AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Kan noen lese denne situasjonen og se hva som kommer opp? Jeg har en kjæreste jeg trives godt sammen med. Men han er veldig opptatt, full jobb, er barn annenhver langhelg, en fritidsinteresse som tar en del tid, og de helgene uten barn, er det også ofte planer, enten har han planer (reise bort i konfirmasjon/ bryllup/ jobb/ fritidsinteressen) eller vi to kan ha planer sammen med andre. En og annen dag/kveld har vi egentid, men det går en stund mellom hver gang. Vi har det veldig kjekt sammen, men vi får aldri rom for de dypere samtalene, samtaler om hvordan vi har det i forholdet, hva som fungere godt, hva vi kanskje savner, eller samtaler om fremtiden, eller hvordan vi har det i hverdagen på et litt dypere plan. Og vi har liksom ikke tid til å bare «være» sammen. Jeg er forsiktig med å starte dypere samtaler når vi bare har en kveld sammen nå og da. Jeg skulle også gjerne hatt hjelp til småting innimellom, men han er jo alltid så utilgjengelig, så det går liksom ikke an å spørre. Kan noen trekke kort og lese litt rundt dette? Vil dette bli bedre i fremtiden, eller vil jeg alltid føle på at vi aldri får tid nok sammen til å komme nærmere hverandre på et dypere plan? Anonymkode: 1f093...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Må legge til at jeg selvsagt er litt sammen med kjæresten i barnehelger også, ikke hele tiden, men innimellom. Men da har vi jo heller ikke tid til de dypere, private samtalene, eller «oss»- tid. Anonymkode: 1f093...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Hvor lenge har dere vært sammen? Hvorfor skal du ha så mye "dypere" samtaler? Go with the flow og se hvor det fører hen, og så har du en dyp samtale hvis du ser at dette ikke går den veien du ønsker. Anonymkode: 7e6d2...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 Tror du har funnet en mann som har en del prioriteringer som kommer før deg. Ta den samtalen når du får muligheten for å finne ut om dere ønsker de samme tingene i fremtiden. Ønsker du deg barn? Da har du ikke tid til å "go with the flow". Magefølelsen du har fått som har gjort at du har laget dette innlegget bør du ikke avfeie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 Du er kanskje en ettertanke.. du aksepter dette så setter din verdi deretter som mindre viktig. Anonymkode: e0453...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Min umiddelbare reaksjon er at nei, du vil aldri bli prioritert. Virker som han lever sitt liv og er sammen med deg innimellom når han trenger selskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Del Skrevet 2. juni 2024 Høres ikke ut som om du er en særlig høy prioritet hos ham. Enten så får du godta det, eller så kan du finne noen andre. Anonymkode: fe6ad...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Dere snakker om at han ikke prioriterer meg, men livet hans er bare sånn, hans tid med barnet og jobb må prioriteres. Fritidsinteressen har han hatt i 30 år, så den vil jeg ikke at han skal forlate. Og når bryllup, konfirmasjoner o.l dukker opp utenbys, må han jo nesten bli med på det også. Jeg blir invitert med, men pleier takk nei til sånt når det er utenbys og det ikke er noen jeg ikke kommer til å ha noe med å gjøre i fremtiden (kolleger og tidligere studievenner han ikke har noe særlig kontakt med lenger). Et par trenger mer egentid enn det vi har, både for å bare «være», men også for å gradvis bygge opp den dypere kontakten. Det betyr ikke at vi skal ha så mange dype samtaler, men litt av det må det jo være. Vi har vært sammen et års tid bare, så håpet er at det går seg litt til med tiden. Jeg la dette innlegget i dette underforumet fordi jeg håpte noen kunne legge kort på han og på oss? På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: 1f093...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 Tarotleser her. La kort og spurte konkret ditt spørsmål. Svaret er at ja dessverre, dette er en mann som har sin verden i sitt fokus og med mindre du passer inn i biter og deler av den, så vil det alltid komme noe før deg. Han er så opptatt av seg og sitt, helst det ytre utenfor seg selv, at jeg tviler på han er i stand til å ha de dypere samtalene du ønsker, for dette er en mann som har verdiene godt forankret i det han kan ta og føle på, ikke nødvendigvis sterk kontakt med egne følelser eller hva han føler og tenker om ting. Og skulle du pirke hardere og dypere i dette så får du muligens se sider du ikke trodde han hadde, eller hadde valgt å overse. Kortet for råd til deg er å søke til fortiden, finne ut hvorfor du finner denne dynamikken i kjærlighet akseptabel, hvorfor det er greit for deg å alltid komme etter ting, ikke være viktig, ikke være prioritert. For slik han behandler deg, er slik du behandler deg selv, du setter ikke deg selv først, da hadde du dumpet denne mannen som en bit glødende metall. Lei for å si det ts, dette forholdet ser ut til å være et mønster fra oppveksten din, du fortjener bedre. Anonymkode: 9eae6...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tarotleser her. La kort og spurte konkret ditt spørsmål. Svaret er at ja dessverre, dette er en mann som har sin verden i sitt fokus og med mindre du passer inn i biter og deler av den, så vil det alltid komme noe før deg. Han er så opptatt av seg og sitt, helst det ytre utenfor seg selv, at jeg tviler på han er i stand til å ha de dypere samtalene du ønsker, for dette er en mann som har verdiene godt forankret i det han kan ta og føle på, ikke nødvendigvis sterk kontakt med egne følelser eller hva han føler og tenker om ting. Og skulle du pirke hardere og dypere i dette så får du muligens se sider du ikke trodde han hadde, eller hadde valgt å overse. Kortet for råd til deg er å søke til fortiden, finne ut hvorfor du finner denne dynamikken i kjærlighet akseptabel, hvorfor det er greit for deg å alltid komme etter ting, ikke være viktig, ikke være prioritert. For slik han behandler deg, er slik du behandler deg selv, du setter ikke deg selv først, da hadde du dumpet denne mannen som en bit glødende metall. Lei for å si det ts, dette forholdet ser ut til å være et mønster fra oppveksten din, du fortjener bedre. Anonymkode: 9eae6...b2c Uff, ikke bra kort😔 Men takk for at du trakk kort❤️ Jeg syns jo ikke det er greit, det er derfor jeg har bitt meg merke i dette. Jeg ønsker mer. Men med jobb, barn og fritidsinteresse, og eventuelle andre enkeltgreier som alltid dukker opp, blir det lite tid igjen til meg. Han har sagt at han syns det blir lite tid sammen, han også. Men det ser ikke ut til å endre seg med det første. Kanskje når barnet (som nå er ungdom) er noen år eldre, og flytter for seg selv, og vi da flytter sammen, da vil alt se annerledes ut. Vi fungerer så fint sammen bortsett fra dette med tid og mer dybde, så jeg har ikke lyst å kutte han ut heller. Vanskelig😔 Anonymkode: 1f093...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #11 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, ikke bra kort😔 Men takk for at du trakk kort❤️ Jeg syns jo ikke det er greit, det er derfor jeg har bitt meg merke i dette. Jeg ønsker mer. Men med jobb, barn og fritidsinteresse, og eventuelle andre enkeltgreier som alltid dukker opp, blir det lite tid igjen til meg. Han har sagt at han syns det blir lite tid sammen, han også. Men det ser ikke ut til å endre seg med det første. Kanskje når barnet (som nå er ungdom) er noen år eldre, og flytter for seg selv, og vi da flytter sammen, da vil alt se annerledes ut. Vi fungerer så fint sammen bortsett fra dette med tid og mer dybde, så jeg har ikke lyst å kutte han ut heller. Vanskelig😔 Anonymkode: 1f093...e26 Selv om han sier det så har det ikke betydning før han faktisk gjør noe med det. Ikke la ham bare si ting du ønsker å høre, be ham om å gjøre de endringene. Jeg forstår deg, det er så enkelt å tenke at hvis bare det og hvis bare sånn, men sannheten er at forhold som ikke er bra nå, som ikke gir en det en ønsker nå, ikke blir det i fremtiden heller. Jeg er stygt redd for at du kommer til å kaste bort mange år på å vente at et barn vokser opp så dere kan flytte sammen, for så å innse at det du ønsket og håpet på, ikke kommer da heller. Men jeg ønsker deg masse lykke til, håper du ser mer og mer at det som ikke funker nå, sjelden ordner seg og plutselig blir til det man vil senere, uansett hvor mye man venter og tid en ofrer. Anonymkode: 9eae6...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #12 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selv om han sier det så har det ikke betydning før han faktisk gjør noe med det. Ikke la ham bare si ting du ønsker å høre, be ham om å gjøre de endringene. Jeg forstår deg, det er så enkelt å tenke at hvis bare det og hvis bare sånn, men sannheten er at forhold som ikke er bra nå, som ikke gir en det en ønsker nå, ikke blir det i fremtiden heller. Jeg er stygt redd for at du kommer til å kaste bort mange år på å vente at et barn vokser opp så dere kan flytte sammen, for så å innse at det du ønsket og håpet på, ikke kommer da heller. Men jeg ønsker deg masse lykke til, håper du ser mer og mer at det som ikke funker nå, sjelden ordner seg og plutselig blir til det man vil senere, uansett hvor mye man venter og tid en ofrer. Anonymkode: 9eae6...b2c Jeg hører hva du sier. Men det er vanskelig. Livet mitt er definitivt bedre sammen med han enn uten han. Jeg er ikke så ung lenger, og skal derfor ikke ha egne barn, det spørsmålet er ute av ligningen. Dessuten syns jeg det alltid har vært veldig vanskelig å date og finne nye kjærester, derfor har jeg vært singel store deler av livet, foruten et kort og et litt lengre forhold. Nå har vi kommet dit at vi er trygge og komfortable med hverandre, og det er så deilig. Jeg syns den første fasen i et nytt forhold er ganske vanskelig, og nå er vi liksom forbi den fasen. Jeg vil så gjerne få det til, og kan jo ikke avslutte et forhold pga noen tarotkort, selv om jeg tar til meg det du sier. Tusen takk igjen, jeg får tenke litt på situasjonen❤️ Anonymkode: 1f093...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hører hva du sier. Men det er vanskelig. Livet mitt er definitivt bedre sammen med han enn uten han. Jeg er ikke så ung lenger, og skal derfor ikke ha egne barn, det spørsmålet er ute av ligningen. Dessuten syns jeg det alltid har vært veldig vanskelig å date og finne nye kjærester, derfor har jeg vært singel store deler av livet, foruten et kort og et litt lengre forhold. Nå har vi kommet dit at vi er trygge og komfortable med hverandre, og det er så deilig. Jeg syns den første fasen i et nytt forhold er ganske vanskelig, og nå er vi liksom forbi den fasen. Jeg vil så gjerne få det til, og kan jo ikke avslutte et forhold pga noen tarotkort, selv om jeg tar til meg det du sier. Tusen takk igjen, jeg får tenke litt på situasjonen❤️ Anonymkode: 1f093...e26 Du trenger ikke å avslutte dette forholdet pga tarotkort, men du bør da heller ikke søke mer svar i tarot når du har en viss ide hva du ønsker å høre, om du skjønner. Du har verdiene på feil plass, og det sier jeg av kjærlighet, livet handler ikke om å ha et forhold koste hva det koste vil, men å ha et godt forhold til seg selv. Og den dagen du får et bedre forhold til deg selv og ikke tar til takke med mindre, så tar dette slutt av seg selv. Anonymkode: 9eae6...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du trenger ikke å avslutte dette forholdet pga tarotkort, men du bør da heller ikke søke mer svar i tarot når du har en viss ide hva du ønsker å høre, om du skjønner. Du har verdiene på feil plass, og det sier jeg av kjærlighet, livet handler ikke om å ha et forhold koste hva det koste vil, men å ha et godt forhold til seg selv. Og den dagen du får et bedre forhold til deg selv og ikke tar til takke med mindre, så tar dette slutt av seg selv. Anonymkode: 9eae6...b2c Enda en som leser tarotkort som råder ts til å avslutte forholdet sitt.. Tarotkort viser bare hvordan situasjonen er her og nå, og det har forsåvidt ts allerede beskrevet. Tarot sier ingenting om fremtiden, om hvordan dette forholdet vil utvikle seg over tid. Dere som leser tarot må vite om dette! Ikke råd trådstartere om å avslutte forholdet sitt på bakgrunn av et tarotlegg som viser situasjonen her og nå, vær så snill! Dere kan potensielt gjøre stor skade med disse rådene! Anonymkode: 33a03...dab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enda en som leser tarotkort som råder ts til å avslutte forholdet sitt.. Tarotkort viser bare hvordan situasjonen er her og nå, og det har forsåvidt ts allerede beskrevet. Tarot sier ingenting om fremtiden, om hvordan dette forholdet vil utvikle seg over tid. Dere som leser tarot må vite om dette! Ikke råd trådstartere om å avslutte forholdet sitt på bakgrunn av et tarotlegg som viser situasjonen her og nå, vær så snill! Dere kan potensielt gjøre stor skade med disse rådene! Anonymkode: 33a03...dab Som sagt, får ts et bedre forhold med seg selv så dumper hun denne fyren. Og jo, tarot kan lese fremtiden, mange mange ting jeg har spådd har skjedd, men det er en annen diskusjon. Anonymkode: 9eae6...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. juni 2024 #16 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Enda en som leser tarotkort som råder ts til å avslutte forholdet sitt.. Tarotkort viser bare hvordan situasjonen er her og nå, og det har forsåvidt ts allerede beskrevet. Tarot sier ingenting om fremtiden, om hvordan dette forholdet vil utvikle seg over tid. Dere som leser tarot må vite om dette! Ikke råd trådstartere om å avslutte forholdet sitt på bakgrunn av et tarotlegg som viser situasjonen her og nå, vær så snill! Dere kan potensielt gjøre stor skade med disse rådene! Anonymkode: 33a03...dab Det er jeg så enig i. Tarot er et hjelpemiddel til selvhjelp, enten man leser det for seg selv eller andre, man skal få et overblikk over en situasjon og ved å få overblikket kan man kanskje se hva som må gjøres - og ikke et hjelpemiddel hvor man tror at hele verden, universet og noen skal komme og ordne opp i noens situasjon. Det minste noen som skulle holde på med tarot burde ha kunnet gjøre er å gløtte litt inn i en bok eller noe så ville de kunne lest seg til akkurat det du sier. Desverre er det nytteløst å si noen ting om det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. juni 2024 #17 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Som sagt, får ts et bedre forhold med seg selv så dumper hun denne fyren. Og jo, tarot kan lese fremtiden, mange mange ting jeg har spådd har skjedd, men det er en annen diskusjon. Anonymkode: 9eae6...b2c Ja, mange ting skjer, men ikke på grunn av at noen ser de skjer, men fordi når noe er som de er vil fortsettelsen av og til lett være noe man kan tenke seg til om ikke forandringer skulle skje... Hvis det er slik at du ser ting som skal skje vil det ikke være behov for å råde noen til/fra noe. Du råder henne til å dumpe han, helt unødvendig greie om du ser hun kommer til å dumpe han... Jeg er ikke enig i det rådet forøvrig. Det gir ingen mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #18 Del Skrevet 2. juni 2024 Lawyam skrev (19 minutter siden): Ja, mange ting skjer, men ikke på grunn av at noen ser de skjer, men fordi når noe er som de er vil fortsettelsen av og til lett være noe man kan tenke seg til om ikke forandringer skulle skje... Hvis det er slik at du ser ting som skal skje vil det ikke være behov for å råde noen til/fra noe. Du råder henne til å dumpe han, helt unødvendig greie om du ser hun kommer til å dumpe han... Jeg er ikke enig i det rådet forøvrig. Det gir ingen mening. Nei, helt greit det. Men ts spurte etter noen til å legge kort, jeg la kort og delte det jeg så, det passet ikke forstår jeg. Jeg har lagt kort i nesten 30 år, ting jeg har sett og spådd har skjedd eksakt slik jeg så de, tarot er best til selvhjelp og veiledning, men de viser også hvor veiene vi tar med stor sannsynlighet ender dersom ingenting blir gjort eller endret seg. Det er min erfaring. At du mener tarot fungerer på en helt bestemt måte, får være opptil deg, jeg ser det annerledes. Anonymkode: 9eae6...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. juni 2024 #19 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, helt greit det. Men ts spurte etter noen til å legge kort, jeg la kort og delte det jeg så, det passet ikke forstår jeg. Jeg har lagt kort i nesten 30 år, ting jeg har sett og spådd har skjedd eksakt slik jeg så de, tarot er best til selvhjelp og veiledning, men de viser også hvor veiene vi tar med stor sannsynlighet ender dersom ingenting blir gjort eller endret seg. Det er min erfaring. At du mener tarot fungerer på en helt bestemt måte, får være opptil deg, jeg ser det annerledes. Anonymkode: 9eae6...b2c Ja, jeg nesten 50 og i flere tilfeller kan håpløse situasjoner snu seg til positivt, og motsatt om mottaker ikke er villig å ta mot veilledning, men heller vil ha svar på hva som skjer. Jeg møter problemstillingene hver dag og jeg vet også når noe kommer til å gå skeis eller lykkes, men det sier ikke kortene noe om. De forteller hva som er nå og jeg leser hva som kan gjøres for å oppnå et resultat - personligheten til den du spår er viktig. Jeg ser at de som etterspør et fasitsvar over hva som skal skje dem ofte mislykkes i forhold fordi de tas fra muligheten til å kunne gjøre noe med sin situasjon når de forholder seg til råd fra amatører med en kortstokk i hånden og hvor de tror det er kortene og ikke leseren som innehar visdommen - eller bør ha den. Du råder henne å gå uten annet å forholde deg til nå enn at hun ikke er helt fornøyd med 'dialogen' dem mellom. For en hjerneløs tankegang; skulle ikke du da sett litt nøye på både henne og han for å se nøyere etter hvorfor hun trenger og hvorfor han er slik? Slik at hun kan få en forståelse av situasjonen enn det åpenbare at det er vanskelig å være henne når han er slik. Hvordan kan du finne på å si at hun skal gå uten å se på han? Hadde hun sagt at han slo henne kunne du rådet henne uten å blunke på den måten, men dette er en kommunikasjonsgreie som sikkert kan løses. Forutsetningen, er at du ser på han; om han har noe i seg som kan lukkes opp eller ikke. Så kan du begynne å gi henne innsikt... En innsikt du ikke kan gi henne fordi du ikke når ham gjennom henne... Endret 2. juni 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Del Skrevet 3. juni 2024 Lawyam skrev (8 timer siden): Ja, jeg nesten 50 og i flere tilfeller kan håpløse situasjoner snu seg til positivt, og motsatt om mottaker ikke er villig å ta mot veilledning, men heller vil ha svar på hva som skjer. Jeg møter problemstillingene hver dag og jeg vet også når noe kommer til å gå skeis eller lykkes, men det sier ikke kortene noe om. De forteller hva som er nå og jeg leser hva som kan gjøres for å oppnå et resultat - personligheten til den du spår er viktig. Jeg ser at de som etterspør et fasitsvar over hva som skal skje dem ofte mislykkes i forhold fordi de tas fra muligheten til å kunne gjøre noe med sin situasjon når de forholder seg til råd fra amatører med en kortstokk i hånden og hvor de tror det er kortene og ikke leseren som innehar visdommen - eller bør ha den. Du råder henne å gå uten annet å forholde deg til nå enn at hun ikke er helt fornøyd med 'dialogen' dem mellom. For en hjerneløs tankegang; skulle ikke du da sett litt nøye på både henne og han for å se nøyere etter hvorfor hun trenger og hvorfor han er slik? Slik at hun kan få en forståelse av situasjonen enn det åpenbare at det er vanskelig å være henne når han er slik. Hvordan kan du finne på å si at hun skal gå uten å se på han? Hadde hun sagt at han slo henne kunne du rådet henne uten å blunke på den måten, men dette er en kommunikasjonsgreie som sikkert kan løses. Forutsetningen, er at du ser på han; om han har noe i seg som kan lukkes opp eller ikke. Så kan du begynne å gi henne innsikt... En innsikt du ikke kan gi henne fordi du ikke når ham gjennom henne... Hjerneløs tankegang og amatør med kortstokk, hyggelige ord du kommer med. Vi har alle forskjellige måter å lese på, og når jeg brukte mine evner til å lese om han kom til å være utilgjengelig, kom jeg frem til det jeg gjorde, og så det jeg så, og delte det. Merk at jeg sa ikke at hun burde dumpe ham, men at hun burde sette seg inn i oppveksten sin, fortiden sin, og bli kjent med mønsteret sitt som gjør at hun føler dette er nok, og da se. Men du kan jo tilby deg å legge kort på dem, og hjelpe ts, du snakker jo som om du sitter med fasiten på klarsyn og intuisjon. Anonymkode: 9eae6...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå