AnonymBruker Skrevet 6. juni #21 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Letrozol påvirker gjerne hvilken dag man får EL på ja, men det er ikke funnet i forskning at letrozol hjelper hvis du har EL fra før. Jeg hadde anovulasjon og brukte letrozol pga det. Anonymkode: 4471a...2ab Gynekolog skrev ut letrozol pga min høye alder og for å kunne styrke sjansen for god eggløsning Anonymkode: a310c...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 6. juni #22 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kan jeg spørre hvor du måler temperaturen? Jeg har prøvd å måle en periode (Kjøpte temperaturmåler på Farmasiet for å få med to desimaler), men føler den måler veldig unøyaktig. Jeg har holdt den under tunga. Måler jeg to ganger etter hverandre, så er det to ulike resultat 🥵 Så da ble jo det også vanskelig å forholde seg til😑 Anonymkode: a310c...de9 Under tungen det sekundet du våkner, ikke stå opp eller noe. Fordel å måle ca samme tid hver morgen om du greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå