Gå til innhold

Tilbehør til kjole (bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger tips til sko og veske til denne kjolen, som skal brukes i bryllup. Hvilken farge?

IMG_20240601_234656.jpg

Anonymkode: a3567...828

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her kommer det jo an på hvor «synlig» du ønsker å være. Velger du lys beige, dus lys rosa, nude, krem, offwhite osv så vil du være mer nøytral. Velger du knall rosa skiller du deg mer ut. En klarere lyserosa er en mellomting av dette. 

Sko og væske bør etter min mening være i ca samme fargetone, ikke helt ulike rosafarger som en over tipset om. Jeg kunne til nøds valgt å ta opp en farge fra kjolen i vesken, og en annen i skoene, men tror det kan bli litt voldsomt. 

Hva har du fra før av som du kan bruke, eller bygge på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS

Takk for alle svar. Jeg har bare sort fra før, så må uansett kjøpe noe. Men, dette er klær, sko og tilbehør som sjelden blir brukt, så, ikke verdt å legge mye i det. Sannsynligvis engangsbruk... 

Anonymkode: a3567...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Annonse

AnonymBruker

Enig med personen over. Invester i noe pent og nøytralt i nude, offwhite e.l. Da vil du antakeligvis få bruk for dem igjen! 

Anonymkode: ad62a...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn her for å svare omtrent det samme som de to over: velg nude, for det kan du ha nytte av igjen. Hvis du bruker mye rosa er det selvsagt ingenting i veien for å velge rosa sko og veske, heller. Særlig den mørkeste rosafargen på blomstene vil være lekkert å style med, men for mange av oss vil nude være mer anvendelig. 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...