Lillemini87 Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni Hei. Noen som har brukt bidronninggele og grapekjerneekstrakt samtidig? Tenker å teste nytt nå da jeg å mannen går inn i pp 12 å ønsker oss sårt et barn til. Lurer litt på å begynne med grapekjerneekstrakt igjen (denne skal jo taes fra TR fram til EL for å øke El-slim bland annet). Samtidig ønsker jeg å prøve bidronninggele (den e skal jo også taes fra TR fram til EL). Til siste tenkte vi prøve wild yam men da ETTER El fram til IKM. Har jeg da lest meg opp riktig? Kan jeg bruke både grapekjerneekstrakt og bidronninggele samtidig. Skal nevnes at jeg har PCOS, gått ned over 10 kilo, mannen har friske svømmere. Jeg går fast på metformin og tar folsyre. Hvilke merker har dere brukt på bidronninggele? 1000000 tusen takk for svar. Hilsen prøver som føler hun nærmer seg "for gammel" (37 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni Lillemini87 skrev (5 timer siden): Hei. Noen som har brukt bidronninggele og grapekjerneekstrakt samtidig? Tenker å teste nytt nå da jeg å mannen går inn i pp 12 å ønsker oss sårt et barn til. Lurer litt på å begynne med grapekjerneekstrakt igjen (denne skal jo taes fra TR fram til EL for å øke El-slim bland annet). Samtidig ønsker jeg å prøve bidronninggele (den e skal jo også taes fra TR fram til EL). Til siste tenkte vi prøve wild yam men da ETTER El fram til IKM. Har jeg da lest meg opp riktig? Kan jeg bruke både grapekjerneekstrakt og bidronninggele samtidig. Skal nevnes at jeg har PCOS, gått ned over 10 kilo, mannen har friske svømmere. Jeg går fast på metformin og tar folsyre. Hvilke merker har dere brukt på bidronninggele? 1000000 tusen takk for svar. Hilsen prøver som føler hun nærmer seg "for gammel" (37 år). Spennende 😊 Dere har prøvd q10 og selen og alt det der? Jeg også er nysgjerrig på bidronninggele sånn generelt 😇 Har også pcos, men klarer ikke gå ned ett gram engang. Hva var din oppskrift for å få til 10kg ned? Anonymkode: 42dc4...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 3. juni Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spennende 😊 Dere har prøvd q10 og selen og alt det der? Jeg også er nysgjerrig på bidronninggele sånn generelt 😇 Har også pcos, men klarer ikke gå ned ett gram engang. Hva var din oppskrift for å få til 10kg ned? Anonymkode: 42dc4...5a3 Q10 har jeg ikke prøvd å aner ikke helt hva det er?:) Har du prøvd? Dele erfaring med det?:) Jeg fikk utskrevet Metformin av gynekolog 0 det hjalp meg å gå ned 10 kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Del Skrevet 4. juni Har prøvd «alt». Både grapefruktkjerneekstrakt, bidronninggele, q10, hostesaft, selen, en rekke homeopatiske medisiner og gudene vet hva. Ingenting av det som fungerte for meg, bare mange tusen kroner fattigere 😅 Anonymkode: 3a0e8...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni Jeg er på min 2 runde med IVF nå. Tatt q10 begge gangene,MEN nå leste jeg at for og bedre eggkvaliteten må du opp i 600 mg. Så har tatt den nå sisste uken, og regner m det er eggutak om ca en uke. Hvor lenge fortsetter man videre m q10? Og hjelper det generelt og spise grapefrukt? Ellers har jeg som deg tatt av 12 kg siden februar pga lavkarbo.. men lurte på og tilsette en frukt hverdag nå under IVF? I Danmark har dem noe som heter babyklister... Hørt om det? Anonymkode: c0eb1...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er på min 2 runde med IVF nå. Tatt q10 begge gangene,MEN nå leste jeg at for og bedre eggkvaliteten må du opp i 600 mg. Så har tatt den nå sisste uken, og regner m det er eggutak om ca en uke. Hvor lenge fortsetter man videre m q10? Og hjelper det generelt og spise grapefrukt? Ellers har jeg som deg tatt av 12 kg siden februar pga lavkarbo.. men lurte på og tilsette en frukt hverdag nå under IVF? I Danmark har dem noe som heter babyklister... Hørt om det? Anonymkode: c0eb1...4c2 Jeg fulgte det som står i "It starts with the egg" angående Q10 og andre tilskudd. Stoppet de fleste tilskuddene dagen for egguttak, men Q10 fortsatte jeg til dagen for i innsett og så stoppet jeg. Denne runden var og første runde der jeg hadde tatt Q10 i 3 måneder sammenhengende før forsøk. Tror det var en kombinasjon av mange ting som gjorde at det satt denne gangen, men er ganske sikker på at Q10 var en av de. Mannen tok og Q10 denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 7. juni #7 Del Skrevet 7. juni Venterpåregnbuen skrev (2 timer siden): Jeg fulgte det som står i "It starts with the egg" angående Q10 og andre tilskudd. Stoppet de fleste tilskuddene dagen for egguttak, men Q10 fortsatte jeg til dagen for i innsett og så stoppet jeg. Denne runden var og første runde der jeg hadde tatt Q10 i 3 måneder sammenhengende før forsøk. Tror det var en kombinasjon av mange ting som gjorde at det satt denne gangen, men er ganske sikker på at Q10 var en av de. Mannen tok og Q10 denne gangen. Hvor store doser tok du og din mann av Q10? Kjipt at det er så dyrt i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 7. juni #8 Del Skrevet 7. juni Eplemos skrev (1 time siden): Hvor store doser tok du og din mann av Q10? Kjipt at det er så dyrt i Norge Jeg tok 400 mg, han tok 200 mg. Gikk unna en del pakker, og det kostet nok ja. Men passet på å kjøpe de fra nettbutikker når det var rabatt å få, så det hjalp litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå