Josephine Skrevet 1. juni #1 Del Skrevet 1. juni (endret) Hva synes du om det navnet og hvilke assosiasjoner får du? Spør fordi vi har hatt en diskusjon i vennegjengen og det er svært ulike assosiasjoner. Endret 1. juni av Josephine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Del Skrevet 1. juni Får assosiasjoner til ei blond jente fra ungdomsskolen som het det samme. Har egentlig ikke andre assosiasjoner til navnet. Syns navnet er fint. Anonymkode: d2d04...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Del Skrevet 2. juni Ikke et navn jeg personlig ville brukt, men helt ok. 😊 Anonymkode: d64d7...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Del Skrevet 2. juni Josephine skrev (19 timer siden): Hva synes du om det navnet og hvilke assosiasjoner får du? Spør fordi vi har hatt en diskusjon i vennegjengen og det er svært ulike assosiasjoner. Jeg ELSKER DET ,synes det er så nydelig,men så kjenner jeg bare nydelige Alexandra da, 4 voksne og 2 barn, der hun ene er gudbarnet mitt. Anonymkode: 1efea...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå