AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #41 Del Skrevet 8. juni 2024 On 6/3/2024 at 9:11 PM, anonym ss said: Så flott og koselig! Hvor lenge har dette vart - etter permisjon også? Ja, det har det. Dette har blitt gode og nære venner. Anonymkode: 6eb2c...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. juni 2024 #42 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg liker å bli kjent med nye mennesker så lenge jeg kan kjenne på at det er bra for meg. Ellers har jeg det fint med de nære gode relasjonene jeg har per idag. Alltid gøy å møte nye mennesker. Alle har en historie, og dem forteller gjerne til meg. Det er veldig gøy synes jeg 🪷💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 9. juni 2024 #43 Del Skrevet 9. juni 2024 Har ikke hatt venner siden gymnastiden. Har mange bekjente, men på en god dag vil jeg kanskje si at jeg har EN venninne og hun bor ikke i nærheten. Har ingen jeg er sammen med på fritiden. Har god tone med mange kollegaer, men kun på jobb, ikke etter arbeidstid. Jobber som frivillig et sted, prater med mange der, men er også kun når jeg er der, ikke ellers. Er 52 år nå så har gitt opp å ha et nettverk. Blir ofte lange helger og kjedelige høytider siden barna er voksne og bor forskjellige steder i inn- og utland og jeg har ikke familie her jeg bor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #44 Del Skrevet 10. juni 2024 Omtrent alle vennene mine nå er folk jeg har møtt etter jeg ble 30. En veldig god kompis ble jeg kjent med via eksen min. Kompisen tok med seg en venninne på en fest, hun er nå en av mine nærmeste. To andre nære venninner møtte jeg på fester, der vi hadde felles kjente. Bestevenninnen min møtte jeg i stallen. AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 9.29): Ellers takk for alle svar. Virker som mange her har fått venner i voksen alder, og jeg lurer på om det bare er jeg som ikke er så «flink» sosialt? Jeg kan være litt stille og introvert, men er også hyggelig mot alle jeg møter. Kan gjerne slå av en liten prat med foreldre i barnehagen osv. Ts Anonymkode: d01cf...430 Men tar du initiativ til å bli mer kjent med dem? Inviterer du dem til å finne på noe? Viser du at du er tilgjengelig for å finne på noe med de? anonym ss skrev (På 3.6.2024 den 21.13): Av ren nysgjerrighet, hva er en venners venner gruppe? Vennegjengen vår har laget en vennegruppe på facebook for å planlegge grilling og bading en dag. Vi alle inviterte noen andre venner av oss inn i gruppen som vi tenkte ville passe inn, og noen der igjen har invitert andre igjen. Gruppen startet med 3-4 venner, og er nå på 24 stk. Hvis jeg vil på en konsert så legger jeg ut der, og kanskje noen som jeg egentlig ikke kjenner så godt plutselig har veldig lyst å bli med, så drar vi sammen. Anonymkode: 7d476...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå