AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke har kjæreste før. Har hatt noen kortvarige flings. Følelser har aldri vært lett for meg, så jeg har tatt den enkle veien og unngått det. Nå har jeg jo da møtt en mann som jeg har falt pladask for. Og jeg trosser min usikkerhet. Men jeg tenker litt på dette at han har hatt kjærester før, og jeg ikke. Alt jeg opplever nå er for første gang. Han har jo opplevd dette før, selvom det sikkert er ulikt fra person til person. Han har hatt de dype samtalene, hatt det første kysset med en han er forelsket i, vært på kjæresteturer, gått tur i parken hånd i hånd, sovet i telt med partner, hatt med kjæreste på fotballkamp, hatt sex med en han elsker osv. Jeg derimot har ikke opplevd noe av dette tidligere, han er min første på alle arenaer. (Jeg har både kysset og hatt sex, men aldri med en jeg elsker.) Jeg er klar over at det er jeg som er unaturlig som i en alder av snart 40 ikke har opplevd dette. Og jeg er ikke misunnelig eller sjalu på hans ekser, de ser ut som søte jenter som jeg fint kan skjønne hvorfor han var sammen med. Men likevel klarer jeg ikke å unngå å tenke på ubalansen i erfaring. Det er lett å sammenligne seg med andre, og tenke at han sammenligner ubevisst. Eller at han ikke tenker over at mine «første» med han er ganske big deal, men for han er sikkert ikke noe han tenker over. Har noen erfaring med en slik ubalanse? Jeg vet jo ikke hvordan det er å ha hatt partnere før, kanskje noen kan oppklare litt Anonymkode: 24b39...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Det er jo første opplevelsen for han å med deg. Jeg trur du må bare tenke slik. Og legge ifra deg de andre tankene. Anonymkode: c90e2...a6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke har kjæreste før. Har hatt noen kortvarige flings. Følelser har aldri vært lett for meg, så jeg har tatt den enkle veien og unngått det. Nå har jeg jo da møtt en mann som jeg har falt pladask for. Og jeg trosser min usikkerhet. Men jeg tenker litt på dette at han har hatt kjærester før, og jeg ikke. Alt jeg opplever nå er for første gang. Han har jo opplevd dette før, selvom det sikkert er ulikt fra person til person. Han har hatt de dype samtalene, hatt det første kysset med en han er forelsket i, vært på kjæresteturer, gått tur i parken hånd i hånd, sovet i telt med partner, hatt med kjæreste på fotballkamp, hatt sex med en han elsker osv. Jeg derimot har ikke opplevd noe av dette tidligere, han er min første på alle arenaer. (Jeg har både kysset og hatt sex, men aldri med en jeg elsker.) Jeg er klar over at det er jeg som er unaturlig som i en alder av snart 40 ikke har opplevd dette. Og jeg er ikke misunnelig eller sjalu på hans ekser, de ser ut som søte jenter som jeg fint kan skjønne hvorfor han var sammen med. Men likevel klarer jeg ikke å unngå å tenke på ubalansen i erfaring. Det er lett å sammenligne seg med andre, og tenke at han sammenligner ubevisst. Eller at han ikke tenker over at mine «første» med han er ganske big deal, men for han er sikkert ikke noe han tenker over. Har noen erfaring med en slik ubalanse? Jeg vet jo ikke hvordan det er å ha hatt partnere før, kanskje noen kan oppklare litt Anonymkode: 24b39...13f Tror ikke at han elsker deg noe mindre selv om du har andre erfaringer enn han. Jeg tenker at hvis du er åpen med han og deler alt du tenker og føler med han, kommer han bare til å elske deg mer. Elsker dere hverandre, vil en åpen og ærlig kommunikasjon bare gjøre forholdet deres bedre😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke har kjæreste før. Har hatt noen kortvarige flings. Følelser har aldri vært lett for meg, så jeg har tatt den enkle veien og unngått det. Nå har jeg jo da møtt en mann som jeg har falt pladask for. Og jeg trosser min usikkerhet. Men jeg tenker litt på dette at han har hatt kjærester før, og jeg ikke. Alt jeg opplever nå er for første gang. Han har jo opplevd dette før, selvom det sikkert er ulikt fra person til person. Han har hatt de dype samtalene, hatt det første kysset med en han er forelsket i, vært på kjæresteturer, gått tur i parken hånd i hånd, sovet i telt med partner, hatt med kjæreste på fotballkamp, hatt sex med en han elsker osv. Jeg derimot har ikke opplevd noe av dette tidligere, han er min første på alle arenaer. (Jeg har både kysset og hatt sex, men aldri med en jeg elsker.) Jeg er klar over at det er jeg som er unaturlig som i en alder av snart 40 ikke har opplevd dette. Og jeg er ikke misunnelig eller sjalu på hans ekser, de ser ut som søte jenter som jeg fint kan skjønne hvorfor han var sammen med. Men likevel klarer jeg ikke å unngå å tenke på ubalansen i erfaring. Det er lett å sammenligne seg med andre, og tenke at han sammenligner ubevisst. Eller at han ikke tenker over at mine «første» med han er ganske big deal, men for han er sikkert ikke noe han tenker over. Har noen erfaring med en slik ubalanse? Jeg vet jo ikke hvordan det er å ha hatt partnere før, kanskje noen kan oppklare litt Anonymkode: 24b39...13f Jeg er litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg er i slutten av 20-årene. Han har hatt samboere og dratt på kjærestetur til utlandet osv. Av en eller annen grunn kjenner jeg at det tærer litt på selvtilliten min å vite at alt er «første» for meg, mens for han er dette «vanlig». Anonymkode: 4dab4...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå