Gå til innhold

Hvem er det som ser på VGTV egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som at det er bare skvip. Hvem der på det egentlig? Unge folk gen Z? 

Det er jo så mye annet å se på istedenfor. Jeg bare skjønner det ikke.

Anonymkode: c9477...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og mannen er midt i 40 årene.

De har mange, gode dokumentarer. Theaters of war var bra, 10 days in Marioupol, Oslo avtalen, Elizabeth - portrett, av de jeg husker. 

Av originaler har vi i det siste sett "takk for alt", begge episodene. "Ikke lov å le på hytta" ser vi hver sesong, og ler godt. Kan også like Roast, innimellom trenger man bare litt drøy humor i livet. 

Jeg har planer om å se Ida og Vegard; plan baby. Som tidligere ufrivillig barnløs interesserer det meg med ulike perspektiver på dette. Det er vonde følelser uansett hvilket utgangspunkt man har. 

Anonymkode: e741b...22a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderspensjonist.  Jeg er interessert i politikk og historie, og synes de har mange gode dokumentarer.  Blant annet har det vært sendt en del dokumentarer fra Russland og med Putin, som vi ellers hører lite om i vanlige norske kanaler. 
VGTV har også en gode dokumentarer om menneskers liv rundt om i verden, f.eks. kultbevegelser.  Siste dokumentar jeg så var om Michael Jacksons død, om hvordan en rekke leger og apoteker bidro til at han  holdt seg med narkotika og medisiner.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (52 minutter siden):

Alderspensjonist.  Jeg er interessert i politikk og historie, og synes de har mange gode dokumentarer.  Blant annet har det vært sendt en del dokumentarer fra Russland og med Putin, som vi ellers hører lite om i vanlige norske kanaler. 
VGTV har også en gode dokumentarer om menneskers liv rundt om i verden, f.eks. kultbevegelser.  Siste dokumentar jeg så var om Michael Jacksons død, om hvordan en rekke leger og apoteker bidro til at han  holdt seg med narkotika og medisiner.  

Ok. Mulig de har mer spennende enn jeg trodde. Det bare virker dommar det er mye humorfjas.

Anonymkode: c9477...5f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, kvinne 33 år. Liker ikke lov å le på hytta. Har også sett noen dokumenterer og eller et par klipp her og der. 

Det må da være en del i hvertfall. De lager stadig noe nytt.

Anonymkode: 11457...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 41, ser en del når jeg har abn. Syns det er en del bra dokumentarer, ikke lov å le på hytta, roasting er moro. 

Anonymkode: 82ecc...54d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann, 28 år. Jeg ser på det av og til 😊

Anonymkode: 02c59...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på. Elsker Spårtsklubben. Ellers så jeg på "Da vi styrte Internett" og "Søvnløs" som Linnea Myhre lagde.

Nå vurderer jeg å se Vegard x Funkygine, så tidligere sesonger av det.  

Også baaack in the days før det het VGTV; FanThomas :hoho:

Endret av anon01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VGTV er for harrytasser og sengevætere!  

Anonymkode: 1cda7...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...