Gå til innhold

Så irriterende med folk som spiller høy musikk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fint vær, ligger ute og soler meg. Så dundrer en nabo i gang stereoanlegget med verandadøren åpen. Han bor faen meg nesten femti meter unna og likevel hører jeg ham gjennom støydempende headset. 

Hva er er det med folk som oppfører seg sånn? Ekstrem mangel på sosial kompetanse? Syns ikke stort sett alle at det er jævlig plagsomt og irriterende?

Anonymkode: b2b3f...ec1

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å be han dempe seg litt?

Anonymkode: 629b1...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det "mangel på sosial kompetanse"? Han spiller musikk hjemme, midt på dagen. 

Uenig med deg. 

Anonymkode: 664ff...dd0

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du prøvd å be han dempe seg litt?

Anonymkode: 629b1...cc7

Nei. Han bor som sagt femti meter unna. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan er det "mangel på sosial kompetanse"? Han spiller musikk hjemme, midt på dagen. 

Uenig med deg. 

Anonymkode: 664ff...dd0

Han spiller drithøy musikk som dundrer mellom husene når folk vil slappe av ute i hagen. Skal alle vi andre også blæste musikken vår ute? Det blir trivelig!

Evner ikke leve seg inn i andres situasjon og ta hensyn til andre = mangel på sosial kompetanse. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Han bor som sagt femti meter unna. 

Han spiller drithøy musikk som dundrer mellom husene når folk vil slappe av ute i hagen. Skal alle vi andre også blæste musikken vår ute? Det blir trivelig!

Evner ikke leve seg inn i andres situasjon og ta hensyn til andre = mangel på sosial kompetanse. 

Har du problemer med å kommunisere? 

Anonymkode: 27cb9...4d6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han bor faen meg nesten femti meter unna og likevel hører jeg ham gjennom støydempende headset. 

Da har du ikke satt på støykanselleringen…

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans hjem! Hans musikk! Det er midt på dagen i en helg. Litt må en tolerere. Du vil alltid finne noe som forstyrrer med mindre du bor på en øde øy. Enten det er barn og deres hyling og skriking, naboer som spiller musikk hjemme i sitt eget hjem, hunder som bjeffer eller what ever.

Anonymkode: b9849...c5b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (23 minutter siden):

Da har du ikke satt på støykanselleringen…

Jo. Og jeg har det nyeste til Sony. Han spiller bare jævlig høyt. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hans hjem! Hans musikk! Det er midt på dagen i en helg. Litt må en tolerere. Du vil alltid finne noe som forstyrrer med mindre du bor på en øde øy. Enten det er barn og deres hyling og skriking, naboer som spiller musikk hjemme i sitt eget hjem, hunder som bjeffer eller what ever.

Anonymkode: b9849...c5b

Uenig. Unødvendig støy kan man forvente at folk dropper. Han kan lukke døra eller spille med headset. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo. Og jeg har det nyeste til Sony. Han spiller bare jævlig høyt. 

Nei, det har du ikke, jeg har MDR-1000X og  WF-1000XM4.

Ikke snakk om at noen kan spille så høyt 50m unna at jeg hører det gjennom noen av de, med mindre det er snakk om konserthøyttalere.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (26 minutter siden):

Nei, det har du ikke, jeg har MDR-1000X og  WF-1000XM4.

Ikke snakk om at noen kan spille så høyt 50m unna at jeg hører det gjennom noen av de, med mindre det er snakk om konserthøyttalere.

Vel. Da er det nok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fint vær, ligger ute og soler meg. Så dundrer en nabo i gang stereoanlegget med verandadøren åpen. Han bor faen meg nesten femti meter unna og likevel hører jeg ham gjennom støydempende headset. 

Hva er er det med folk som oppfører seg sånn? Ekstrem mangel på sosial kompetanse? Syns ikke stort sett alle at det er jævlig plagsomt og irriterende?

Har du vurdert å skru ned lyden på høreapparatene? 

Anonymkode: d6ea8...e81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt ts,

Vel i dag er det helligdag så det er bare å alliere deg med naboer og ringe politiet etter tur.

Anonymkode: e3996...056

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tar høy musikk over bråk fra barn rett over hodet mitt fra kl 8 og gjennom hele dagen. Jeg hører den dunke lyden av løping i hodet mitt også når det er stille 

Anonymkode: 11566...9a5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du problemer med å kommunisere? 

Anonymkode: 27cb9...4d6

Kan virke sånn

Anonymkode: 9e01c...ef6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 14.59):

Bølle. De finnes overalt. Stort sett grunnet manglende oppdragelse, men selv den beste oppdragelse kan ikke kurere narsissisme og psykopati.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er den ene naboen min. Hver dag, samme ræva spilleliste, samme ræva bærbar musikkspiller. Hun er så stereotyp alenemor med 2 barn på offentlig ytelse. Mer opptatt av å blæste ræva musikk, røyke, og drikke enn å interact med barna sine. Begge ungene har talefeil, manglende sosial kompetanse m.m. 

Anonymkode: b624d...7e3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supermerry skrev (3 timer siden):

Bølle. De finnes overalt. Stort sett grunnet manglende oppdragelse, men selv den beste oppdragelse kan ikke kurere narsissisme og psykopati.

Virker i alle fall veldig selvopptatt oppførsel. Men i denne tråden her ser det ut som de fleste synes det er normalt og akseptabelt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Virker i alle fall veldig selvopptatt oppførsel. Men i denne tråden her ser det ut som de fleste synes det er normalt og akseptabelt. 

At de fleste synes det er normalt betyr nok bare at de er lik selv ts.  Det er ikke greit. Stå på å ting politiet om det blir for ille. Du har rettigheter selv i hus!

Anonymkode: 27026...6a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At de fleste synes det er normalt betyr nok bare at de er lik selv ts.  Det er ikke greit. Stå på å ting politiet om det blir for ille. Du har rettigheter selv i hus!

Å ring mente jeg. Evt søk opp rettigheter. Søndag er det ikke lov å bråke. Da kan en få bot.

Har selv en venninne som er uenig med meg når jeg klager på bråk her jeg bor. Hvorfor? Garantert fordi hun er lik selv.

Lykke til:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ingenting om snekring, høytrykkspyling, motorsak, gressklipper og sirkelsag, det kan naboene gjerne drive med uansett hvilken dag. Men musikk, da føler jeg at jeg kan klikke etter kort tid, musikk er så konstant og individuelt.

Anonymkode: 3bb6f...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...