AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Jeg er på jakt etter ny bruktbil, og har sett meg ut en hos forhandler som jeg skal prøve. Men er så nervøs for skjulte feil og mangler, at jeg skal kjøpe en bil som vil skape problemer. Kan noen trekke kort og se hva kortene sier? Om dette er et trygt kjøp jeg vil bli fornøyd med? Anonymkode: 203a5...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Kortene sier at du må slutte å tro på slikt tull. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er på jakt etter ny bruktbil, og har sett meg ut en hos forhandler som jeg skal prøve. Men er så nervøs for skjulte feil og mangler, at jeg skal kjøpe en bil som vil skape problemer. Kan noen trekke kort og se hva kortene sier? Om dette er et trygt kjøp jeg vil bli fornøyd med? Anonymkode: 203a5...edd Har noen kort som gir meg bilder av noe som lekker/renner ut/faller ut på en måte, få sjekket den for lekasjer, motoroolje, kjølevæske eller hva enn den har av væsker. Ta den med på NAF tekniske kjøretøy drifts test. Får opp at bilselger er en god pratemaker og kunstner til det han driver med. Anonymkode: e265b...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Del Skrevet 5. juni NAF test koster 2000. Og da veit du... billigere enn spåkone Kort, intuisjon eller magefølelse er samme greia. Anonymkode: 3847f...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har noen kort som gir meg bilder av noe som lekker/renner ut/faller ut på en måte, få sjekket den for lekasjer, motoroolje, kjølevæske eller hva enn den har av væsker. Ta den med på NAF tekniske kjøretøy drifts test. Får opp at bilselger er en god pratemaker og kunstner til det han driver med. Anonymkode: e265b...e14 Takk for hjelpen! Jeg skal spørre spesifikt om både dette og andre sjekkpunkter. NAF-test er ganske dyrt, 3500kr for komplett test for ikke-medlem, 2800kr for medlem, og likevel inkluderer ikke det feilsøk, så helt sikker kan man uansett ikke være. Og om det da ikke skulle bli denne bilen, så blir det ny NAF-test på neste potensielle bil, og på denne måten kan en kjøpsprosess bli en dyr affære😆 God pratemaker ja.. sånne selgere er slitsomme. Jeg spurte bl.a om det var rust på bilen, og han svarte at de ikke hadde sett noe rust.. veldig vagt svar.. Anonymkode: 203a5...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Del Skrevet 5. juni Sjekk når det er merkur er retrograde på når du ikke bør kjøpe bil. I merkur retrograde er det ikke lurt med store kjøp som bil, mobil eller signere kontrakter. Det er ikke merkur retrograde i øyeblikket. Quote In 2024, Mercury will be in apparent retrograde motion during the following ranges of dates: December 13, 2023, to January 1, 2024. 1. april til 24. april 2024 4. august til 27. August 2024 Kjøper du bil i merkur retrograde kan det bli mange reprasjoner https://www.minkrystallkule.no/index.php/artikler/merkur-retrograd-vaer-noye-med-kommunikasjonen Anonymkode: 3b4fd...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Del Skrevet 5. juni Mitt tips er at du heller lærer oversikt over retrograde perioder som er innenfor astrologien. Som merkur retrograde har en del på hva ikke bør gjøre i denne tiden. https://chaninicholas.com/mercury-rx-dos-and-donts-explained/ sånn jeg ser det kan du fint kjøpe bil nå og det vil ikke bli særlig med reprasjoner. du må ta litt risiko å, leve livet ellers lærer du ikke noe Anonymkode: 3b4fd...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sjekk når det er merkur er retrograde på når du ikke bør kjøpe bil. I merkur retrograde er det ikke lurt med store kjøp som bil, mobil eller signere kontrakter. Det er ikke merkur retrograde i øyeblikket. Kjøper du bil i merkur retrograde kan det bli mange reprasjoner https://www.minkrystallkule.no/index.php/artikler/merkur-retrograd-vaer-noye-med-kommunikasjonen Anonymkode: 3b4fd...81f AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Mitt tips er at du heller lærer oversikt over retrograde perioder som er innenfor astrologien. Som merkur retrograde har en del på hva ikke bør gjøre i denne tiden. https://chaninicholas.com/mercury-rx-dos-and-donts-explained/ sånn jeg ser det kan du fint kjøpe bil nå og det vil ikke bli særlig med reprasjoner. du må ta litt risiko å, leve livet ellers lærer du ikke noe Anonymkode: 3b4fd...81f Interessant! Bra det ikke er Merkur retrograd nå da😊 Anonymkode: 203a5...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Del Skrevet 5. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Interessant! Bra det ikke er Merkur retrograd nå da😊 Anonymkode: 203a5...edd Liksom... hva som helst annet enn å spørre noen som har peiling på bil. Merkur i retrograd faktisk. Anonymkode: 3fbb9...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Liksom... hva som helst annet enn å spørre noen som har peiling på bil. Merkur i retrograd faktisk. Anonymkode: 3fbb9...ad6 Jaja, jeg tar imot alt av svar jeg😉 Og for ordens skyld, jeg har selvsagt spurt folk som har peiling på bil også. Men ingen kan vite med sikkerhet om denne bilen viser seg å være et godt kjøp eller ei, derfor spurte jeg i dette underforumet. Du trenger ikke svare om du ikke tror på tarotkort o.l😉 Anonymkode: 203a5...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #11 Del Skrevet 6. juni Nei ikke kjøp den, gå for en billigere og eldre modell med rødt tak. Den vil passe perfekt for deg og dekke alle behov du ikke ante at du hadde. Du vil dra på en lang , slitsom og kostbar reise med denne og utfordringene du opplever fra dag en er selvvalgte for at du skal utvikle deg som menneske. Anonymkode: 42018...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 6. juni #12 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk for hjelpen! Jeg skal spørre spesifikt om både dette og andre sjekkpunkter. NAF-test er ganske dyrt, 3500kr for komplett test for ikke-medlem, 2800kr for medlem, og likevel inkluderer ikke det feilsøk, så helt sikker kan man uansett ikke være. Og om det da ikke skulle bli denne bilen, så blir det ny NAF-test på neste potensielle bil, og på denne måten kan en kjøpsprosess bli en dyr affære😆 God pratemaker ja.. sånne selgere er slitsomme. Jeg spurte bl.a om det var rust på bilen, og han svarte at de ikke hadde sett noe rust.. veldig vagt svar.. Anonymkode: 203a5...edd Tro meg, det er dyrere å ta med en bruktbil til verkstedet for utbedring av feil enn å droppe NAF-test fordi en eller annen løk på et forum på internett "kikket i kula" og sa "Supert, klin til" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #13 Del Skrevet 6. juni Lytt til horoskopet ditt heller, les det når sola står i Zenit for det mest nøyaktige resultatet. Anonymkode: d4f33...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå