AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Vi har kun sendt snap. Innafor å spørre om å komme en tur? Eller er det for kort tid? Anonymkode: 5e726...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Hæ? Hvorfor skulle 5 måneder være for kort tid? Anonymkode: 26ab3...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. juni #3 Del Skrevet 5. juni Hvorfor har du ikke spurt for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Del Skrevet 5. juni svartkatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du ikke spurt for lenge siden? Spurte i mars men da passet det ikke, så ballen har vært hos henne, men hun har ikke tatt initiativ, tilbake. Anonymkode: 5e726...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Del Skrevet 5. juni Hva mener du for kort tid? Anonymkode: 84254...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5. juni #6 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spurte i mars men da passet det ikke, så ballen har vært hos henne, men hun har ikke tatt initiativ, tilbake. Anonymkode: 5e726...4bc Ikke vær så tafatt da! Kanskje hun har glemt det. Spørr igjen. Venner har ingen tidsbegrensninger. Venner kan si nei. Venner kan si ja. Venner kan være ærlige. Er dere virkelig gode venner så skader det ingen å spørre igjen. Jeg regner med at hun er voksen og klarer å si ifra hvis du "maser" Så det trenger du heller ikke å være redd for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Del Skrevet 5. juni Jeg kunne vært din veninne. Har hatt krise på krise her hjemme med ting som blir ødelagt og stress på jobb. Min veninne ville gjerne henge hver helg, helst uten å spørre først om det passet. Hun var aldri nyskjerrig på meg når jeg forsøkte å forklare mine grenser. 🙈 Tenkte bare på seg selv og hva hun ville.. Anonymkode: 0dfee...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå