AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Pappa ble sjalu og overkompenserte. Han visste vel at han ikke var en god far for meg og at stefaren min var en bedre farsfigur. Han angrep stefaren min en gang, stefaren min fortalte det. De er begge døde nå. Men de lever videre i minnet. Gode minner hadde jeg med pappa akkurat som stefar. Men da stefaren min døde var det mye verre enn da pappa døde. Livet er komplisert eller hva? Anonymkode: 52138...797 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Del Skrevet 2. juni 2024 Hadde også et nært forhold og fikk mye hjelp fra stefar, tror min egen far var glad for det, jo flere voksne som bidro positivt i barnas liv jo bedre. Stefar kunne også tilby ting far ikke kunne og omvendt, aldri noe problem. Problemet kom senere, stolte 100% på stefar, det viste seg å være en feilberegning! Anonymkode: 1756c...085 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg og møtte den nye kjæresten min, 1,5 år etter vi gikk fra hverandre, og han ble veldig sjalu. Selv om han fikk kjæreste rett etterpå, som han flyttet inn med umiddelbart og giftet seg med 6 mnd etterpå. Han skrev mange stygge meldinger til min kjæreste. Prøvde seg og på og skulle få full omsorg for barna. Men han var jo en elendig far som så vidt orket å ha de en helg i måneden. Så han kom jo ingen vei med det. Og etter det, så ville han bare ha barna 1-2 helger i året. Så han straffet barna, i et forsøk på å straffe meg. Barna vet ikke noe om dette. Men de har jo et elendig forhold til sin far. Anonymkode: 5c6ac...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 0.29): Pappa ble sjalu og overkompenserte. Han visste vel at han ikke var en god far for meg og at stefaren min var en bedre farsfigur. Han angrep stefaren min en gang, stefaren min fortalte det. De er begge døde nå. Men de lever videre i minnet. Gode minner hadde jeg med pappa akkurat som stefar. Men da stefaren min døde var det mye verre enn da pappa døde. Livet er komplisert eller hva? Anonymkode: 52138...797 Har hatt både stemor og stefar fra jeg var tenåring. Opplevd aldri at mor eller far var sjalu på en av de. Opplevde derimot et sterkt hat mellom moren og faren min. Jeg tror det tok 15 år før de klarte å ha en samtale mellom seg igjen. Siden vi var ungdommer da de skilte lag så "slapp" de kontakt seg i mellom. All kontakt gikk direkte til oss, så måtte vi sjekke med forelder vi var hos om ditt og datt var greit. Anonymkode: 55527...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå