Gå til innhold

Kan noen legge kort på helsen min fremover?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen legge kort på helsen min i tiden fremover? Jeg vet at dere ikke leser om sykdommer osv, men om dere kan se litt generelt? Har vært mye fysisk slitsomt i kroppen lenge nå, håper så veldig at det letter snart🤞

Anonymkode: 85fa8...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg legger ikke kort, men kan si at du spiser feil mat og bruker medikamenter du ikke har godt av. Rydd opp der så bedrer det seg.

Anonymkode: 0c27d...87e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg legger ikke kort, men kan si at du spiser feil mat og bruker medikamenter du ikke har godt av. Rydd opp der så bedrer det seg.

Åj, har du noen mer konkrete tips i den forbindelse? Ser du noe jeg ikke tåler av mat? Jeg tar noen heavy medisiner ja, som jeg brukte flere år på å takke ja til, men jeg er helt avhengig av dem for å fungere😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

7 of wands og 6 of sword

Det du bør se om du har helseproblemer er på hvordan ditt indre og ytre miljø er, ditt kosthold, hva du spiser, fysisk og mental aktivitet. Hvordan er søvnen? Føler du relasjoner rundt deg drar deg ned eller løfter deg opp? Lytt til intuisjonen. Du har en stemme inni deg som må lyttes til.

Skriv gjerne liste med dette:
- Hva er bra i livet mitt
- Hva er ikke bra i livet mitt
- Hva bør jeg beholde i livet mitt
- Hva bør jeg gi slipp på i livet mitt
- Hva bør jeg legge til

Denne listen er en grei måte å få bedre oversikt på flere områder som det du sliter med og hvordan kan forbedre helsen. Det starter med tanken.

Anonymkode: c15e5...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det starter med å fortelle ts at hun skal spørre legen. Det er de reglene de som spår i følge regelverket må forholde seg til og de forholder seg til om det er antydning til seriøsitet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

7 of wands og 6 of sword

Det du bør se om du har helseproblemer er på hvordan ditt indre og ytre miljø er, ditt kosthold, hva du spiser, fysisk og mental aktivitet. Hvordan er søvnen? Føler du relasjoner rundt deg drar deg ned eller løfter deg opp? Lytt til intuisjonen. Du har en stemme inni deg som må lyttes til.

Skriv gjerne liste med dette:
- Hva er bra i livet mitt
- Hva er ikke bra i livet mitt
- Hva bør jeg beholde i livet mitt
- Hva bør jeg gi slipp på i livet mitt
- Hva bør jeg legge til

Denne listen er en grei måte å få bedre oversikt på flere områder som det du sliter med og hvordan kan forbedre helsen. Det starter med tanken.

Vi spår ikke helse. 

Anonymkode: 664c2...46e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 12.25):

Kan noen legge kort på helsen min i tiden fremover? Jeg vet at dere ikke leser om sykdommer osv, men om dere kan se litt generelt? Har vært mye fysisk slitsomt i kroppen lenge nå, håper så veldig at det letter snart🤞

Ser en mørk tåke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please, ts, gå til lege. Tror ikke det er lurt å spørre om helse her, og heller ikke lurt å stole på det du blir fortalt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 14.57):

😂😂😂 kunne alle sakt

Anonymkode: 5bc38...44f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Vi spår ikke helse. 

Anonymkode: 664c2...46e

Det er ikke spring, men veiledning.  Tarot er ikke ment som spå, men veiledning.  Der er ingen fasit svar i tarot🙂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, mimifin72 said:

Please, ts, gå til lege. Tror ikke det er lurt å spørre om helse her, og heller ikke lurt å stole på det du blir fortalt.

For alt en vet har ts vært hos lege, men det tar tid. Er helt greit spørre tarot eller klarsynte om råd på veien. Det en får via klarsyn trenger ikke være noe fasit og endelig svar ! 

Viktigste er å lytte til egen intusjon.  Kjenne etter hva som selv føles riktig for en. En lege har nødvendigvis ikke alle svar. De er boklært og er ofte på ikke kak hjelpe med alt og bare sender en på smertestillende til evig tid (hvilke ikke er noe løsning, generelt sett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

For alt en vet har ts vært hos lege, men det tar tid. Er helt greit spørre tarot eller klarsynte om råd på veien. Det en får via klarsyn trenger ikke være noe fasit og endelig svar ! 

Viktigste er å lytte til egen intusjon.  Kjenne etter hva som selv føles riktig for en. En lege har nødvendigvis ikke alle svar. De er boklært og er ofte på ikke kak hjelpe med alt og bare sender en på smertestillende til evig tid (hvilke ikke er noe løsning, generelt sett).

Ikke uenig med deg. Utifra min erfaring så trenger de klarsynte litt mer informasjon om vedkommende. Så vidt jeg vet, er det vanskelig å spå anonym bruker på KG.

En bekjent av meg trenger minst et navn hvis hun skal få noe informasjon fra sine åndelige veiledere.

Kanskje har jeg misforstått?

Endret av mimifin72
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke i følge loven. Det er kanskje greit for noen å sette seg til på et forum og leke doktor og la sine meninger omkring legemiddelindustrien avgjøre svar de tror de finner der, men når noen svarer på slike ting avslører de bare mangel på etikk.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 12.28):

Ja, nettopp. Jeg har vært hos lege, har en del kroniske tilstander som går opp og ned, og leger kan hjelpe litt med noe av det, men ikke alt. Jeg spurte bare fordi jeg lurte på om det snart ville lette litt. Noe er litt bedre allerede, andre ting henger igjen og setter begrensninger, og gjør hverdagen litt tung. Jeg ber altså ikke om noen diagnostisering, men bare et innblikk i hva kortene, evt klarsyn, sier om den generelle helsen min fremover😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 22.40):

😂😂😂 kunne alle sakt

Anonymkode: 5bc38...44f

Nettopp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mimifin72 skrev (På 3.6.2024 den 12.42):

Ikke uenig med deg. Utifra min erfaring så trenger de klarsynte litt mer informasjon om vedkommende. Så vidt jeg vet, er det vanskelig å spå anonym bruker på KG.

En bekjent av meg trenger minst et navn hvis hun skal få noe informasjon fra sine åndelige veiledere.

Jeg har "spådd" på kg mange ganger og trenger hverken navn eller annen info. 

Kan fortelle at de virkelig gode heller ikke trenger det. Jeg var til ei som ikke lever lenger, hun brukte en helt vanlig kortstokk og stilte null spørsmål før hun fortalte meg ting ingen andre enn jeg visste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 16.27):

Åj, har du noen mer konkrete tips i den forbindelse? Ser du noe jeg ikke tåler av mat? Jeg tar noen heavy medisiner ja, som jeg brukte flere år på å takke ja til, men jeg er helt avhengig av dem for å fungere😔

Hvem sier du er avhengig av dem? Du? Lege? 

Begynn med å være ærlig mot deg selv. Resten finner du ut når du begynner å stole på deg selv og kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/3/2024 at 12:42 PM, mimifin72 said:

Jeg tror den store misforståelsen er troen på "klarsynte", "åndelige veiledere" og annen hokus-pokus.

Bruk det norske helsevesenet og gjør det du med rimelighet kan gjøre selv for egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, senior said:

Jeg tror den store misforståelsen er troen på "klarsynte", "åndelige veiledere" og annen hokus-pokus.

Bruk det norske helsevesenet og gjør det du med rimelighet kan gjøre selv for egen helse.

Når en ikke opplevever bedring av det norske helsevesenet som ofte ikke gir behandling eller noe hjelp i det hele tatt, retter en mer blikket mot klarsynte og åndelige veiledere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvem sier du er avhengig av dem? Du? Lege? 

Begynn med å være ærlig mot deg selv. Resten finner du ut når du begynner å stole på deg selv og kroppen din.

Jeg har smertelig erfart hvor avhengig jeg er av den medisinen, fordi jeg takket nei til den i flere år hvor jeg prøvde alt mulig annet, mer eller mindre alternativt, i håp om bedring. Den perioden klarte jeg omtrent ikke gå, fordi leddene var så betente, hovne og smertefulle. Til slutt sa jeg ja takk til medisin, og nå kan jeg endelig gå igjen🙏🏻 Det er mye annet som er problemer i kroppen, som også var det før jeg startet på medisin, derfor har ikke den medisinen sammenheng med det jeg kjenner på av andre type smerter og ubehag. Skjønner ikke hva du mener med at jeg skal være ærlig med meg selv? Jeg kunne sikkert vært mer aktiv, men jeg er så aktiv jeg klarer, med mine smertetilstander. Før medisinoppstart var det ingen aktivitet, nå kan jeg i det minste gå turer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...