Helene1982 Skrevet 1. juni #21 Del Skrevet 1. juni Nei, jeg gjør ikke det vanligvis. Jeg elsker torden og Lyn og blir nostalgisk når jeg tenker på hvordan vi trakk ut alle kontakter og satt i mørket i uvær da keg var barn. Det var så spennende og koselig å prate eller høre på været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni #22 Del Skrevet 2. juni Drar ut til pc-er, mobil og tvboks. Men ikke til radio,tv, lamper, kaffetrakter osv. Det er jo lett å erstatte i hvilken som helst butikk. Anonymkode: db00d...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 2. juni #23 Del Skrevet 2. juni Nei, vi trekker ikke ut noen kontakter når det tordner og lyner. Har aldri opplevd at tv, datamaskin, laptop, mobil som lader, modem osv har blitt ødelagt som følge av lyn og torden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 2. juni #24 Del Skrevet 2. juni Ja, som flere har nevnt: PC, ladere, tv, internet. Slik elektronikk tåler veldig lite og er ergerlig å miste/dyrt å erstatte. Fryser og kjøleskap drar jeg også ut kontakten på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå