Gjest Luksusbia Skrevet 20. juni #21 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her feirer Sjetne skole at 08 kullet gikk ut av ungsomskolen i går kveld 🙈🤣😂🙈 Anonymkode: bd721...9f7 Synes de siste 15 årene er gått så fort jeg. Plutselig er jeg snart 40 år lissom. Var russ i 2006, og nå er det snart de som ble født i 06 sin tid til å være russ, og søke videre skole eller jobb🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #22 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fantastisk at du bryr deg! Samtidig kan det blir FOR mye følelser. Greit å kjenne på sorg og tap en liten stund, men tenker det normaliserer seg fort🙂 Anonymkode: 148f0...3df Siterer meg selv. Husk at selv om 08 kullet nå går ut, så kommer 18-kullet nå og kanskje du blir like glad i dem? En gyllen generasjon hvert 10ende år🙂 Anonymkode: 148f0...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #23 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 16.48): Siterer meg selv. Husk at selv om 08 kullet nå går ut, så kommer 18-kullet nå og kanskje du blir like glad i dem? En gyllen generasjon hvert 10ende år🙂 Anonymkode: 148f0...3df Det KAN vel skje, men jeg har nok endret meg siden jeg startet i jobben og tillater meg nok ikke å bli så følelsesmessig engasjert i barna som jeg gjorde i starten. Samtidig så har svakheten min for det kullet alltid vært der. Anonymkode: 3e1c9...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå