AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #21 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud så irriterende for oss som er lesbiske (eller bifile) og faktisk er interessert i kvinner. Kan folk som henne ikke ta litt hensyn? Datingpoolet er allerede lite nok. Anonymkode: 7dee4...bd5 Så lenge man er ærlig om det, gjør det vel ikke poolen noe mindre eller vanskeligere? Da søker man enkelt og greit ikke det samme, som jo gjelder 90% der inne likevel og sviper venstre. Jeg for min kunne godt ha tenkt meg å ta en kaffe med reisende for å høre om deres eventyr. Det ene utelukker ikke det andre... Anonymkode: 11b9b...8ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #22 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Forstår din side av saken også, men om de var lesbiske ville det jo uansett vært en sjanse for at de ikke ville vært interessert? Det risikerer man jo med alle. Anonymkode: 0a95b...ff0 Altså, leker du dum nå? Det er irriterende fordi hun er en hetero kvinne i et homofilt space. Hun han ingenting der å gjøre. Tinder er en dating/hookup-app, ikke en app der man ser etter platoniske forhold. Anonymkode: 7dee4...bd5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #23 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Spiller ingen rolle da hun er ute etter vennskap og ikke forhold. Anonymkode: 091b5...9c6 Jo, det spiller en rolle fordi hun tar opp plass i et space som hun ikke tilhører i. Er man kvinne og markerer at man er interessert i kvinner på Tinder, så betyr det at man er ute etter en date eller en hookup, ikke å ta en kaffe. Dette er common sense. Det blir like dumt som om at jeg som lesbisk kvinne skulle ha huket av for at jeg var interessert i menn på Tinder bare fordi jeg vil ha en vanlig kompis. Da vil jeg jo gi dem falskt håp om at jeg faktisk er interessert i dem og potensielt kaste bort tiden deres. Om jeg skulle avklare at jeg kun var interessert i en vennskap i bioen, så vil jeg fortsatt ta unødvendig plass i et space jeg ikke har noe å gjøre i, noe som er unødvendig og irriterende. Igjen: Tinder er en app for dating og hookups, ikke vennskap. Anonymkode: 7dee4...bd5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #24 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Altså, leker du dum nå? Det er irriterende fordi hun er en hetero kvinne i et homofilt space. Hun han ingenting der å gjøre. Tinder er en dating/hookup-app, ikke en app der man ser etter platoniske forhold. Anonymkode: 7dee4...bd5 Men det blir jo litt schrødingers legning her. Hun kan jo være lesbisk men bare ikke ikke interessert i noe mer enn en kaffe/date. Spiller det noen rolle for noen om hun drar på date med noen i en by hun besøker 1 dag? Hun hadde jo ikke kommet til å hooke uansett om hun var lesbisk eller ikke. Og det vet jo ikke den hun tar en kaffe med. Anonymkode: 0a95b...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 2. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så lenge man er ærlig om det, gjør det vel ikke poolen noe mindre eller vanskeligere? Da søker man enkelt og greit ikke det samme, som jo gjelder 90% der inne likevel og sviper venstre. Jeg for min kunne godt ha tenkt meg å ta en kaffe med reisende for å høre om deres eventyr. Det ene utelukker ikke det andre... Anonymkode: 11b9b...8ce Da synes jeg du skal skrive det. Det er en datingapp, og når det søker forhold og er hetero er det merkelig å søke både damer og menn. Legg hvertfall inn en kommentar om at du søker kvinner for kaffe da. Endret 2. juni 2024 av BobbySocks 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, det spiller en rolle fordi hun tar opp plass i et space som hun ikke tilhører i. Er man kvinne og markerer at man er interessert i kvinner på Tinder, så betyr det at man er ute etter en date eller en hookup, ikke å ta en kaffe. Dette er common sense. Det blir like dumt som om at jeg som lesbisk kvinne skulle ha huket av for at jeg var interessert i menn på Tinder bare fordi jeg vil ha en vanlig kompis. Da vil jeg jo gi dem falskt håp om at jeg faktisk er interessert i dem og potensielt kaste bort tiden deres. Om jeg skulle avklare at jeg kun var interessert i en vennskap i bioen, så vil jeg fortsatt ta unødvendig plass i et space jeg ikke har noe å gjøre i, noe som er unødvendig og irriterende. Igjen: Tinder er en app for dating og hookups, ikke vennskap. Anonymkode: 7dee4...bd5 Og økt selvtillit. Noen elsker jo likes og jeg mistenker disse kvinnene for å bli høy på likes fra andre kvinner. Det er en bekreftelse de elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #27 Del Skrevet 2. juni 2024 Kanskje det skulke ha vært en sånn, huk av for vennskap og få opp de som huker av for vennskap? Så får ikke de som ille er ute etter det opp dem som er? Syns det er dumt at det skal gå utover lesbiske og bifile, men å finne veninner i et ensomt samfunn er også vanskelig. Hey girl finns da. Anonymkode: 8101b...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #28 Del Skrevet 2. juni 2024 Nå er det jo faktisk sånn på tinder at man kan huke av på "venner" også da, og jeg har selv kommet over folk som ser etter vennskap. Synes det bare er fint. Jeg er heterofil, stygg kvinne og har vært nysgjerrig på hvordan damene på tinder ser ut etter at menn har klaget så mye på kravene som liksom settes av damer, så jeg har av og til valgt å kunne få opp begge kjønn. Og jeg må helt ærlig si at nivået på damene der inne er ganske bra, jeg har ikke sjans, og jeg synes ikke mannfolka der har noe de skulle ha sagt når det kommer til krav, for de prøver såvidt. Anonymkode: ead0e...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #29 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nå er det jo faktisk sånn på tinder at man kan huke av på "venner" også da, og jeg har selv kommet over folk som ser etter vennskap. Synes det bare er fint. Jeg er heterofil, stygg kvinne og har vært nysgjerrig på hvordan damene på tinder ser ut etter at menn har klaget så mye på kravene som liksom settes av damer, så jeg har av og til valgt å kunne få opp begge kjønn. Og jeg må helt ærlig si at nivået på damene der inne er ganske bra, jeg har ikke sjans, og jeg synes ikke mannfolka der har noe de skulle ha sagt når det kommer til krav, for de prøver såvidt. Anonymkode: ead0e...1a3 Blir du kontaktet av noen? Anonymkode: 8101b...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #30 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir du kontaktet av noen? Anonymkode: 8101b...db8 Nei, jeg kunne nok vært avbildet naken på forsiden av verdens største avis uten at noen hadde leet et øye. Anonymkode: ead0e...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #31 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, jeg kunne nok vært avbildet naken på forsiden av verdens største avis uten at noen hadde leet et øye. Anonymkode: ead0e...1a3 Det er ikke sannt. Du er veldig hard med degselv. Hva mener du med uatraktiv? Anonymkode: 8101b...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå