AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #21 Del Skrevet 1. august 2024 Kom igjen ts, hva er det verste som kan skje? Det er sommer:) kontakt han! Anonymkode: 78f48...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 1. august 2024 #22 Del Skrevet 1. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.33): Han er ikke interessert. Gå videre. Anonymkode: 4d42f...e48 Det vet du ikke. Det er ikke nok info i HI til å trekke den konklusjonen. Det kan jo være verd et forsøk, TS? Endret 1. august 2024 av anonym482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #23 Del Skrevet 1. august 2024 Tror jeg bare må få gjort det. Når jeg går rundt med denne "hva-hvis"-tanken, klarer jeg ikke å legge det bak meg. Får jeg ingen (eller laber) respons, har jeg i det minste gjort det jeg kan. Syns bare det er så utrolig kleint å dukke opp igjen ut av det blå etter så lang tid! Tips til hvordan jeg kan ta opp igjen tråden? Anonymkode: 2d9d3...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #24 Del Skrevet 1. august 2024 Ville bare vært åpen og ærlig om det du har gått rundt og grublet på. Er så mange som går rundt grøten med utydelig kommunikasjon, og misforståelser har nok ødelagt mye. Vær klar og tydelig, så får det bære eller briste. Masse lykke til Anonymkode: d0620...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #25 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg er av den oppfatning, at er en mann interessert så legger han ikke skjul på det. Da tar han kontakt og sørger for å "vinne" deg. Du kan alltid ta kontakt det verste som skjer er jo at det dør ut igjen eller du blir avvist. Anonymkode: 9606e...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #26 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er av den oppfatning, at er en mann interessert så legger han ikke skjul på det. Da tar han kontakt og sørger for å "vinne" deg. Du kan alltid ta kontakt det verste som skjer er jo at det dør ut igjen eller du blir avvist. Anonymkode: 9606e...1ac Men der tar du nødvendigvis feil. Noen menn gjør slikt, men laaangt ifra alle Anonymkode: d0620...f3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #27 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg tror menn kan oppnå noe ved å vise interesse igjen, men at kvinner som gjør det fort bare blir sett på som masete av mennene, evt at du blir sett på som en mulighet for et enkelt ligg. Selv ville jeg ikke gitt en mann en ny sjanse da, siden jeg vil tenke at han hadde utforsket noen mer spennende i mellomtiden, og jeg er overhodet ikke interessert i å være noe andrevalg. Anonymkode: c22fe...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #28 Del Skrevet 2. august 2024 Mann her, bare kjør på ta kontakt igjen, det et fullt mulig han setter pris på det. Min erfaring er at damer som er interessert tar kontakt. Jeg opplevde selv at ei dame tok kontakt igjen etter er år, så ble det en date ut av det, så får vi se hva som skjer videre. Jeg opplever ofte det samme i forbindelse med nettdating, man skriver en stund, så sklir ting bare ut, uten at det blir noen date. Får mannfolk er det vanskelig nok å komme på date, så det er stor sannsynlighet for at han vil sette pris på at du tar kontakt. Anonymkode: 577e4...628 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #29 Del Skrevet 2. august 2024 Møtte en via datingapp i fjor vinter. Vi datet noen uker; så kom livet i veien. Vi tok opp kontakten ganske nøyaktig ett år senere, og nå er vi kjærester Anonymkode: dd817...dc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå