AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg har ikke de beste gener: tynt hår, blek hud som aldri blir brun av soling, bittesmå pupper, tynn men endel bulende mage. Jeg blir bare lei meg iblant når jeg ser alle disse perfekte damene som jobber i butikker, som er på tv, som er ute på byen med kjærestene sine. Jeg har ikke råd til å bruke alle penga mine på hair extensions, spraytan, puppeoperasjoner osv. Men virker som alle andre kan det. Slik de ser ut. Anonymkode: 2f6c6...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Vi der det vi vil se, prøv å se på enda fler. Prøv å legg merke til de som har trekk du har 😊 Anonymkode: 411c1...a52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg og har tynt hår, etter å ha fått 3 barn. Fregner. Slank, men har aldri likt magen min. Men jeg tror jeg er relativt pen, i forhold til mange på min egen alder (begynnelsen av 30-åra), men sammenlignet med en fresh 23 åring har jeg ikke mye å stille opp med😆 men tipper noen syns jeg er flott, mens andre syns jeg er mindre pen🤪 Liker å ta vare på meg selv, trener, spiser sunt og er flink med sminke. Sminker meg hver dag før jobb. Tenker at første bud for å være fornøyd med seg selv er å sammenligne deg med deg, ikke med alle andre. Anonymkode: 9b74a...cbb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Du må egentlig bare prente inn i ditt eget hode at "jeg er bra nok som jeg er, godtar ikke folk det, så er det deres tap. Take it or leave it". Jeg er også blek i huden og bruker en evighet på å få farge. Orker ikke sole meg, jeg hater det. Solte meg mye i yngre dager, men de siste ti årene orker jeg bare ikke. Så er jeg heller blek. Jeg hadde hudkreft for halvannet år siden, to steder på ryggen, som måtte opereres vekk. Gidder ikke sole på meg mer av det. Jeg har vel også litt mage, ikke voldsomt, men nok til at den er litt irriterende for meg. Men i min alder er det lite å gjøre ved, og jeg tenker at hvis noen ikke liker meg bare pga magen, ja da.... da kan de ha det så godt. Så grunne mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt uansett. Du må bare snakke deg selv til rette, fortelle deg selv i speilet om og om igjen til det sitter, at du er bra nok som du er. Dersom du er på utkikk etter kjæreste, så vil du nok finne en kjæreste som liker deg akkurat som du er en vakker dag. Bare smil, vær hyggelig og grei og omtenksom, så er du bra nok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ikke de beste gener: tynt hår, blek hud som aldri blir brun av soling, bittesmå pupper, tynn men endel bulende mage. Jeg blir bare lei meg iblant når jeg ser alle disse perfekte damene som jobber i butikker, som er på tv, som er ute på byen med kjærestene sine. Jeg har ikke råd til å bruke alle penga mine på hair extensions, spraytan, puppeoperasjoner osv. Men virker som alle andre kan det. Slik de ser ut. Anonymkode: 2f6c6...091 Du må lære deg å akseptere kroppen din slik den er. Uansett hva du gjør, så vil det alltid være noen som er annerledes enn deg. Det betyr ikke at dem er bedre, selv om det kan føles slik. Så må du bare tenke at det du har er i det minste ekte ❤️. Hvis du lærer deg å bli glad i deg selv, for den du er, så vil andre gjøre det samme. Elsk din neste som deg selv ❤️. Enklere sagt enn gjort, men det går an over tid. Små steg. Gjør noe godt for deg selv hver eneste dag ❤️. Å være glad i seg selv er veldig viktig ❤️. Gode, varme og positive tanker sendes din vei 🌞. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Del Skrevet 1. juni 2024 Tusen takk for gode ord, alle sammen 🌸 dette er ord jeg kommer til å ta med meg videre 🌞 Anonymkode: 2f6c6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juni 2024 #7 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for gode ord, alle sammen 🌸 dette er ord jeg kommer til å ta med meg videre 🌞 Anonymkode: 2f6c6...091 Et tips til deg også, hvis du mener magen sjenerer deg. Det er ikke slanking du trenger, du er jo tynn, MEN folk som har mage som buler litt ut uten at det skyldes vekt, kan stramme opp buk- og magemuskulaturen med trening og gjøre at magen dermed blir flatere, holdes mer inne og på plass. Sit ups og slikt på stuegulvet hjemme, begynn gradvis og øk antallet med et par ukers mellomrom. Magen blir flatere, fordi musklene som holder mage og tarmer etc inne, blir hardere og strammere og musklene lar seg da ikke dyttes utover av det som ligger bak lenger. Verdt et forsøk! Det kan gi deg en "boost" å se at du lykkes i noe som du selv har satt deg mål å oppnå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Del Skrevet 1. juni 2024 Million skrev (32 minutter siden): Et tips til deg også, hvis du mener magen sjenerer deg. Det er ikke slanking du trenger, du er jo tynn, MEN folk som har mage som buler litt ut uten at det skyldes vekt, kan stramme opp buk- og magemuskulaturen med trening og gjøre at magen dermed blir flatere, holdes mer inne og på plass. Sit ups og slikt på stuegulvet hjemme, begynn gradvis og øk antallet med et par ukers mellomrom. Magen blir flatere, fordi musklene som holder mage og tarmer etc inne, blir hardere og strammere og musklene lar seg da ikke dyttes utover av det som ligger bak lenger. Verdt et forsøk! Det kan gi deg en "boost" å se at du lykkes i noe som du selv har satt deg mål å oppnå. Ja jeg må bli mer streng med meg selv når det gjelder trening. Det trengs og 🙂 er flink til å spise sunt heldigvis og spiser mye gulrøtter og grønnsaker istedet for godteri og går turer men er og verdt å prøve situps og styrketrening. Anonymkode: 2f6c6...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 Trekk inn magen, det gjør de fleste! Anonymkode: 02900...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå