AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg tenkte jo at det gikk over etterhvert, men har blitt bare mer og mer forelsket, hen har også vert singel så lenge jeg har jobbet der, vi har god kjemi, tøyser og tuller, vert på turer sammen, ute og spist, trives veldig godt med hverandre,men jeg er bifil, og aner ikke hva hen tenker om det. Bør jeg bare være ærlig og si det, eller bare gå videre med livet mitt? Anonymkode: ce90d...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 En kollega av samme kjønn da, siden du skal si du er bifil? Men er vedkommende skeiv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 BobbySocks skrev (3 timer siden): En kollega av samme kjønn da, siden du skal si du er bifil? Men er vedkommende skeiv da? nei vi er dame og mann, men vet mange reagerer negativt på at noen er bifil Anonymkode: ce90d...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Litt patetisk dette her altså Anonymkode: 2daec...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Det at det har gått 7,5 år uten at det har skjedd noe mer mellom dere, er det som er problemet her. Ikke at du er bifil. Anonymkode: f0c0a...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå