AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni Er overvektig og har kutta ut godteri og søtsaker, klarer ikke slutte før det et tomt i posen/eska så har derfor bare kutta helt ut. Hadde bursdag sist uke og fikk en del konfekt og sånt, typisk over 40 år gaver, jobber i kommunen. Vurderer om jeg skal ta med søtsakene der og sette på pauserommet så kan andre få glede av dette. Fikk litt av favoritt konfekten min så kjenner at den frister veldig. Men samtidig føles det uhøflig ut å gi bort gavene mine, men jeg ville ikke si noe til de jeg fikk dem av for å ikke virke uhøflig. Så er det innafor å ta dem med på jobb eller bør jeg gi dem tilbake til dem jeg fikk av? Anonymkode: 89ea4...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så er det innafor å ta dem med på jobb eller bør jeg gi dem tilbake til dem jeg fikk av? Anonymkode: 89ea4...0ed Helt i orden! Anonymkode: dadeb...77c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni (endret) Jeg hadde tatt med konfekt/godteri fra andre, på jobben. Og det fra jobben/kolleger, hadde jeg gitt til noen andre. Litt rart å ta med gavene tilbake til dem man har fått dem fra synes jeg. Edit: Hvis ikke noe av dette er fra jobben, er dette ikke noe å tenke på, sett det på pauserommet. (Tolket det sånn først som at du hadde fått noe i gave fra jobben men det var vel feil) Endret 2. juni av Sniff76 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Gi bort? Ja. Til de samme? Det kan være greit å gi bort NOE i form av: jeg fikk så mye, så har lyst til å dele, men helst ville jeg ka skje gitt bort til andre, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Del Skrevet 3. juni Ikke gi noe tilbake, det er lite høflig og så føler folk at du ikke satte pris på gaven, men å ta med på jobben er den god løsning. Eller til andre, vertinnegave, foreldre? Anonymkode: b3d54...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Del Skrevet 3. juni Selv om man ikke gir bort gaven, er det greit å spandere. Sett fram esken på pauserom, vad kaffemaskin etc. Du kan ta bitene over i en skål for å skjule at det er samme eske. Anonymkode: 857a7...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Del Skrevet 4. juni Ja jeg tenker det er helt ok. Konfekt og slike ting er ikke ment å spise alene uansett tenker jeg da, man kan jo spandere på andre. Jeg har alltid tenkt sånn hvertfall. Har overvekt selv og prøver ofte å porsjonere det ut fra huset på ulike måter, når det har fyllt seg opp i forbindelse med jul eller bursdag😅 Jeg vet om ei som rutinemessig gir bort gaver (ikke snop) hun har fått fra andre som hun ikke vil ha, uten at hun legger noe skjul på det. Det synes jeg er litt mer rart😆 Både ting hun har fått fra andre og ting hun har kjøpt til seg selv men som hun ikke ville ha likevel. Først da kan hun gi det bort, når det er noe hun selv ikke vil ha. Så tror nok det er innafor å gi bort noe konfekt😊😊 Anonymkode: 2d2c1...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå