AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 25 år gammel kvinne som alltid har vert veldig slank. Men nå er jeg hun som er skinnyfat. Så jeg har begynt å se at nå må jeg gjøre noe med det. Av og på trent hele livet. Nå har jeg trent i 9-10 måneder, styrke på treningssenter. En periode med jogging men dette har jeg kuttet ut da jeg har noen problemer. Men nå kun styrke og mye gåing. er også i kaloriunderskudd. problemet er at magen min tyter ut og jeg ser kanskje 3 måneder gravid ut. jeg har sjekket alt av mageproblemer hos lege og har hatt ekstremt god oppfølging og utredninger. Jeg tar kreatin og har lest at man kan få rund mage av dette også men har hatt problemer før dette også. jeg er ikke gravid. noen som har noen tips? 😝 Anonymkode: 31054...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Bruker du mye søtningsmiddel? Jeg sliter med det samme, men fikk bort mye av problemet da jeg kutta ut søtning i te/varme drikker, og heller bruker sukker. Er fortsatt en mage som tyter 😅 men likevel stor forskjell Eggløsning er også en av de verste på magen, jeg holder masse vann i kroppen da, og magen blir pløsete, så som en stram ballong, så pløsete. Den "strammer" seg opp igjen rett før mensen. Anonymkode: 9c9a1...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruker du mye søtningsmiddel? Jeg sliter med det samme, men fikk bort mye av problemet da jeg kutta ut søtning i te/varme drikker, og heller bruker sukker. Er fortsatt en mage som tyter 😅 men likevel stor forskjell Eggløsning er også en av de verste på magen, jeg holder masse vann i kroppen da, og magen blir pløsete, så som en stram ballong, så pløsete. Den "strammer" seg opp igjen rett før mensen. Anonymkode: 9c9a1...da7 Jeg vil anta jeg ikke bruker søtningsmidler utenom når jeg har kaffelapsel på morgenen. Jeg skal sjekke om det er søtningsmiddel i det ☺️ jeg har hørt mye om disse hormonene våre ja…plagsomme dersom d er det som står i veien haha står mye om og ikke spise bearbeidet kjøtt og rødt kjøtt…noe jeg spiser kanskje en til to ganger i uken av. Så jeg skal forsøke å spise mer rent denne uken med torsk og laks, samt kylling. Så jeg får se hvordan det går 😅 Anonymkode: 31054...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå