AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Del Skrevet 9. juni Malin var fint. Anonymkode: fa1a9...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 9. juni #22 Del Skrevet 9. juni Molly er dyrenavn for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Del Skrevet 9. juni Hva med Mai? Anonymkode: d4c4b...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Del Skrevet 9. juni Molly Svendsen..... Løpet er kjørt før ungen er født. Anonymkode: 181ec...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Del Skrevet 9. juni Tenker umiddelbart på mdma når jeg hører molly (yrkesskadd politi).. Mia - Malin Mia - Maiken Mia - Margrete Anonymkode: bb940...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #26 Del Skrevet 9. juni On 6/5/2024 at 9:13 AM, AnonymBruker said: Liker Mia. For meg er Molly et hundenavn og forkortelse for MDMA/Metamfetamin Anonymkode: 4fe91...ebe Jeg forbinder også Molly med MDMA. Anonymkode: 6a873...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #27 Del Skrevet 9. juni Litt for sukkersøtt. Anonymkode: c1864...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #28 Del Skrevet 10. juni Ikke molly nei. Passer ikke på en voksen + tenkee på mdma. Mia og maren mia og maiken mia og frida mia og hennie mia og mali Anonymkode: 28a3b...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #29 Del Skrevet 10. juni Mia og Maja passer fint og er ikke for likt 😊 Anonymkode: e9989...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #30 Del Skrevet 10. juni Fine kallenavn. Anonymkode: 42a17...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #31 Del Skrevet 10. juni Mia og Oda Anonymkode: e3175...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #32 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mia og Maja passer fint og er ikke for likt 😊 Anonymkode: e9989...e29 Mia og Maja er jo ekstremt likt. Ville heller gått for en annen bokstav enn m. Liker man korte jentenavn som slutter på -a, er det jo veldig mange å velge mellom. Anna, Lisa, Frida, Lena, Sara, Nora, Emma, Ida, Oda, Thea, Eva, Tuva ... Vil man ha noe mer sjeldent, kan man gå for Åsa, Åsta, Karla, Vera, Tora, Tyra, Arja, Berta, Gunda? Anonymkode: 4fd2e...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 10. juni #33 Del Skrevet 10. juni Molly assosierer jeg med dop - MDMA. Mia har jeg personlige negative assosiasjoner med pga en falsk kjerring, så vanskelig å uttale meg nøytralt. Er vel kanskje i utgangspunktet et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #34 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 23.02): Mannen og jeg er uenige. Han synes Molly høres ut som en hund og at Mia og Molly til sammen hører ut som en interiørbutikk. 🙈 Anonymkode: 0836e...edd Hvorfor ikke MDMA eller hva med Emma?🤭 Anonymkode: bf9a2...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #35 Del Skrevet 11. juni Mia og Ylva😍 Anonymkode: 806eb...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå