AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni En Polo som er relativt nyere (2018), er de omtrent like stor/romslig som en mye eldre Golf? En eldre Polo husker jeg føltes litt trang og liten, men nå vurderer jeg å kjøpe en Polo fra 2018, og noen fortalte meg at disse Polo’ene er omtrent like stor som en eldre Golf, stemmer dette? Hadde dere forresten kjøpt en bil usett, hvis en merkeforhandler går god for bilen? Er evt et lite stykke å dra for å se på bilen. Hva bør jeg evt spørre en forhandler om? Første gang jeg kjøper bil fra forhandler, og har ikke så mye peiling på bil. Anonymkode: 88909...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Del Skrevet 2. juni Nyere Polo har en fin størrelse og er ganske grei bil for Volkswagen å være. Men om du vil slippe å ha klippekort på verksted, gå for Honda Jazz istdf. Alternativt, Hyundai i20, som er superbillig og fortsatt bedre enn Volkswagen. Anonymkode: 5afdc...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nyere Polo har en fin størrelse og er ganske grei bil for Volkswagen å være. Men om du vil slippe å ha klippekort på verksted, gå for Honda Jazz istdf. Alternativt, Hyundai i20, som er superbillig og fortsatt bedre enn Volkswagen. Anonymkode: 5afdc...2b6 Takk for svar. Jeg har selv en eldre golf, som det har vært lite problemer med. Men mener du Polo’ene går mye inn og ut av verksteder? Anonymkode: 88909...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Polo er nok blant Volkswagens mer pålitelige biler. Generelt er det en del feil med tyskerne, særlig med sensorer og elektronikk generelt. Mer trøbbel enn med asiatiske konkurrenter. Anonymkode: 5afdc...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Del Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Polo er nok blant Volkswagens mer pålitelige biler. Generelt er det en del feil med tyskerne, særlig med sensorer og elektronikk generelt. Mer trøbbel enn med asiatiske konkurrenter. Anonymkode: 5afdc...2b6 Takk😊 Anonymkode: 88909...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå