AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Nå har det jo vært bra vær. Men la merke til det tidligere i vår. Har selvbrunere blitt mørkere? Anonymkode: 10ffe...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Tja, håper ikke det? Anonymkode: fe794...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Del Skrevet 5. juni 2024 Trodde det har vært en greie i mange år. Med Kardashians og Sofie Elise i spissen. Anonymkode: 0b0cb...9fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Del Skrevet 5. juni 2024 Har det noensinne vært ut å være brun? De fleste ser sunnere ut med brunfarge Anonymkode: cd3b6...1d7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 Er nok lag på lag med sjølvbrunar og bronzer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Del Skrevet 6. juni 2024 Det er hvertfall in med "tæn" blandt ungdommen her i området. De er ekstremt opptatt av det for tiden dessverre! Anonymkode: 01178...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Del Skrevet 7. juni 2024 Det stemmer. Jeg jobber med ungdommer og det har blitt veldig viktig igjen. De sjekker UV-indeksen jevnlig for å finne ut når de skal sole seg for å bli mest mulig brun. Anonymkode: 28b38...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Del Skrevet 7. juni 2024 Kjør på, de kommer til å se ut som rosiner før de er 40. Anonymkode: 504cf...bdf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 18.23): Nå har det jo vært bra vær. Men la merke til det tidligere i vår. Har selvbrunere blitt mørkere? Anonymkode: 10ffe...bc9 Det er in med alt som var in ca år 2000. Og de som var i live på den tiden husker veldig godt den intenst brune ansiktsfargen med tydelig blekt skille rundt ører, hals og hårlinje de riktig så fasjonable gikk rundt med. Ja, det ser like dumt ut nå som da. Men mote er selvsgat ikke funnet på å være flatterende - den er designet for å selge produkter. Stadig nye sådanne. Anonymkode: 4dde9...334 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Del Skrevet 7. juni 2024 Aldri skjønt poenget Anonymkode: 3e924...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Del Skrevet 7. juni 2024 Nå bruker de fleste i min krets hvertfall selvbruning. Opplever solvettet og bruk av solkrem som ganske bra blant unge nå, og at solarium blir sett ganske ned på. Unge har mye fokus på hudpleie og å holde huden bra, så jeg ser ikke noe problem i å bruke selvbruning for å føle seg fresh? Langt bedre enn alle de timene foreldrene våre brukte i solarium og med olje ute på solsenga. Anonymkode: eea40...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Del Skrevet 7. juni 2024 Å være frisk og brun har vel aldri vært ut? Tacky selvbruning derimot er jo veldig pinlig og kleint. Det er veldig få som kler blek porselenhud, de aller fleste har nemlig ikke kremaktig porselenhud når de er bleke, men er enten rødmussete rosa eller skunnetmelk-farget, der enhver ujevnhet eller uperfeksjon i huden lyser opp. Det som er mest in er vel rett og slett å ha medfødt gyllen hud, helst uten utslett, kviser, synlige porer, hår, arr eller nupper. Men har man så glatt og perfekt hud funker både blek og gyllen og mørk hud. Anonymkode: 64353...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå bruker de fleste i min krets hvertfall selvbruning. Opplever solvettet og bruk av solkrem som ganske bra blant unge nå, og at solarium blir sett ganske ned på. Unge har mye fokus på hudpleie og å holde huden bra, så jeg ser ikke noe problem i å bruke selvbruning for å føle seg fresh? Langt bedre enn alle de timene foreldrene våre brukte i solarium og med olje ute på solsenga. Anonymkode: eea40...d74 Gjør de virkelig? Er det et miljø hvor også botox, fillers, farget/stripet hår, akrylnegler etc er normalt? Fascinert, det er så veldig langt i fra min verden… I min omgangskrets trener folk mye, og er mye ute, noe som jo gjør at det er sjeldent med blek porselenhud. Anonymkode: 64353...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gjør de virkelig? Er det et miljø hvor også botox, fillers, farget/stripet hår, akrylnegler etc er normalt? Fascinert, det er så veldig langt i fra min verden… I min omgangskrets trener folk mye, og er mye ute, noe som jo gjør at det er sjeldent med blek porselenhud. Anonymkode: 64353...6c8 Nei, kjenner ingen som bruker botox eller fillers (som jeg vet om hvertfall). Å stripe håret hos frisøren hver 3-4 måned er vel ikke akkurat noe å hoppe i været for. Kretsen min er også mye ute i friluft, trener og holder seg i form, men på vinteren er det begrenset med hvor solbrun hud man opparbeider seg over hele kroppen. Derav benytter mange i 20 og 30-årene seg av selvbruning. Heldigvis er selvbruningsproduktene en del bedre enn de var for bare noen år siden, og lite skjolder eller oransjfarge ute å går. Så sjeldent jeg legger merke til at brunfargen er fake. Anonymkode: eea40...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 20.25): Har det noensinne vært ut å være brun? De fleste ser sunnere ut med brunfarge Anonymkode: cd3b6...1d7 På slutten av 90-tallet da jeg var ungdom syns vi det var harry å være altfor brun. Noe som jo viste at man lå og dro seg timesvis på stranden eller solarium kun for å bli brunest mulig (det er ko faktisk ganske harry). Samtidig var det mer akseptabelt å være blek/melkehvit. Med bla Kate Moss, Claudia Schiffer og Nicole Kidman som forbilder. Anonymkode: 5e278...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gjør de virkelig? Er det et miljø hvor også botox, fillers, farget/stripet hår, akrylnegler etc er normalt? Fascinert, det er så veldig langt i fra min verden… I min omgangskrets trener folk mye, og er mye ute, noe som jo gjør at det er sjeldent med blek porselenhud. Anonymkode: 64353...6c8 Nå må du jo være blek i huden for å være så hvit også da. Jeg er, er ute, men smører meg rikelig med solkrem å får ikke noe farge. Har brukt selvbruning, men ikke i år blir lei av tiden det tar og prøver å akseptere blekheten min. Har også bleket håret før, det krever ikke å være helt på botox og falske negler bare for de tingene? Selvbruning har vært populært i over 10 år og er jo kjempe normalt? Anonymkode: ff3f2...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Del Skrevet 7. juni 2024 Der at mange forsvarer bruk av selvbruning med at soling gir fare for kreft. Da oppfordrer jeg deg til å gjøre research på ingrediensene i selvbruningen din… Takk meg senere. Anonymkode: 4a10b...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 7. juni 2024 #18 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å være frisk og brun har vel aldri vært ut? Tacky selvbruning derimot er jo veldig pinlig og kleint. Det er veldig få som kler blek porselenhud, de aller fleste har nemlig ikke kremaktig porselenhud når de er bleke, men er enten rødmussete rosa eller skunnetmelk-farget, der enhver ujevnhet eller uperfeksjon i huden lyser opp. Det som er mest in er vel rett og slett å ha medfødt gyllen hud, helst uten utslett, kviser, synlige porer, hår, arr eller nupper. Men har man så glatt og perfekt hud funker både blek og gyllen og mørk hud. Anonymkode: 64353...6c8 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gjør de virkelig? Er det et miljø hvor også botox, fillers, farget/stripet hår, akrylnegler etc er normalt? Fascinert, det er så veldig langt i fra min verden… I min omgangskrets trener folk mye, og er mye ute, noe som jo gjør at det er sjeldent med blek porselenhud. Anonymkode: 64353...6c8 Du har tydeligvis mange fordommer mot flere mennesker. Jeg tror de fleste kvinner har eksperimentert med striper eller hårfarger på et eller annet tidspunkt i livet. Tror også de færreste av oss har perfekt hud. Jeg har sensitiv hud, som av og til kan bli rød. Angående brunfarge, så ser jeg alt her, fra de som er veldig brune til motsatt ende i skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Del Skrevet 8. juni 2024 Det meste fra tidlig 2000 tall er på vei tilbake. Mange vil være brun, samtidig som mange vil gå ned i vekt og bli skikkelig tynne ("heroin chic"). Ser også at low rise jeans og andre motetrender som var trendy da kommer tilbake nå. Anonymkode: e683b...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): På slutten av 90-tallet da jeg var ungdom syns vi det var harry å være altfor brun. Noe som jo viste at man lå og dro seg timesvis på stranden eller solarium kun for å bli brunest mulig (det er ko faktisk ganske harry). Samtidig var det mer akseptabelt å være blek/melkehvit. Med bla Kate Moss, Claudia Schiffer og Nicole Kidman som forbilder. Anonymkode: 5e278...486 Eneste som har ment at det har vært in å være bleik/hvit er de som ikke liker sol, ghotere og likesinnede. Ellers har det alltid vært et sunnhetstegn å være ute i solen. Å like å gå ute på fjellet fra tidlig vår til seine høsten og dermed få den sunne goe brunfargen. Å være melkehvit (se ut som et lik) er det et fåtal som kler og det har aldri sett spesielt pent ut. Anonymkode: cd3b6...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå