AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Eller, det å være sosial går greit, og jeg har det gjerne veldig gøy. Men tiden etterpå er så slitsom og krevende. Jeg unngår å være sosial nettopp pga dette, men noen ganger må jeg jo bare. Da kan jeg gå flere dager og opptil uker i etterkant å tenke over hva jeg sa, om jeg tok for stor plass, om jeg sa noe dumt (og jeg kommer stort sett alltid på noe dumt jeg har sagt), at jeg burde oppført meg annerledes osv. Det krever så mye energi av meg, men jeg klager ikke å stoppe med disse tankene. Jeg har vondt i magen og brystet i tillegg, føler meg kvalm og dårlig. Jeg blir så lei og sliten av meg selv, men skjønner ikke hva jeg kan gjøre med dette. Er det noen som har hatt det lignende som meg, og har noen gode tips? Dette er helt uavhengig om det er i edru tilstand eller om jeg har vært på fest, det føles akkurat likens i etterkant uansett. Anonymkode: 75c4f...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Kanskje du skal sjekke om kommunen/bydelen din tilbyr rask psykisk helsevern? Lavterskel tilbud hvor du ikke trenger henvisning fra fastlegen. Anonymkode: 1d691...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje du skal sjekke om kommunen/bydelen din tilbyr rask psykisk helsevern? Lavterskel tilbud hvor du ikke trenger henvisning fra fastlegen. Anonymkode: 1d691...714 Ja, jeg har gått til det tidligere, uten at det har hjulpet på akkurat dette. Men takk for tipset. Anonymkode: 75c4f...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg har gått til det tidligere, uten at det har hjulpet på akkurat dette. Men takk for tipset. Anonymkode: 75c4f...2da Da ville jeg bedt om henvisning til DPS. Jeg skal ikke sette en diagnose på deg, for jeg har ingen kompetanse, men jeg kan kjenne meg igjen i mye av du skriver, og tenker umiddelbart i baner av feks sosial angst, eller til og med unnvikende PF. Anonymkode: 1d691...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå