Gå til innhold

Beste hårfjerningsmetode

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så dritt lei av å shave da det blir stubbete igjen etter bare noen timer så ser etter en ny måte å fjerne hårene på. Har prøvd å vokse, men da må jeg vente til hårene blir så lange før jeg kan vokse... Noen som har prøvd epilator? Må hårene være lange da? Er det så vondt som alle skal ha det til? Har nokså høy smerteterskel, men er ikke glad i lugging

Anonymkode: 0c386...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har brukt epilator i mange år, og synes det er det aller beste. Man slipper som du sier stubber, og er hårfri hele tiden med minimum innsats. 

Nå har jeg veldig lite hårvekst igjen da hårene er nappet så mange ganger, så det gjør ikke vondt i det hele tatt. Men har et minne om at første runden var temmelig vond og tok tid. Men derfra har jeg hatt fast rutine på å dra over ca annenhver uke året rundt, da er det ikke mye hår per gang. Den tar hår fra ca 2mm lengde. 

Anonymkode: b2ebc...22f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Epilator er supert. Hårene må ikke være spesielt lange. Smertene avhenger litt av hvor du skal epilere. Legger og armhuler er smertefritt. Mulig jeg også syntes det var litt luggete der i starten, men uproblematisk å få til. Nå har jeg epilatoren med ekstra mange pinsetter, så den vil nødvendigvis kunne lugge mer enn andre. Ved å bytte til et epilatorhode med få pinsetter synes jeg brasiliansk også går veldig greit, men hodene er mulig å bruke. 
Brukt i veldig mange år. Mye mindre hår på leggene nå enn da jeg startet, og det synes på langt nær like tydelig når det vokser ut igjen nå som da jeg barberte. 
Fikk aldri til å vokse hjemme uten for mye gris, og dårlig resultat, så her har epilatoren vært mye enklere. 

Anonymkode: 1aba3...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...