Gå til innhold

Dummet meg ut ovenfor kollega.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var en kollega jeg liker godt (vennskapelig) sendte kollegaen en melding og ba meg selv på kaffe. Fikk ikke noe svar tilbake. Og angret veldig på at jeg sendte meldingen. Dagen etter skrev jeg en beklagelse, og fikk da svar tilbake. Alt i orden, med et smilefjes. Følte jeg dreit meg loddrett ut.

Andre som har drete på draget? Ble det kleint etter på, eller ble det latet som ingenting?

Anonymkode: 1cf44...49c

Nei du dreit deg ikke ut, men jeg forstår at du synes det ble litt ubehagelig. Jeg synes det var litt merkelig at h*n ikke svarte på den første meldingen, det er jo hyggelig med kaffebesøk, og hvis ikke det passer kunne h*n jo sagt nei og avvist på en høflig måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

er det greit jeg kommer over på en kopp kaffe, tenkte bare det ville vær hyggelig siden vi er kolleger

Ok, da vil jeg ikke si du gjorde det tydelig at det kun var vennskapelig. Jeg kunne begynt å spekulere noe veldig i hva du mente med den setningen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror en mannlig kollega av meg kunne tenkt at det var merkelig om jeg senda en sånn melding en kveld ut av det blå, og den kunne kommet til å ikke svart meg også. så jeg forstår kollegaen din også. kanskje ik tillegg kollegaen synes du er fin feks? og at dette kom litt brått på?  eller det motsatte, at kollegaen din ikke har følt på noe kjemi mlm dere og ikke ønsker en sånn type vennskapsrelasjon utenfor jobb?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde aldri invitert meg selv på kaffe jeg til en kar uten intensjon om «noe attåt»  - og tror ikke jeg hadde gjort det i jobbsammenheng 😅

Eh og hadde en kar fra jobben invitert seg på kaffe til meg hadde jeg fått helt panikk! 😳

Sorry, tenker visst bare koffert jeg.

Anonymkode: 63b3b...521

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er temmelig spesielt å invitere seg selv hjem til noen, vennskapelig eller ei, og kollega eller ei - hadde funnet det svært invaderende uansett hvor god tone man hadde på jobb. 

Anonymkode: d2f75...6d2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...