig lik tannstilling. Antydning til huggtenner. Alltid digget det.. Anonymkode: ca2d0...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 25. august #30 Del Skrevet 25. august Har fått høre at jeg ligner på både Katy Perry og Marion Ravn ett par ganger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 25. august #31 Del Skrevet 25. august (endret) Fant80 skrev (1 time siden): Endret 25. august av Geogass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. august #32 Del Skrevet 25. august 25 minutter siden, Geogass said: Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 25. august #33 Del Skrevet 25. august Opp gjennom årene har jeg hørt at jeg ligner på bl.a. Ricky Martin og Elvis Presley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #34 Del Skrevet 25. august Disneyprinsessen Elsa 🤭 Anonymkode: a428a...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 25. august #35 Del Skrevet 25. august Har fått høre: Hun som spiller mot Tom Cruise i cocktail filmen ( husker ikke navnet) Alicia silverstone Ingebjørg Bratland Gunhild i Gåte ( ja jeg har et erketypisk nordisk utseende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #36 Del Skrevet 25. august Fikk høre at jeg liknet på Alicia Keys en gang tidlig på 2000-tallet. Anonymkode: edd12...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 25. august #37 Del Skrevet 25. august Gillian Anderson 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #38 Del Skrevet 25. august Sophie Ellis-Bextor Anonymkode: 425da...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #39 Del Skrevet 25. august Eliza Dushku. Anonymkode: d9733...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #40 Del Skrevet 25. august Alexander Martin Clunes Anonymkode: 8c645...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå