AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Det er kjempedyrt å leie via Jernia. Ser ut som Clas O har slutta. Og det var ikke mye til verktøy Deichman har til utlån og ser ikke helt hva hvilket bibliotek har, heller. Så hva gjør man når man ikke kjenner noen man kan låne verktøy av? Anonymkode: f15ba...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg vet ikke hva slags verktøy du har behov for å låne/leie. Tidligere hadde Deichman på Tøyen engodt utvalg. Vi andre kjøper det vi trenger Anonymkode: 937d9...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg vet ikke hva slags verktøy du har behov for å låne/leie. Tidligere hadde Deichman på Tøyen engodt utvalg. Vi andre kjøper det vi trenger https://deichman.no/vi-tilbyr/verktøybibliotek_a0a7d14b-d85c-49da-876f-cb7e3a8e51e4 Anonymkode: 937d9...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 (endret) * - deichman.no Ser da ut som et rimelig greit utvalg. Ikke sikkert alt er tilgjengelig hele tiden, mend et er jo ulempen med utleie. Endret 4. juni 2024 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 Prøv appen Hygglo. Jeg både leier ut en del selv og leier en del hos andre der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agata Skrevet 4. juni 2024 #6 Del Skrevet 4. juni 2024 Prøv verktøyskuret.no, de har et par lokasjoner i oslo/Bærum. Ellers er det mange privatpersoner som leier ut via finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Del Skrevet 4. juni 2024 16 minutter siden, Vestlig said: Prøv appen Hygglo. Jeg både leier ut en del selv og leier en del hos andre der. Prisnivå? Ts. Anonymkode: f15ba...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Del Skrevet 4. juni 2024 10 hours ago, newman01 said: * - deichman.no Ser da ut som et rimelig greit utvalg. Ikke sikkert alt er tilgjengelig hele tiden, mend et er jo ulempen med utleie. Litt knotete at man ikke kan bestille. Kun låne ved oppmøte og kun dagslinser. Bedre enn ingenting, selvsagt, men upraktisk for mitt formål. Ts. Anonymkode: f15ba...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 4. juni 2024 #9 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prisnivå? Ts. Anonymkode: f15ba...a7c Det spørs jo helt på hvilke verktøy du trenger. En lift eller et stillas er dyrere enn enkle håndverktøy f eks. Gå til www.hygglo.no og søk, så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg anbefaler også Hygglo! Ettersom du bor i Oslo er sjansen stor for at du finner det du leter 1-3 kilometer unna. Prisene er stor sett veldig hyggelige, men selskapet tar et lite gebyr (bl.a. for forsikring). Anonymkode: 93a38...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Del Skrevet 5. juni 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg anbefaler også Hygglo! Ettersom du bor i Oslo er sjansen stor for at du finner det du leter 1-3 kilometer unna. Prisene er stor sett veldig hyggelige, men selskapet tar et lite gebyr (bl.a. for forsikring). Anonymkode: 93a38...af3 Ok, takk for info. Anonymkode: f15ba...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå