AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Del Skrevet 4. juni Hvordan er det å ha med hunder som har lett for å bjeffe på campingplass? De vakter og bjeffer noe som er vanlig for rasen. Hvis det er umulig kan jeg da overnatte overalt? Hvor finner jeg da en plass når jeg ikke er kjent? Hva gjør dere andre med hunder? Anonymkode: e0b11...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Del Skrevet 4. juni Vi har en bjeffer, den stopper når folk tar seg tid til å hilse eller når de har gått ett stykke forbi og den skjønner etter hvert at det ikke er noen vits i å bjeffe på alt og alle med mindre de har hund da. I fjor sommer kom det tyskere med hund på plassen rett ovenfor oss, det ble selvfølgelig bjeffing fra begge kanter men vi lot de hilse og så var det over. Alle som camper med hund er klar over at det blir bjeffing og de fleste lar derfor hundene hilse nok til at det blir ro. Ikke la det stoppe deg fra å reise før du har forsøkt og sett hvordan det går. Anonymkode: 290a4...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi har en bjeffer, den stopper når folk tar seg tid til å hilse eller når de har gått ett stykke forbi og den skjønner etter hvert at det ikke er noen vits i å bjeffe på alt og alle med mindre de har hund da. I fjor sommer kom det tyskere med hund på plassen rett ovenfor oss, det ble selvfølgelig bjeffing fra begge kanter men vi lot de hilse og så var det over. Alle som camper med hund er klar over at det blir bjeffing og de fleste lar derfor hundene hilse nok til at det blir ro. Ikke la det stoppe deg fra å reise før du har forsøkt og sett hvordan det går. Anonymkode: 290a4...dde Hundene bjeffer bare om det går noen folk eller hunder på veien her. Anonymkode: e0b11...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi har en bjeffer, den stopper når folk tar seg tid til å hilse eller når de har gått ett stykke forbi og den skjønner etter hvert at det ikke er noen vits i å bjeffe på alt og alle med mindre de har hund da. I fjor sommer kom det tyskere med hund på plassen rett ovenfor oss, det ble selvfølgelig bjeffing fra begge kanter men vi lot de hilse og så var det over. Alle som camper med hund er klar over at det blir bjeffing og de fleste lar derfor hundene hilse nok til at det blir ro. Ikke la det stoppe deg fra å reise før du har forsøkt og sett hvordan det går. Anonymkode: 290a4...dde Da hadde du vært ille ute om du fikk meg som nabo på campingen, for jeg har trent mine hunder til å ikke bjeffe ved å ikke la de hilse på alle hunder de ser 🙂 Anonymkode: b03f0...78b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni En av mine bjeffer/varsler på alt og alle hjemme, men på tur med campingvogna så gjør han det overhode ikke. Da ligger han bare å observerer livet rundt. Min får absolutt IKKE hilse på andres hunder uansett om de bjeffer eller ikke. Det er en forferdelig uvane og også noe som faktisk forsterker bjeffingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 22.48): Vi har en bjeffer, den stopper når folk tar seg tid til å hilse eller når de har gått ett stykke forbi og den skjønner etter hvert at det ikke er noen vits i å bjeffe på alt og alle med mindre de har hund da. I fjor sommer kom det tyskere med hund på plassen rett ovenfor oss, det ble selvfølgelig bjeffing fra begge kanter men vi lot de hilse og så var det over. Alle som camper med hund er klar over at det blir bjeffing og de fleste lar derfor hundene hilse nok til at det blir ro. Ikke la det stoppe deg fra å reise før du har forsøkt og sett hvordan det går. Anonymkode: 290a4...dde Så andre skal altså ta hånd om deres peoblemhunder som du ikke gidder trene skikkelig selv. Min hund er oppdratt til å ikke bjeffe helt uavhengig av hva andre dyr og mennesker gjør. Det inkluderer hunder, katter, ekorn, satan og oldemora. Anonymkode: 8b30d...6fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Del Skrevet 7. juni 22 minutter siden, AnonymBruker said: Min hund er oppdratt til å ikke bjeffe helt uavhengig av hva andre dyr og mennesker gjør. Det inkluderer hunder, katter, ekorn, satan og oldemora. Anonymkode: 8b30d...6fc Gratulerer, jeg ser stoltheten sive frem. Anonymkode: 135f7...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå