Gå til innhold

7 dpo og hardtrening….bitteliten blødning natt til i dag…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sprang løp i går, tok meg ganske hardt ut og var rimelig sliten etterpå.

Natt til i dag var det en bitteliten blødning (brun farge). Kan jeg evt muligens ha vært gravid og spontanabortert pga den harde treningsøkten?

Slitsom og være prøver og hele tiden må tenke på hva man ikke bør gjøre🙈🙈

Anonymkode: cd25a...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sprang løp i går, tok meg ganske hardt ut og var rimelig sliten etterpå.

Natt til i dag var det en bitteliten blødning (brun farge). Kan jeg evt muligens ha vært gravid og spontanabortert pga den harde treningsøkten?

Slitsom og være prøver og hele tiden må tenke på hva man ikke bør gjøre🙈🙈

Anonymkode: cd25a...d58

Nei, man aborterer ikke på grunn av hard trening. Du kan trene som før, med mindre undersøkelser hos lege eller jordmor tilsier at du ikke skal gjøre det. 

Anonymkode: 2f087...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 7 dpo er du nok ikke gravid engang.. ikke sikkert egget har festet seg heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spontanabort er ikke brun blødning. 7dpo er egget knapt festet seg HVIS du er gravid. 

Anonymkode: 9de42...a2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening har ingenting med saken å gjøre. Kvinner blir gravide og føder barn i krig, på flukt, med kroppen full av kreft. En løpetur fører ikke til spontanabort av en mikroskopisk celleklump dypt inni livmoren, som knapt nok er synlig i et mikroskop. Spontanaborter skjer fordi sammensmeltingen ikke gikk som det skulle; fordi fosteranlegget har store skader eller mangler. 1/3 svangerskap ender i spontanabort og det er naturens måte å støte ut noe som ikke gikk.

Du er kun 7 dpo og har ikke engang testet positivt, så det du har opplevd kan være alt fra festeblødning av et fremtidig foster til mellomblødning til en mikroskopisk rift i slimhinnen, til en kvittering av noe som ikke gikk bra. Det er helt umulig å si.

Anonymkode: a4052...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...