Gå til innhold

Noen som har opplevd dette før?


User01928477228

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært sammen med en jente i litt over 6 mnd nå. Hun har helt siden vi ble sammen ville finne på ting, henge sammen flere ganger i uken. De gangene vi ikke var med hverandre ringte hun meg hele tiden for å snakke på FT osv. Hun sendte meg alltid meldinger med at hun Elsker Meg, Nattameldinger osv.

 

Den siste uken har hun ikke Sendt meg noen Natta eller Elsker deg meldinger, ringer meg ikke når jeg er hjemme fra jobb og sånn som hun alltid har gjort. Hun har ikke kunnet være med meg på 1 uke da hun mener på at hun er veldig sliten. 
 

Jeg spurte henne for noen dager siden om hva som er grunnen til denne Drastiske endringen. Hun svarte med at hun bare har vært så sliten osv. Jeg spurte henne også om hun ikke ville være sammen med meg lenger på grunn av at hun endret totalt væremåte helt plutselig. Hun svarte at hun ville være sammen med meg og at jeg ikke burde tenke noe over det jeg har tenkt mye på.

 

Er det noen som har vært i samme situasjon før eller vet hva som skjer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun holder på å Ghoste deg 🫣

Anonymkode: 74408...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia

Kan hun ha vært sliten? Endret oppførsel betyr jo noe, men kan også være at hun har mensen eller er opptatt med jobb/ familie/ venner? Forelskelse går som regel over i løpet av 6-12 mnd. Er det ett forhold dere begge vil satse på så bør dere begge kommunisere og vise hverandre tillit. Er du gips på å si at du elsker henne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun love bombet deg i starten, og nå har det avtatt. 

Anonymkode: f2f64...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje ut at hu. Har gitt og gitt . Men ikke blitt helt møtt. Hun er kanskje litt mye iht det du er. Men om det stort sett er hun som tar kontakt og finner på noe med deg, og ingenting andre veien. Så kan det jo raskt kjølne litt. 

Anonymkode: fc9a6...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres kanskje ut at hu. Har gitt og gitt . Men ikke blitt helt møtt. Hun er kanskje litt mye iht det du er. Men om det stort sett er hun som tar kontakt og finner på noe med deg, og ingenting andre veien. Så kan det jo raskt kjølne litt. 

Anonymkode: fc9a6...7c6

Jeg har alltid prioritert henne. Alltid tatt meg tid til henne selv ganger jeg egentlig ikke kunne. Vil vel si sånn sett at jeg har lagt alt annet i livet mitt til side for henne.

 

Jeg spør henne veldig ofte om vi skal møtes og ringes, det har jeg alltid gjort. Skrevet at jeg elsker henne og sendt nattameldinger tilbake.

 

Sist jeg så henne var Søndag for en uke siden. Da sov jeg over hos henne og vi hadde det veldig fint. Uken etter, altså fra og med Mandag så merket jeg endringene jeg har skrevet lenger opp her. Hadde jeg gjort noe som såret henne kan jeg jo skjønne det, men det har jeg ikke gjort. Søndagen sendte hun meg også nattamelding med jeg elsker deg, dagen før hun endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er umulig å svare på. Godt mulig hun har hatt en tøff uke med lite overskudd. Det har skjedd med meg og kjæresten, men vi kommuniserer hele veien da vi vil at den andre skal få være med på den biten også.

Drastisk endring i atferd er ofte et varsel.

Hadde kjæresten min plutselig ikke kommunisert med meg en uke hadde jeg konfrontert han om det og om ikke han hadde klart å trygge meg så hadde jeg avsluttet. Heldigvis er vi veldig flinke på å trygge hverandre og vise hverandre at vi prioriterer hverandre selv om det skjer at det kan gå en uke eller mer mellom hver gang vi treffes iblandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som hun er bipolar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manisk-depressiv kanskje? 

Anonymkode: b756b...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger verken å være bipolar eller manisk depressiv for å ha EN hard uke, man kan rett og slett bare være sliten. Om du lurer så spør henne ts isteden for å gjette, det er mye bedre å kommunisere. Uansett bedre å ta det med henne enn å spørre her på KG. 

Anonymkode: 669d7...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ikke gi deg, snakk med henne. 

Anonymkode: 751b7...482

Fikk svar istad fra henne. Hun trenger tid til å tenke på hva hun vil, så hun vil ha pause.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

User01928477228 skrev (11 timer siden):

Fikk svar istad fra henne. Hun trenger tid til å tenke på hva hun vil, så hun vil ha pause.

Pauser i et forhold betyr som regel begynnelsen på slutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Pauser i et forhold betyr som regel begynnelsen på slutten.

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...