AnonymBruker Skrevet 2. juni #21 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dere dreper ikke rotter, mus, veps, edderkopper etc.? Anonymkode: 240cf...542 Men slår vi de i fillebiter med pinner etter de er døde...? Anonymkode: fa7d9...298 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #22 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er ikke værre enn å sløye en fisk. Anonymkode: 176f1...5a3 Snakk om komplett udugelig sammenligning. Dagens verste, faktisk. Anonymkode: 3355b...d11 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #23 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette er ikke værre enn å sløye en fisk. Anonymkode: 176f1...5a3 Jo, virkelig! Fisken blir mat og mat slår den ikke i filler men skjærer den pent opp og lager mat av den. Anonymkode: aaf28...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #24 Del Skrevet 2. juni 32 minutter siden, AnonymBruker said: Her jeg vokste opp er det vanlig å steine levende måter og stjele eggene dems for å ha til middag 😅 Anonymkode: 86418...57b Er du fra Bergen?😅 Anonymkode: b3728...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #25 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snakk om komplett udugelig sammenligning. Dagens verste, faktisk. Anonymkode: 3355b...d11 Fuglen var død. 6-10 åringene ville se hva som er inni fuglen. Vi er laget for å drepe dyr slik at vi har mat. Anonymkode: 176f1...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 2. juni #26 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva slags folk er det du omgås? Høres ikke riktig vel bevart ut Anonymkode: fe18f...097 Måsegg osv er en "delikatesse" flere steder. Selv blir jeg kvalm bare ved å tenke på det 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #27 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fuglen var død. 6-10 åringene ville se hva som er inni fuglen. Vi er laget for å drepe dyr slik at vi har mat. Anonymkode: 176f1...5a3 Blir ikke mye mat av å slå istykker en kråke, du. Man slår ikke fisken sønder og sammen heller. Anonymkode: 3355b...d11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #28 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir ikke mye mat av å slå istykker en kråke, du. Man slår ikke fisken sønder og sammen heller. Anonymkode: 3355b...d11 Poenget mitt er at det hadde vært mer merkelig om de fint parterte kråka. Så lenge det ikke er en matfugl. Anonymkode: 176f1...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #29 Del Skrevet 2. juni Hannah80 skrev (2 timer siden): Jeg har fanget mange mus i musefeller. Men jeg har ikke slått løs på den, eller kuttet musen opp i småbiter, etter at den er død. Er den død, så er den død. Regner med at de færreste av dere er vegetarianere eller veganere heller? Anonymkode: 240cf...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #30 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men slår vi de i fillebiter med pinner etter de er døde...? Anonymkode: fa7d9...298 Aldri spist bankebiff? Sydvesta Orkana skrev (2 timer siden): Måsegg osv er en "delikatesse" flere steder. Selv blir jeg kvalm bare ved å tenke på det 🤢 Altså, det er ingen praktisk forskjell på hønseegg og måseegg… Anonymkode: 240cf...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 2. juni #31 Del Skrevet 2. juni 4 hours ago, AnonymBruker said: Så dere dreper ikke rotter, mus, veps, edderkopper etc.? Anonymkode: 240cf...542 Rotter og mus: Ja, jeg ville drept dem om de kom inn i huset mitt, fordi de gjør skade. Å slå et dyr for moro skyld er noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 2. juni #32 Del Skrevet 2. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Fuglen var død. 6-10 åringene ville se hva som er inni fuglen. Vi er laget for å drepe dyr slik at vi har mat. Anonymkode: 176f1...5a3 Jeg har hørt at kråke smaker godt. Men disse hadde vel neppe planer om å spise den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #33 Del Skrevet 2. juni Hva har dette med kjæledyr å gjøre? Du så ikke opptrinnet selv, bare hørte det fra noen? Jeg ville tenkt at mest sannsynlig var barna nysgjerrige. Jeg har selv pirket borti, delt opp og studert mange ulike døde dyr da jeg var liten. Å slå løs på den i full offentlighet er jo litt ufint, men siden det er en andrehåndshistorie, vet du med sikkerhet hvor voldsomme de var? Anonymkode: 55ece...954 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #34 Del Skrevet 2. juni Helt enig i at det er makabert! Jeg forstår ikke at folk kan tenke noe annet. Og, hvis noen hadde funnet denne ille tilredte kråka uten å ha sett hva som skjedde, så kunne de jo fort tenkt at den var torturert til døde. Anonymkode: 5fd88...8fb 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #35 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 17.40): Hva slags folk er det du omgås? Høres ikke riktig vel bevart ut Anonymkode: fe18f...097 Så du spiser ikke noe kjøtt eller animalsk du da? Jeg skal love deg at hverken baconet ditt, fårepølsa di eller kjøttdeigen til tacofredagen døde på en spesielt hyggelig måte. Anonymkode: 92a91...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #36 Del Skrevet 3. juni On 6/2/2024 at 5:44 PM, AnonymBruker said: Så dere dreper ikke rotter, mus, veps, edderkopper etc.? Anonymkode: 240cf...542 Hæ? Nei absolutt ikke. Ikke mygg eller fluer heller. Forhåpentligvis er det ikke normen å gjøre det heller. Anonymkode: 47132...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #37 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hæ? Nei absolutt ikke. Ikke mygg eller fluer heller. Forhåpentligvis er det ikke normen å gjøre det heller. Anonymkode: 47132...af6 Wow, for en fantasiverden du lever i! Anonymkode: 240cf...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. juni #38 Del Skrevet 5. juni Hvor går grensen for hvilke døde dyr man skal vise respekt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #39 Del Skrevet 5. juni Må ikke sykeliggjøre alt, tenker de var nysgjerrige og jaget hverandre opp. Å plage dyr er virkelig ikke greit og noe man må snakke med barn om og følge opp om man ser de har plaget dyr med vilje (selv om selv det kan være vanlig når de er svært unge og ikke forstår dette helt enda), men et sånt engangstilfelle ville jeg ikke brydd meg med. Selv voksne blir gjerne fascinert av hodeskaller av dyr de kommer over f.eks, etter alle bilder av dette å dømme etter. Anonymkode: 395c3...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå